Takip et
ŞAKİR ERDEM
ŞAKİR ERDEM
Professor of Marketing
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Marka değerinin marka genişlemesine etkisi ve çay sektöründe bir uygulama
Ş Erdem, HN Uslu
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (1), 166-184, 2010
602010
Which dimensions affect private shopping e-customer loyalty?
B Durmuş, Y Ulusu, Ş Erdem
Procedia-Social and Behavioral Sciences 99, 420-427, 2013
382013
Denim pazarında marka konumlandırmalarının karşılaştırılması
Ş Erdem, S Karsu, E Memiş, O Yıldız
Marmara Üniversitesi İİ BF Dergisi 28 (1), 351-384, 2010
212010
ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN MARKA KİŞİLİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI, İSTANBUL İLİNDE BİR UYGULAMA
Ş Erdem, S Karsu, NS Sertkaya, T Yıldız
Öneri Dergisi 9 (33), 71-87, 2010
212010
Marka değerini oluşturan faktörlerin müşteri odaklı ölçümlenmesi ve süt ürünleri sektörüne yönelik bir araştırma
Ş Erdem
PQDT-Global, 2004
202004
SADAKATE GİDEN YOLDA MARKA İMAJININ DEĞERİ; İSTANBUL VE GAZİANTEP İLLERİNDE BİR UYGULAMA
S Karsu, Ş Erdem, FA Gür, ZY Ezen
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 9 (32), 171-198, 2010
192010
Online anlık satın alma davranışlarının hazcı alışveriş motivasyonları ile açıklaması: Hazır giyim ürünleri üzerine bir araştırma
Ş Erdem, CA Türkyılmaz, AC Kırgız
Beykoz Akademi Dergisi 3 (2), 55-74, 2015
172015
DOĞU KARADENİZ BÖLGESİNDE OYNANAN HORON TÜRÜ OYUNLAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Ş Erdem, A Pulur
Kastamonu Eğitim Dergisi, 223, 2002
172002
The relationship with ad clicks and purchase intention: An empiricial study of online consumer behaviour
Ş Erdem, B Durmuş, O Özdemir
142021
Konumlandırma, marka stratejileri ve cep telefonu markalarına yönelik bir araştırma
Ş Erdem
PQDT-Global, 2000
112000
Influence of social media based brand communities on brand trust
Y Ulusu, Ş Erdem, B Durmuş
European Journal of Business and Management 8 (35), 67-74, 2016
102016
Are private shopping sites really satisfied customers?
B Durmuş, Y Ulusu, Ş Erdem, YE Yalçın
Procedia-Social and Behavioral Sciences 175, 84-89, 2015
92015
Satış geliştirme faaliyetlerinin müşteri davranışları üzerine etkisi
Ş Erdem
Beta Yayınları, 2010
92010
İşletmelerin Tüketici Ödaklı Marka Stratejisi
Ş Erdem, A Uslu, A Temelli
İTÖ (İstanbul Ticaret Ödası), 15-16, 2006
62006
Kastamonu İlinde Geleneksel Kadın-Erkek Kıyafetleri
Ş Erdem
Kastamonu Kültür, 2003
62003
The relationship between experiential marketing and corporate reputation: A research on Turkish operator companies
O Özdemir, Ş Erdem
European Journal of Interdisciplinary Studies 4 (2), 7-14, 2018
42018
Sosyal medya topluluklarında marka yönetimi
Ş Erdem
İkinci Medya Çğında, 2010
42010
Nature of Corporate Social Responsibility from the Point of Marketing Management View and Application of Content Analysis on Social Responsibility Projects
S Pirtini, Ş Erdem
Journal of Naval Science and Engineering 6 (2), 51-75, 2010
32010
Doğu Karadeniz Bölgesi halk oyunlarının karakteristik özellikleri üzerine bir araştırma
Ş Erdem
Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 1999
21999
TÜKETİCİLERİN ORGANİK GIDA ÜRÜNLERİNE YÖNELİK SATIN ALMA NİYETİNİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER: İSTANBUL İLİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
D Gür, Ş Erdem
Journal of Research in Business 8 (1), 114-152, 2023
12023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20