Eğitimde FATİH projesinin öğretmenlerin yeterlik durumları açısından incelenmesi H Kayaduman, M Sırakaya, SS Seferoğlu Akademik bilişim 11, 123-129, 2011 | 439 | 2011 |
Trends in educational augmented reality studies: a systematic review. M Sirakaya, D Alsancak Sirakaya Malaysian Online Journal of Educational Technology 6 (2), 60-74, 2018 | 271 | 2018 |
Augmented reality in STEM education: A systematic review M Sırakaya, D Alsancak Sırakaya Interactive Learning Environments 30 (8), 1556-1569, 2022 | 267 | 2022 |
Effects of augmented reality on student achievement and self-efficacy in vocational education and training M Sirakaya, E Kilic Cakmak International journal for research in vocational education and training 5 (1 …, 2018 | 122 | 2018 |
The effect of augmented reality use on achievement, misconception and course engagement M Sirakaya, EK Cakmak Contemporary Educational Technology 9 (3), 297-314, 2018 | 120 | 2018 |
Öğretmen adaylarının problemli internet kullanımlarının incelenmesi M Sırakaya, SS Seferoğlu Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28-1), 356-368, 2013 | 105 | 2013 |
Artırılmış gerçeklik uygulamalarının öğrencilerin akademik başarıları, kavram yanılgıları ve derse katılımlarına etkisi M Sırakaya Yayımlanmamış doktora tezi. Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü …, 2015 | 94 | 2015 |
Ön lisans öğrencilerinin nomofobi düzeylerinin akıllı telefon kullanım durumlarına göre incelenmesi M Sırakaya Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 714-727, 2018 | 75 | 2018 |
Investigating student attitudes towards augmented reality M Sırakaya, E Kılıç Çakmak Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET) 6 (1), 30-44, 2018 | 60 | 2018 |
Öğrenme Ortamlarında Yeni Bir Araç: Bir Eğitlence Uygulaması Olarak Artırılmış Gerçeklik M Sırakaya, S S. Sadi Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, 417-438, 2016 | 56 | 2016 |
The impact of STEM attitude and thinking style on computational thinking determined via structural equation modeling M Sırakaya, D Alsancak Sırakaya, Ö Korkmaz Journal of Science Education and Technology 29, 561-572, 2020 | 50 | 2020 |
Kodlama eğitimine yönelik öğrenci görüşleri M Sırakaya Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 37 (2), 79-90, 2018 | 47 | 2018 |
Öğretmen adaylarının problemli internet kullanımı ve internet özyeterlik düzeylerinin incelenmesi M Sırakaya Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, 2011 | 40 | 2011 |
İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin teknoloji kabul durumları M SIRAKAYA İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (2), 578-590, 2019 | 39 | 2019 |
Artırılmış gerçekliğin fen eğitiminde kullanımının tutum ve motivasyona etkisi M Sırakaya, DA Sırakaya Kastamonu Education Journal 26 (3), 887-905, 2018 | 38 | 2018 |
Çocukların çevrim-içi ortamlarda karşılaştıkları riskler ve güvenli internet kullanımı M SIRAKAYA, S SEFEROĞLU Pegem Akademi, 2018 | 30 | 2018 |
Ön Lisans Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi M Sırakaya, D Alsancak Sırakaya Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 37 (3), 1085-1114, 2017 | 26 | 2017 |
Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi M Sırakaya, D Alsancak Sırakaya, E Kılıç Çakmak Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (1), 87-104, 2014 | 26* | 2014 |
Öğretmen adaylarının çevrimiçi bilgi arama stratejilerinin belirlenmesi M Sırakaya, H Çakır Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (2), 191-206, 2014 | 25 | 2014 |
Bilgisayar oyunları ve öğrenme H TÜZÜN, A Akıncı, D Yıldırım, M Sırakaya Pegem Akademi, 2013 | 23 | 2013 |