Follow
elif sarıcan
elif sarıcan
Verified email at marmara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Öğretmen adaylarının zihinsel stil tercihlerinin (düşünme stillerinin) incelenmesi
E Esmer
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013
232013
Öğretmen Adaylarının Zihinsel Stil Tercihlerine Yönelik Bir Araştırma: Zihinsel Stiller Değişiyor mu?
E ESMER, S ALTUN
Trakya üniversitesi eğitim fakültesi dergisi 3 (2), 2013
132013
Öğretim Tasarımında Bir Model: Dick&Carey&Carey
E Esmer
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 274-284, 2018
122018
Stil sınıflamaları ve zihinsel stil kavramının neliği üzerine bir değerlendirme
E Esmer
İlköğretim Online 16 (2), 717-726, 2017
112017
Üst bilişsel farkındalık ölçeği öğretmen formunun geçerlilik ve güvenirlik analizi
E Esmer, A Yorulmaz
Bartin Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi 6 (3), 955-966, 2017
92017
Teacher Candidates' Thinking Styles: An Investigation of Various Variables.
E Esmer, S Altun
Journal of Education and Training Studies 4 (5), 160-172, 2016
82016
Perceptions of Education Faculty Students on Teaching Methods and Materials.
E Esmer, G Güven, O Aydin, B Özden, K Efe, N Sener
Educational Research and reviews 11 (12), 1093-1109, 2016
62016
AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN DÜŞÜNME STİLLERİNİN İNCELENMESİ
O URAL, E ESMER, ÖLÖDS Açık, DAİ Demografik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 592-604, 2018
52018
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİNİN DÜŞÜNME STİLLERİ İLE BİLİŞÜSTÜ FARKINDALIKLARI YORDAMA GÜCÜ: SINIF ÖĞRETMENİ EĞİTİMİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
E Esmer, B Özden
Electronic Turkish Studies 12 (28), 2017
52017
Yetişkin öğrenenlerin düşünme ve öğrenme stilleri arasında ilişki var mı
O Ural, E Esmer
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (1), 1-18, 2017
52017
FARKLI YÖNTEMLERLE ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRETMEN ADAYLARININ DÜŞÜNME STİLLERİ DEĞİŞİR Mİ?
E Esmer, S Altun
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 323-340, 2015
52015
Bir Karma Yöntem Araştırması: Neden Bazı Öğretmen Adayları Uzaktan Eğitim ile Alınan Derslerde Daha Başarılı?
A ÖZDEMİR, E ESMER
International Journal of Field Education 6 (1), 57-78, 2020
22020
The Relation between the Lifelong Learning Competencies and Occupational Motivation Levels of the Teachers Who Received Postgraduate Education.
B Özden, AA Ugurlu, E Sarican
Journal of Educational Issues 5 (1), 54-70, 2019
22019
Yetişkin öğrenenlerin stillerine yönelik bir araştırma
O Ural, E Esmer
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (1), 1-18, 2017
22017
Reliability and validity analysis of the metacognitive awareness scale teacher form
E ESMER, A YORULMAZ
Bartın University Journal of Faculty of Education 6 (3), 955-966, 2017
12017
DİCK, CAREY VE CAREY MODELİ’NE İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME
E ESMER
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 3 (3), 52-75, 2017
12017
Şanlıurfa'nın köy ilkokulunda görsel öyküyle empati becerisini geliştirmek: Bir eylem araştırması
Y KABAPINAR, E SARICAN
2022
Şanlıurfa’nın Köy İlkokulunda Görsel Öyküyle Empati Becerisini Geliştirmek: Bir Eylem Araştırması
T DOĞANAY, Y KABAPINAR, E SARICAN
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 55 …, 2022
2022
Müze eğitimi ile değişimi ve sürekliliği algılamak: Oyuncaklarla öğreniyoruz. Okulumuzda müzemizi kuruyoruz
Y KABAPINAR, N ŞENER, E SARICAN
2018
Öğretim Tasarımında Bir Model: Dick, Carey ve Carey
E SARICAN
2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20