Öğretmen adaylarının zihinsel stil tercihlerinin (düşünme stillerinin) incelenmesi E Esmer Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013 | 23 | 2013 |
Öğretmen Adaylarının Zihinsel Stil Tercihlerine Yönelik Bir Araştırma: Zihinsel Stiller Değişiyor mu? E ESMER, S ALTUN Trakya üniversitesi eğitim fakültesi dergisi 3 (2), 2013 | 13 | 2013 |
Öğretim Tasarımında Bir Model: Dick&Carey&Carey E Esmer Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 274-284, 2018 | 12 | 2018 |
Stil sınıflamaları ve zihinsel stil kavramının neliği üzerine bir değerlendirme E Esmer İlköğretim Online 16 (2), 717-726, 2017 | 11 | 2017 |
Üst bilişsel farkındalık ölçeği öğretmen formunun geçerlilik ve güvenirlik analizi E Esmer, A Yorulmaz Bartin Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi 6 (3), 955-966, 2017 | 9 | 2017 |
Teacher Candidates' Thinking Styles: An Investigation of Various Variables. E Esmer, S Altun Journal of Education and Training Studies 4 (5), 160-172, 2016 | 8 | 2016 |
Perceptions of Education Faculty Students on Teaching Methods and Materials. E Esmer, G Güven, O Aydin, B Özden, K Efe, N Sener Educational Research and reviews 11 (12), 1093-1109, 2016 | 6 | 2016 |
AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN DÜŞÜNME STİLLERİNİN İNCELENMESİ O URAL, E ESMER, ÖLÖDS Açık, DAİ Demografik Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 592-604, 2018 | 5 | 2018 |
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİNİN DÜŞÜNME STİLLERİ İLE BİLİŞÜSTÜ FARKINDALIKLARI YORDAMA GÜCÜ: SINIF ÖĞRETMENİ EĞİTİMİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA E Esmer, B Özden Electronic Turkish Studies 12 (28), 2017 | 5 | 2017 |
Yetişkin öğrenenlerin düşünme ve öğrenme stilleri arasında ilişki var mı O Ural, E Esmer Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (1), 1-18, 2017 | 5 | 2017 |
FARKLI YÖNTEMLERLE ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRETMEN ADAYLARININ DÜŞÜNME STİLLERİ DEĞİŞİR Mİ? E Esmer, S Altun Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 323-340, 2015 | 5 | 2015 |
Bir Karma Yöntem Araştırması: Neden Bazı Öğretmen Adayları Uzaktan Eğitim ile Alınan Derslerde Daha Başarılı? A ÖZDEMİR, E ESMER International Journal of Field Education 6 (1), 57-78, 2020 | 2 | 2020 |
The Relation between the Lifelong Learning Competencies and Occupational Motivation Levels of the Teachers Who Received Postgraduate Education. B Özden, AA Ugurlu, E Sarican Journal of Educational Issues 5 (1), 54-70, 2019 | 2 | 2019 |
Yetişkin öğrenenlerin stillerine yönelik bir araştırma O Ural, E Esmer Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (1), 1-18, 2017 | 2 | 2017 |
Reliability and validity analysis of the metacognitive awareness scale teacher form E ESMER, A YORULMAZ Bartın University Journal of Faculty of Education 6 (3), 955-966, 2017 | 1 | 2017 |
DİCK, CAREY VE CAREY MODELİ’NE İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME E ESMER Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 3 (3), 52-75, 2017 | 1 | 2017 |
Şanlıurfa'nın köy ilkokulunda görsel öyküyle empati becerisini geliştirmek: Bir eylem araştırması Y KABAPINAR, E SARICAN | | 2022 |
Şanlıurfa’nın Köy İlkokulunda Görsel Öyküyle Empati Becerisini Geliştirmek: Bir Eylem Araştırması T DOĞANAY, Y KABAPINAR, E SARICAN Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 55 …, 2022 | | 2022 |
Müze eğitimi ile değişimi ve sürekliliği algılamak: Oyuncaklarla öğreniyoruz. Okulumuzda müzemizi kuruyoruz Y KABAPINAR, N ŞENER, E SARICAN | | 2018 |
Öğretim Tasarımında Bir Model: Dick, Carey ve Carey E SARICAN | | 2018 |