ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖYKÜLEYİCİ VE BİLGİLENDİRİCİ METİNLERİ ÖZETLEME BECERİLERİ H Karatay, O Sema The Journal of Academic Social Science Studies 5 (5 Issue 7), 399-420, 2019 | 72 | 2019 |
TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ METİNLERİN OKUNABİLİRLİK VE ANLAŞILABİRLİRLİĞİ H Karatay, KK BOLAT, H Güngör The Journal of Academic Social Science Studies 6 (6), 2013 | 60 | 2013 |
Türkçenin yabancı dil olarak uzaktan öğretimine ilişkin öğrenici ve öğretici görüşleri H Güngör, Ö Çangal, T DEMİR Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (3), 1163-1191, 2020 | 41 | 2020 |
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENENLERİN KONUŞMA ÖZ YETERLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ M Kurudayıoğlu, H Güngör Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 6 (2), 1105-1121, 2017 | 30 | 2017 |
Doğrudan öğretim stratejilerinin yabancı dil olarak Türkçe öğrenen İranlı öğrencilerin metin özetleme becerilerine etksi H Güngör Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 29 | 2013 |
6-7 ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Özetleme Becerileri H Karatay, H Güngör, O Sema, B Kevser Kübra Akçağ, 2013 | 26 | 2013 |
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Callan Yöntemi. H KARATAY, H GÜNGÖR, U ÖZALAN International Journal of Language Academy 5 (2), 2017 | 11 | 2017 |
Akademik türkçe H Karatay, N Kartallıoğlu, O İpek, H Karabuğa, H Güngör, G Tekin, S Kaya Pegem Akademi Yayınları, 2019 | 10 | 2019 |
Türk yükseköğretiminde Suriyeli mülteciler H Güngör, T Soysal Milli Eğitim Dergisi 50 (1), 1245-1264, 2021 | 6 | 2021 |
BOSNA HERSEKLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE ÖĞRENME AMACI, TUTUMU VE ÖĞRENME BECERİLERİ H KARATAY, H GÜNGÖR, Ö ÇANGAL Kesit Akademi Dergisi, 18-31, 2018 | 6 | 2018 |
Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenen Finlandiyalı öğrencilerin Türkiye ve Türkçe algısı H Güngör, U Özalan RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 336-347, 2021 | 4 | 2021 |
TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENENLERİN OKUMA ÖZ YETERLİKLERİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI H GÜNGÖR, A KAN International Journal of Language Academy 8 (3), 2020 | 4 | 2020 |
Yabancı Dil olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilere Yönelik Okuma Becerisi Özyeterlik Ölçeği Geliştirme Çalışması A KAN, H GÜNGÖR | 4 | 2015 |
LGS’de dil bilgisi sorularının gerekliliği üzerine öğretmen görüşleri T Soysal, H Güngör Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 41 (1), 275-310, 2022 | 2 | 2022 |
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretimi H Güngör, E Boylu Nobel Yayınevi, 2021 | 2 | 2021 |
The Level of Use of The Language Learning Strategies of Syrian Refugee Students Learning Turkish as A Foreign Language. E Boylu, H GUNGOR International Online Journal of Educational Sciences 12 (5), 2020 | 2 | 2020 |
Akademik Türkçe Öğretiminde Yazma Eğitimi H Güngör Pegem Akademi, 2020 | 2 | 2020 |
Callan Yöntemi'nin Konuşma Becerisini Geliştirmeye Etkisi. H KARATAY, H GÜNGÖR, U ÖZALAN International Journal of Language Academy 7 (2), 2019 | 2 | 2019 |
An investigation of cyberloafing behaviors in learners of Turkish as a foreign language H Güngör, MY Ustabulut Current Psychology 43 (3), 2461-2472, 2024 | 1 | 2024 |
İki Dilli Okuma Metinlerinin Okuduğunu Anlama Başarısına Etkisi H Güngör, Ş Yeşilyurt Anadolu Dil ve Eğitim Dergisi 1 (1), 1-11, 2023 | 1 | 2023 |