4 - 8. Sınıf Öğrencilerinin Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (STEM=FeTeMM) Tutumlarının İncelenmesi S Ganime Aydın,Mehpare Saka Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 787-802, 2017 | 158* | 2017 |
Problem tabanlı öğretim yaklaşımı ile DNA, gen ve kromozom kavramlarının öğrenilmesi F Şahin, G Parim V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Bildiriler Kitabı 28, 33, 2002 | 73 | 2002 |
İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinde fotosentez, solunum kavramlarının öğrenilmesine, başarıya ve bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesinde araştırmaya dayalı öğrenmenin … G Parim PQDT-Global, 2009 | 69 | 2009 |
YGS 2013 Matematik Soruları İle Ortaöğretim 9.Sınıf Matematik Sınav Sorularının Karşılaştırılması A Dursun, G Aydın Journal of Educational Sciences Research International 4 (1), 17-37, 2014 | 57* | 2014 |
Lise Öğretmenlerinin Motivasyon Düzeyleri ve Motivasyon Düzeyi İle Okul Kültürü Arasındaki İlişki B Dur, G Aydın İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014 | 46* | 2014 |
Science, technology, engineering, mathematic (STEM) attitude levels in grades 4th-8th G Aydın, M Saka, S Guzey Mersin University Journal of the Faculty of Education 13 (2), 787-802, 2017 | 40 | 2017 |
Mesleki gelişim seminer çalışmalarının öğretmenler tarafından değerlendirilmesi örneklemi GS Genç, G AYDIN İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (1), 31-69, 2015 | 29 | 2015 |
4., 5., 6., 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin STEM (FeTeMM) tutumlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi G Aydın, M Saka, S Guzey Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 787-802, 2017 | 28 | 2017 |
Fen Bilimleri dersinde araştırma-sorgulamaya dayalı uygulamaların etkileri ZA Demirkıran Yayınlanmamış yüksek lisans tezi, İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal …, 2016 | 26 | 2016 |
Problem tabanlı öğretim yaklaşımı ile DNA, kromozom ve gen kavramlarının öğrenilmesi G Parim PQDT-Global, 2002 | 23 | 2002 |
Yabancı dil olarak Türkçe dinleme öğretimi A İşcan, G Aydın Yabancı dil olarak Türkçe öğretimi kuramlar, yaklaşımlar, etkinlikler’in …, 2014 | 22 | 2014 |
Impacts of Inquiry-Based Laboratory Experiments on Prospective Teachers' Communication Skills. G Aydın International Online Journal of Educational Sciences, 2016 | 21 | 2016 |
Prerequisites for elementary school teachers before practicing STEM education with students: A case study G Aydın Eurasian Journal of Educational Research 20 (88), 1-40, 2020 | 20 | 2020 |
3-7 Yaş Çocuğa Sahip Annelerin Beslenmeyle İlgili Davranışlarının İncelenmesi A Ganime, ADİ Ezgi Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 683-700, 2017 | 18 | 2017 |
4-5-6- 7. ve 8. Sınıf Öğrencileri İçin Mühendislik Bilgi Düzeyi Ölçeği/ Engineering Knowledge Level Measurement Scale for Students in Grades 4 Through 8 G Aydın, M Saka, S Guzey ilköğretim online 17 (2), 750-768, 2018 | 15* | 2018 |
Ortaöğretim matematik öğretiminde öğretmenlerin öğretim yöntem ve teknikleri konusundaki yeterlilikleri Ö Yulu, G Aydın Yüksek Lisans Tezi, İstanbul Aydın Üniversitesi, Yıldız Teknik Üniversitesi …, 2014 | 14 | 2014 |
Ortaokul öğretmenlerinin problem çözme becerileri ve duygusal zeka ilişkisi G İnan Yayımlanmamış yüksek lisans tezi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul …, 2015 | 11 | 2015 |
The effects of guided inquiry-based learning implementations on 4th grades students and elementary teacher; a case study. G Aydın Ilkogretim Online 19 (3), 2020 | 8 | 2020 |
Ortaöğretim Okullarındaki Öğretmenlerin, Mesleki Alanda Eğitim Teknolojilerini Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi Ş Gegeoğlu, G Aydın İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014 | 8 | 2014 |
Biyoloji öğretmenlerinin sosyo-bilimsel konuların öğretimine yönelik görüşlerinin incelenmesi GŞ AYDIN, D SARIBAŞ, D ÖZALP, Ş YILMAZ Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 161-181, 2021 | 7 | 2021 |