Takip et
Ganime Aydın
Ganime Aydın
comu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
4 - 8. Sınıf Öğrencilerinin Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (STEM=FeTeMM) Tutumlarının İncelenmesi
S Ganime Aydın,Mehpare Saka
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 787-802, 2017
158*2017
Problem tabanlı öğretim yaklaşımı ile DNA, gen ve kromozom kavramlarının öğrenilmesi
F Şahin, G Parim
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Bildiriler Kitabı 28, 33, 2002
732002
İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinde fotosentez, solunum kavramlarının öğrenilmesine, başarıya ve bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesinde araştırmaya dayalı öğrenmenin …
G Parim
PQDT-Global, 2009
692009
YGS 2013 Matematik Soruları İle Ortaöğretim 9.Sınıf Matematik Sınav Sorularının Karşılaştırılması
A Dursun, G Aydın
Journal of Educational Sciences Research International 4 (1), 17-37, 2014
57*2014
Lise Öğretmenlerinin Motivasyon Düzeyleri ve Motivasyon Düzeyi İle Okul Kültürü Arasındaki İlişki
B Dur, G Aydın
İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
46*2014
Science, technology, engineering, mathematic (STEM) attitude levels in grades 4th-8th
G Aydın, M Saka, S Guzey
Mersin University Journal of the Faculty of Education 13 (2), 787-802, 2017
402017
Mesleki gelişim seminer çalışmalarının öğretmenler tarafından değerlendirilmesi örneklemi
GS Genç, G AYDIN
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (1), 31-69, 2015
292015
4., 5., 6., 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin STEM (FeTeMM) tutumlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
G Aydın, M Saka, S Guzey
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 787-802, 2017
282017
Fen Bilimleri dersinde araştırma-sorgulamaya dayalı uygulamaların etkileri
ZA Demirkıran
Yayınlanmamış yüksek lisans tezi, İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal …, 2016
262016
Problem tabanlı öğretim yaklaşımı ile DNA, kromozom ve gen kavramlarının öğrenilmesi
G Parim
PQDT-Global, 2002
232002
Yabancı dil olarak Türkçe dinleme öğretimi
A İşcan, G Aydın
Yabancı dil olarak Türkçe öğretimi kuramlar, yaklaşımlar, etkinlikler’in …, 2014
222014
Impacts of Inquiry-Based Laboratory Experiments on Prospective Teachers' Communication Skills.
G Aydın
International Online Journal of Educational Sciences, 2016
212016
Prerequisites for elementary school teachers before practicing STEM education with students: A case study
G Aydın
Eurasian Journal of Educational Research 20 (88), 1-40, 2020
202020
3-7 Yaş Çocuğa Sahip Annelerin Beslenmeyle İlgili Davranışlarının İncelenmesi
A Ganime, ADİ Ezgi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 683-700, 2017
182017
4-5-6- 7. ve 8. Sınıf Öğrencileri İçin Mühendislik Bilgi Düzeyi Ölçeği/ Engineering Knowledge Level Measurement Scale for Students in Grades 4 Through 8
G Aydın, M Saka, S Guzey
ilköğretim online 17 (2), 750-768, 2018
15*2018
Ortaöğretim matematik öğretiminde öğretmenlerin öğretim yöntem ve teknikleri konusundaki yeterlilikleri
Ö Yulu, G Aydın
Yüksek Lisans Tezi, İstanbul Aydın Üniversitesi, Yıldız Teknik Üniversitesi …, 2014
142014
Ortaokul öğretmenlerinin problem çözme becerileri ve duygusal zeka ilişkisi
G İnan
Yayımlanmamış yüksek lisans tezi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul …, 2015
112015
The effects of guided inquiry-based learning implementations on 4th grades students and elementary teacher; a case study.
G Aydın
Ilkogretim Online 19 (3), 2020
82020
Ortaöğretim Okullarındaki Öğretmenlerin, Mesleki Alanda Eğitim Teknolojilerini Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi
Ş Gegeoğlu, G Aydın
İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
82014
Biyoloji öğretmenlerinin sosyo-bilimsel konuların öğretimine yönelik görüşlerinin incelenmesi
GŞ AYDIN, D SARIBAŞ, D ÖZALP, Ş YILMAZ
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 161-181, 2021
72021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20