Takip et
Filiz ELMALI
Filiz ELMALI
firat.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Early mathematical growth: How to support young children’s mathematical development
F Varol, DC Farran
Early Childhood Education Journal 33, 381-387, 2006
1192006
Elementary school students’ mental computation proficiencies
F Varol, D Farran
Early Childhood Education Journal 35, 89-94, 2007
912007
Elementary School Teachers and Teaching with Technology.
F Varol
Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 12 (3), 85-90, 2013
662013
An examination of cyberloafing behaviors in classrooms from students’ perspectives
F Varol, E Yildirim
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 9 (1), 26-46, 2018
522018
What they believe and what they do
F Varol
European Early Childhood Education Research Journal 21 (4), 541-552, 2013
482013
Cyberloafing in higher education: Reasons and suggestions from students’ perspectives
F Varol, E Yıldırım
Technology, Knowledge and Learning 24, 129-142, 2019
452019
Teachers’ ICT Skills Scale (TICTS): Reliability and Validity
YK Türel, TY Özdemir, F Varol
Cukurova University Faculty of Education Journal 46 (2), 503-516, 2017
202017
ARCS motivasyon modeline yönelik tasarlanan z-kitaplara ilişkin görüşler
F VAROL, Ö Seda, YK TÜREL
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 3 (3), 2014
192014
Improving mathematics instruction for early childhood teachers: Professional development components that work
F Varol, DC Farran, C Bilbrey, EA Vorhaus, KG Hofer
NHSA Dialog 15 (1), 24-40, 2012
192012
ÖĞRENCİLERİN DÖRT İŞLEMDE YAŞADIKLARI YAYGIN ARİTMETİK GÜÇLÜKLER
F Varol, Y Kubanç
Electronic Turkish Studies 7 (1), 2012
182012
Professional development for preschool teachers: Evidence for practice
F Varol, DC Farran, C Bilbrey, EA Vorhaus, KG Hofer
NHSA Dialog 15 (1), 122-126, 2012
142012
Siberaylaklık: Öğretmen adayları ve mobil teknolojiler
F Varol, E Yıldırım
Mersin University Journal of the Faculty of Education 13 (3), 1046-1057, 2017
132017
Öğrencilerin bölme işlemi gerektiren aritmetik sözel problemlerde yaşadığı zorlukların incelenmesi
F VAROL, Y KUBANÇ
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 34 (1), 99-123, 2015
122015
Anaokulu öğretmenleri konuşuyor: Kaliteli eğitim
F Varol
Uluslararası katılımlı çocuk ihtiyaçları sempozyumu bildiri kitabı, 29-36, 2012
82012
Factors affecting team based learning in a blended course
F Varol
Fırat Üniversitesi Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi 11 (22), 175-187, 2012
72012
E-Okul veli bilgilendirme sistemine ilişkin veli görüşleri
C Demirli, M Demirkol, F Varol
6th International Advanced Technologies Symposium’da (IATS11) sunuldu, Elazığ, 2011
72011
Sosyal ağ siteleri: Ergenler, riskler ve tehditlerden korunma stratejileri
F ELMALI
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 439-453, 2020
52020
UZMAN, AİLE VE ÖĞRETMEN GÖZÜ İLE EĞİTİM YAZILIMLARI: EYADES
B ÖZMEN, F VAROL
Education Sciences 7 (1), 322-330, 2012
52012
Investigation of critical attributes of mathematics software intended for use by young children
F Varol, LK Colburn
AACE Review (formerly AACE Journal) 15 (2), 159-181, 2007
52007
Çarpma İşlemi Gerektiren Aritmetik Sözel Problemlerde Yaşanan Zorlukların İncelenmesi.
Y KUBANÇ, F VAROL
Dicle University Journal of Ziya Gokalp Education Faculty, 2017
42017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20