Filiz ELMALI
Filiz ELMALI
firat.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Early mathematical growth: How to support young children’s mathematical development
F Varol, DC Farran
Early Childhood Education Journal 33 (6), 381-387, 2006
942006
Elementary school students’ mental computation proficiencies
F Varol, D Farran
Early Childhood Education Journal 35 (1), 89-94, 2007
602007
What they believe and what they do
F Varol
European Early Childhood Education Research Journal 21 (4), 541-552, 2013
342013
Elementary School Teachers and Teaching with Technology.
F Varol
Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 12 (3), 85-90, 2013
322013
Improving mathematics instruction for early childhood teachers: Professional development components that work
F Varol, DC Farran, C Bilbrey, EA Vorhaus, KG Hofer
NHSA Dialog 15 (1), 24-40, 2012
162012
An Examination of Cyberloafing Behaviors in Classrooms from Students' Perspectives.
F Varol, E Yıldırım
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 9 (1), 2018
102018
Cyberloafing in higher education: Reasons and suggestions from students’ perspectives
F Varol, E Yıldırım
Technology, Knowledge and Learning 24 (1), 129-142, 2019
82019
Siberaylaklık: Öğretmen Adayları ve Mobil Teknolojiler.
F VAROL, E YILDIRIM
Mersin University Journal of the Faculty of Education 13 (3), 2017
82017
Professional development for preschool teachers: Evidence for practice
F Varol, DC Farran, C Bilbrey, EA Vorhaus, KG Hofer
NHSA Dialog 15 (1), 122-126, 2012
82012
Öğrencilerin dört işlemde yaşadıkları yaygın aritmetik güçlükler
F Varol, Y Kubanç
Turkish Studies-International Periodical For The Languages, Literature and …, 2012
82012
Anaokulu öğretmenleri konuşuyor: kaliteli eğitim
F Varol
Uluslararası Katılımlı Çocuk İhtiyaçları Sempozyum Bildiri Kitabı, 29-35, 2012
72012
ARCS motivasyon modeline yönelik tasarlanan z-kitaplara ilişkin görüşler
F VAROL, Ö Seda, YK TÜREL
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi 3 (3), 2014
62014
E-Okul veli bilgilendirme sistemine ilişkin veli görüşleri
C Demirli, M Demirkol, F Varol
6th International Advanced Technologies Symposium’da (IATS11) sunuldu, Elazığ, 2011
62011
Öğrencilerin bölme işlemi gerektiren aritmetik sözel problemlerde yaşadığı zorlukların incelenmesi
F Varol, Y Kubanç
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (1), 99-123, 2015
52015
Investigation of critical attributes of mathematics software intended for use by young children
F Varol, LK Colburn
AACE Journal 15 (2), 159-181, 2007
52007
Factors affecting team based learning in a blended course
F Varol
Fırat Üniversitesi Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi 11 (22), 175-187, 2012
42012
The effects of professional development on preschool teachers' mathematics instruction
F Varol
Vanderbilt University, 2009
42009
Teachers' ICT Skills Scale (TICTS): Reliability and Validity.
YK Türel, TY Özdemir, F Varol
Cukurova University Faculty of Education Journal 46 (2), 2017
32017
Çarpma İşlemi Gerektiren Aritmetik Sözel Problemlerde Yaşanan Zorlukların İncelenmesi.
Y KUBANÇ, F VAROL
Dicle University Journal of Ziya Gokalp Education Faculty, 2017
22017
Pre-service teachers’ choice of physical versus electronic instructional materials
YK Turel, F Varol
Contemporary Educational Technology 3 (1), 17-35, 2012
22012
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20