Takip et
Beybala Timur
Beybala Timur
Dr. Öğr. Üyesi, (Asst. Assoc. Prof.) Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
ogu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Termal turizmde hizmet kalitesi, algılanan destinasyon imajı ve tekrar ziyaret niyeti arasındaki ilişkilerin incelenmesi
B Timur
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015
562015
Service Quality, Destination Image and Revisit Intention Relationships at Thermal Tourism Businesses
B Timur
JOURNAL OF GASTRONOMY, HOSPITALITY AND TRAVEL 1 (1), 38-48, 2018
492018
Consumer behavior of mobile food ordering app users during COVID-19: dining attitudes, e-satisfaction, perceived risk, and continuance intention
B Timur, YE Oğuz, V Yilmaz
Journal of Hospitality and Tourism Technology 14 (3), 460-475, 2023
212023
Yerli turistlerin yöresel yemek tüketimi motivasyonlarının gelecek niyetleri üzerine etkisi: Eskişehir örneği. 1
B Demirci, B Timur, C Yılmazdoğan, YE Oğuz
Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu, 19-21, 2015
152015
Türkiye’deki Turist Rehberliği Eğitim Modellerinin Karşılaştırmalı Bir Analizi
R Temizkan, B Timur
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 4 (4), 3550-3569, 2020
92020
Temalı parklarda müşteri deneyimi, memnuniyet ve tekrar ziyaret niyeti: Sazova bilim, sanat ve kültür parkı üzerine bir çalışma
YE Oğuz, B Timur
Journal,(Issn: 2630-631X) 6 (30), 419-430, 2020
72020
Turizmde Sanal Gerçeklik ve Artırılmış Gerçeklik Çalışmaları Üzerine Sistematik Bir Literatür Taraması
B Timur, EN Köz
Turizm Akademik 9 (2), 233-251, 2022
42022
Examination of Hotels SPA Website Designs
R Temizkan, S. P., Timur, B. & Temizkan
9th international Confenrence: New Perspectives in Tourism and Hospitality, 176, 2014
4*2014
Yüksek Öğretim Düzeyinde Verilen Turizm Eğitiminde Staj: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Modeli
SP TEMİZKAN, B Timur
VII. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi Bildiriler Kitabı, 640-648, 2014
42014
Turist rehberliği eğitiminde memnuniyet, mesleki yeterlilik ve mesleği icra niyeti ilişkileri
B Timur
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
32019
Eskişehir Erişilebilir Turizme Uygun mu?
B Timur, YE Oğuz
Journal of Recreation and Tourism Research 6 (4), 360-371, 2019
32019
MARİNALARDA HİZMET KALİTESİ: MARMARİS MARİNALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
SP TEMİZKAN, B TİMUR
Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi 2 (3), 508-524, 2019
22019
Online Marketing and Hotel’s Spa Website Designs
SP Temizkan, B Timur
INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY BUSINESS-ECONOMICS ADVANCEMENT CONFERENCE, 25, 2016
22016
SPA Hizmetleri ve Uygulamaları
B Timur
Sağlık Turizmi 1, 169-193, 2015
22015
Gender Discrimination at Job Application Process: An Experimental Study at Hotels
R TEMİZKAN, YE OĞUZ, B TİMUR
Journal of Business Research-Turk 12 (2), 1121-1129, 2020
12020
ŞARAP KALİTESİNİN BELİRLENMESİNDE YAPAY ZEKÂNIN ROLÜ: MAKİNE ÖĞRENMESİ ALGORİTMALARI ÜZERİNE BİR UYGULAMA
B Timur, V Yılmaz, B Tunca
Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel 6 (2), 495-507, 2023
2023
Factor Analysis
YE Oguz, B Timur, C Seçilmiş
An SPSS Guide for Tourism, Hospitality and Events Researchers, 265-283, 2021
2021
Turizm Yükseköğretiminde Süregelen Sorunlara Yönelik Bir Alanyazın Değerlendirmesi
R Temizkan, B Timur
19. Ulusal Turizm Kongresi, 1010-1021, 2018
2018
Akademisyenlerin Sağlıklı Beslenme Bilinci Algılarının ve Organik Gıdalara Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
SP Temizkan, GS Sarıkaya, B Timur, YE Oğuz
International Gastronomy Tourism Studies Congress, 1-16, 2018
2018
Service Quality, Destination Image Perceptions and Future Intentions of Thermal Tourists in Turkey
M Kasli, B Timur
INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY BUSINESS-ECONOMICS ADVANCEMENT CONFERENCE, 36, 2016
2016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20