Follow
Beybala Timur
Beybala Timur
Dr. Öğr. Üyesi, (Asst. Assoc. Prof.) Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Verified email at ogu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Termal turizmde hizmet kalitesi, algılanan destinasyon imajı ve tekrar ziyaret niyeti arasındaki ilişkilerin incelenmesi
B Timur
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015
562015
Service Quality, Destination Image and Revisit Intention Relationships at Thermal Tourism Businesses
B Timur
JOURNAL OF GASTRONOMY, HOSPITALITY AND TRAVEL 1 (1), 38-48, 2018
492018
Consumer behavior of mobile food ordering app users during COVID-19: dining attitudes, e-satisfaction, perceived risk, and continuance intention
B Timur, YE Oğuz, V Yilmaz
Journal of Hospitality and Tourism Technology 14 (3), 460-475, 2023
212023
Yerli turistlerin yöresel yemek tüketimi motivasyonlarının gelecek niyetleri üzerine etkisi: Eskişehir örneği. 1
B Demirci, B Timur, C Yılmazdoğan, YE Oğuz
Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu, 19-21, 2015
152015
Türkiye’deki Turist Rehberliği Eğitim Modellerinin Karşılaştırmalı Bir Analizi
R Temizkan, B Timur
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 4 (4), 3550-3569, 2020
92020
Temalı parklarda müşteri deneyimi, memnuniyet ve tekrar ziyaret niyeti: Sazova bilim, sanat ve kültür parkı üzerine bir çalışma
YE Oğuz, B Timur
Journal,(Issn: 2630-631X) 6 (30), 419-430, 2020
72020
Turizmde Sanal Gerçeklik ve Artırılmış Gerçeklik Çalışmaları Üzerine Sistematik Bir Literatür Taraması
B Timur, EN Köz
Turizm Akademik 9 (2), 233-251, 2022
42022
Examination of Hotels SPA Website Designs
R Temizkan, S. P., Timur, B. & Temizkan
9th international Confenrence: New Perspectives in Tourism and Hospitality, 176, 2014
4*2014
Yüksek Öğretim Düzeyinde Verilen Turizm Eğitiminde Staj: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Modeli
SP TEMİZKAN, B Timur
VII. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi Bildiriler Kitabı, 640-648, 2014
42014
Turist rehberliği eğitiminde memnuniyet, mesleki yeterlilik ve mesleği icra niyeti ilişkileri
B Timur
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
32019
Eskişehir Erişilebilir Turizme Uygun mu?
B Timur, YE Oğuz
Journal of Recreation and Tourism Research 6 (4), 360-371, 2019
32019
MARİNALARDA HİZMET KALİTESİ: MARMARİS MARİNALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
SP TEMİZKAN, B TİMUR
Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi 2 (3), 508-524, 2019
22019
Online Marketing and Hotel’s Spa Website Designs
SP Temizkan, B Timur
INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY BUSINESS-ECONOMICS ADVANCEMENT CONFERENCE, 25, 2016
22016
SPA Hizmetleri ve Uygulamaları
B Timur
Sağlık Turizmi 1, 169-193, 2015
22015
Gender Discrimination at Job Application Process: An Experimental Study at Hotels
R TEMİZKAN, YE OĞUZ, B TİMUR
Journal of Business Research-Turk 12 (2), 1121-1129, 2020
12020
ŞARAP KALİTESİNİN BELİRLENMESİNDE YAPAY ZEKÂNIN ROLÜ: MAKİNE ÖĞRENMESİ ALGORİTMALARI ÜZERİNE BİR UYGULAMA
B Timur, V Yılmaz, B Tunca
Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel 6 (2), 495-507, 2023
2023
Factor Analysis
YE Oguz, B Timur, C Seçilmiş
An SPSS Guide for Tourism, Hospitality and Events Researchers, 265-283, 2021
2021
Turizm Yükseköğretiminde Süregelen Sorunlara Yönelik Bir Alanyazın Değerlendirmesi
R Temizkan, B Timur
19. Ulusal Turizm Kongresi, 1010-1021, 2018
2018
Akademisyenlerin Sağlıklı Beslenme Bilinci Algılarının ve Organik Gıdalara Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
SP Temizkan, GS Sarıkaya, B Timur, YE Oğuz
International Gastronomy Tourism Studies Congress, 1-16, 2018
2018
Service Quality, Destination Image Perceptions and Future Intentions of Thermal Tourists in Turkey
M Kasli, B Timur
INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY BUSINESS-ECONOMICS ADVANCEMENT CONFERENCE, 36, 2016
2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20