Mobil artırılmış gerçeklik teknolojisi ile yapılan fen öğretiminin ortaokul öğrencilerinin fen ve teknolojiye yönelik tutumlarına ve akademik başarılarına etkisi P Yıldırım Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 34 | 2018 |
Sistemler akademik başarı testi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması G Keçeci, P Yıldırım, FK Zengin Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi 3 (1), 96-114, 2019 | 17 | 2019 |
Determining the Effect of Science Teaching Using Mobile Augmented Reality Application on the Secondary School Students' Attitudes of toward Science and Technology and Academic … G Kececi, P Yildirim, FK Zengin Science Education International 32 (2), 137-148, 2021 | 13 | 2021 |
Opinions of Secondary School Students on the Use of Mobile Augmented Reality Technology in Science Teaching. G Keçeci, P Yildirim, FK Zengin Journal of Science Learning 4 (4), 327-336, 2021 | 9 | 2021 |
Türk-İslam Alimlerinin Fen Bilimleri Ders Kitaplarında ve Öğretim Programında Yeri P Yıldırım, G Keçeci Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 429-445, 2022 | 5* | 2022 |
Sorgulamaya dayalı öğrenme stratejisinin öğrencilerin başarılarına ve fen ve teknolojiye karşı tutumlarına etkisi G Keçeci, P Yıldırım International Congress of Eurasian Social Sciences 8 (28), 177-187, 2017 | 5 | 2017 |
Ekosistem Unsurlarının Öğretildiği Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Tutumlarına Etkisi: Hazar Gölü Örneği G Keçeci, P Yıldırım, S Yıldız, B Alan, F Zengin İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 1370-1391, 2023 | 1 | 2023 |
Design and development of a mobile augmented reality‐based learning environment for teaching the lives of scientists P Yildirim, G Kececi Journal of Computer Assisted Learning, 2024 | | 2024 |
Development of a knowledge test about scientists for secondary school students P Yıldırım, G Keçeci, FK Zengin International Journal of Assessment Tools in Education 11 (1), 126-147, 2024 | | 2024 |
Teaching Turkish-Islamic Scholars in Mobile Augmented Reality Environment: Its Effect on Students' Scientific Attitudes P Yıldırım, G Keçeci İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 12 (5), 2725 - 2742, 2023 | | 2023 |
Fen alanında bilime yön vermiş Türk-İslam alimlerinin hayatının mobil artırılmış gerçeklik temelli öğrenme ortamında öğretimi P Yıldırım Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2023 | | 2023 |
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yenilikçi Öğretim Teknolojilerini Kullanarak Ders İçerikleri Hazırlamalarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliliklerine Etkisi G Keçeci, B Alan, S Yıldız, P Yıldırım, F Kırbağ Zengin Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama 14 (18), 275-296, 2023 | | 2023 |
TÜBİTAK 4005 Projesi Kapsamında Gerçekleştirilen Etkinliklerin Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgi Düzeylerine Etkisi G Keçeci, B Alan, S Yıldız, P Yıldırım, F Kırbağ Zengin 3. Uluslararası Dicle Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, 2022 | | 2022 |
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin İklim Değişikliği, Biyoçeşitlilik, Çevre ve Yenilikçi Öğretim Teknoloji Araçları ile İlgili Katıldıkları Proje Hakkındaki Görüşleri F Kırbağ Zengin, G Keçeci, S Yıldız, B Alan, P Yıldırım 3. Uluslararası Dicle Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, 2022 | | 2022 |
The Effect of the Project Prepared the Course Contents by Using Innovative Instructional Technology Tools in the Fields of Climate Change, Biodiversity and Environment, on the … G Keçeci, S Yıldız, P Yıldırım, B Alan, F Kırbağ Zengin 8. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi, 2022 | | 2022 |
Science Teachers’ Opinions on TUBITAK 4005 Project Activities Which are Using Innovative Teaching Technology Tools G Keçeci, P Yıldırım, B Alan, S Yıldız, F Kırbağ Zengin 8. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi, 2022 | | 2022 |
Ekosistem Unsurlarının Tanıtıldığı TÜBİTAK 4004 Projesinin Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumları Üzerindeki Etkisi G Keçeci, B Alan, S Yıldız, P Yıldırım, F Kırbağ Zengin Cumhuriyet 7. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 2022 | | 2022 |
Ortaokul Öğrencilerinin Ekosistem Unsurlarının Tanıtıldığı TÜBİTAK 4004 Projesi Etkinliklerine Dair Görüşlerinin İncelenmesi G Keçeci, S Yıldız, B Alan, P Yıldırım, F Kırbağ Zengin Cumhuriyet 7. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 2022 | | 2022 |
Fen Bilimleri Öğretim Programında ve Ders Kitaplarında Bilim Tarihine ve Türk-İslam Alimlerine Yer Verilme Düzeyi G Keçeci, P Yıldırım 3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 2021 | | 2021 |
Sosyal Ağlar ve Fen Eğitimi G Keçeci, P Yıldırım Eğitim Bilimleri Alanında Araştırma ve Değerlendirmeler, 2019 | | 2019 |