Takip et
Pelin YILDIRIM
Pelin YILDIRIM
firat.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Mobil artırılmış gerçeklik teknolojisi ile yapılan fen öğretiminin ortaokul öğrencilerinin fen ve teknolojiye yönelik tutumlarına ve akademik başarılarına etkisi
P Yıldırım
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
342018
Sistemler akademik başarı testi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
G Keçeci, P Yıldırım, FK Zengin
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi 3 (1), 96-114, 2019
172019
Determining the Effect of Science Teaching Using Mobile Augmented Reality Application on the Secondary School Students' Attitudes of toward Science and Technology and Academic …
G Kececi, P Yildirim, FK Zengin
Science Education International 32 (2), 137-148, 2021
132021
Opinions of Secondary School Students on the Use of Mobile Augmented Reality Technology in Science Teaching.
G Keçeci, P Yildirim, FK Zengin
Journal of Science Learning 4 (4), 327-336, 2021
92021
Türk-İslam Alimlerinin Fen Bilimleri Ders Kitaplarında ve Öğretim Programında Yeri
P Yıldırım, G Keçeci
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 429-445, 2022
5*2022
Sorgulamaya dayalı öğrenme stratejisinin öğrencilerin başarılarına ve fen ve teknolojiye karşı tutumlarına etkisi
G Keçeci, P Yıldırım
International Congress of Eurasian Social Sciences 8 (28), 177-187, 2017
52017
Ekosistem Unsurlarının Öğretildiği Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Tutumlarına Etkisi: Hazar Gölü Örneği
G Keçeci, P Yıldırım, S Yıldız, B Alan, F Zengin
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 1370-1391, 2023
12023
Design and development of a mobile augmented reality‐based learning environment for teaching the lives of scientists
P Yildirim, G Kececi
Journal of Computer Assisted Learning, 2024
2024
Development of a knowledge test about scientists for secondary school students
P Yıldırım, G Keçeci, FK Zengin
International Journal of Assessment Tools in Education 11 (1), 126-147, 2024
2024
Teaching Turkish-Islamic Scholars in Mobile Augmented Reality Environment: Its Effect on Students' Scientific Attitudes
P Yıldırım, G Keçeci
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 12 (5), 2725 - 2742, 2023
2023
Fen alanında bilime yön vermiş Türk-İslam alimlerinin hayatının mobil artırılmış gerçeklik temelli öğrenme ortamında öğretimi
P Yıldırım
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2023
2023
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yenilikçi Öğretim Teknolojilerini Kullanarak Ders İçerikleri Hazırlamalarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliliklerine Etkisi
G Keçeci, B Alan, S Yıldız, P Yıldırım, F Kırbağ Zengin
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama 14 (18), 275-296, 2023
2023
TÜBİTAK 4005 Projesi Kapsamında Gerçekleştirilen Etkinliklerin Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgi Düzeylerine Etkisi
G Keçeci, B Alan, S Yıldız, P Yıldırım, F Kırbağ Zengin
3. Uluslararası Dicle Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, 2022
2022
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin İklim Değişikliği, Biyoçeşitlilik, Çevre ve Yenilikçi Öğretim Teknoloji Araçları ile İlgili Katıldıkları Proje Hakkındaki Görüşleri
F Kırbağ Zengin, G Keçeci, S Yıldız, B Alan, P Yıldırım
3. Uluslararası Dicle Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, 2022
2022
The Effect of the Project Prepared the Course Contents by Using Innovative Instructional Technology Tools in the Fields of Climate Change, Biodiversity and Environment, on the …
G Keçeci, S Yıldız, P Yıldırım, B Alan, F Kırbağ Zengin
8. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi, 2022
2022
Science Teachers’ Opinions on TUBITAK 4005 Project Activities Which are Using Innovative Teaching Technology Tools
G Keçeci, P Yıldırım, B Alan, S Yıldız, F Kırbağ Zengin
8. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi, 2022
2022
Ekosistem Unsurlarının Tanıtıldığı TÜBİTAK 4004 Projesinin Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumları Üzerindeki Etkisi
G Keçeci, B Alan, S Yıldız, P Yıldırım, F Kırbağ Zengin
Cumhuriyet 7. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 2022
2022
Ortaokul Öğrencilerinin Ekosistem Unsurlarının Tanıtıldığı TÜBİTAK 4004 Projesi Etkinliklerine Dair Görüşlerinin İncelenmesi
G Keçeci, S Yıldız, B Alan, P Yıldırım, F Kırbağ Zengin
Cumhuriyet 7. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 2022
2022
Fen Bilimleri Öğretim Programında ve Ders Kitaplarında Bilim Tarihine ve Türk-İslam Alimlerine Yer Verilme Düzeyi
G Keçeci, P Yıldırım
3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 2021
2021
Sosyal Ağlar ve Fen Eğitimi
G Keçeci, P Yıldırım
Eğitim Bilimleri Alanında Araştırma ve Değerlendirmeler, 2019
2019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20