Takip et
Eren Can Aybek
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Jamovi: an easy to use statistical software for the social scientists
M Şahin, E Aybek
International Journal of Assessment Tools in Education 6 (4), 670-692, 2019
2112019
AKRAN ZORBALIĞI, OKUL TÜKENMİŞLİĞİ VE EBEVEYN İZLEMESİ ARASINDAKİ İLİŞKİ.
A AYPAY, E DURMUŞ, EC AYBEK
Journal of International Social Research 9 (43), 2016
362016
Computerized Adaptive Test (CAT) Applications and Item Response Theory Models for Polytomous Items.
EC Aybek, RN Demirtasli
International Journal of Research in Education and Science 3 (2), 475-487, 2017
312017
University students’ moral judgment and emotional intelligence level: A model testing
EC Aybek, D Çavdar, TMN Özabacı
Procedia-Social and Behavioral Sciences 191, 2740-2746, 2015
272015
Öğrenci Başarısının Öğretmen Yapımı Bir Testle Klasik Test Kuramı ve Madde Tepki Kuramı Yöntemleriyle Elde Edilen Puanlara Göre Karşılaştırılması
Ü ÇELEN, EC AYBEK
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi 4 (2), 2013
272013
How many response categories are sufficient for Likert type scales? An empirical study based on the Item Response Theory
EC Aybek, Ç Toraman
International Journal of Assessment Tools in Education 9 (2), 534-542, 2022
252022
Okul tükenmişliğini önlemede ebeveyn izlemesi ve olumlu okul iklimi
E Durmuş, A Aypay, EC Aybek
Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 23 (3), 355-386, 2017
212017
Special relativity theorem and Pythagoras’s magic
SD Korkmaz, EC Aybek, M Örücü
Physics Education 51 (2), 025010, 2016
142016
Kağıt-kalem formu ve bilgisayar ortamında uygulanan genel yetenek testinin psikometrik özelliklerinin karşılaştırılması
EC Aybek
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
132012
Yükseköğretimde uzaktan ölçme ve değerlendirme deneyimleri: Üç devlet üniversitesinden bir örnek
B AKSU DÜNYA, EC AYBEK, MD ŞAHİN
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (1), 232-244, 2021
92021
Parental monitoring and positive school climate in preventing school burnout
E Durmuş, A Aypay, EC Aybek
Educational Administration: Theory and Practice 23 (3), 355-386, 2017
92017
Kağıt-kalem ve bilgisayar formunda uygulanan testlerde öğrenci başarısının karşılaştırıldığı çalışmaların meta-analizi
EC Aybek, DB Şahin, HM Eriş, AS Şimşek, M Köse
Asya Öğretim Dergisi 2 (2), 18-26, 2014
92014
Üniversite Öğrencileri için Bir Yılmazlık Ölçeğinin Geliştirilmesi: Madde Tepki Kuramı Temelinde Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması.
M Yaşar, EC Aybek
Ilkogretim Online 18 (4), 2019
82019
Kendini Değerlendirme Envanteri’nin Bilgisayar Ortamında Bireye Uyarlanmış Test Olarak Uygulanabilirliği
EC Aybek, RN Çıkrıkçı
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi 8 (50), 117-141, 2018
82018
Bilgisayar Ortamında Ve Kağıt-Kalem Formunda Uygulanan Genel Yetenek Testinin Psikometrik Özelliklerinin Karşılaştırılması.
EC AYBEK, RN DEMİRTAŞLI
Ilkogretim Online 13 (4), 2014
8*2014
Comparison of Artificial Neural Networks and Logistic Regression Analysis in PISA Science Literacy Success Prediction.
A Bozak, EC Aybek
International Journal of Contemporary Educational Research 7 (2), 99-111, 2020
72020
Kendini değerlendirme envanteri'nin Bilgisayar Ortamında Bireye Uyarlanmış Test (BOBUT) olarak uygulanabilirliğinin araştırılması
EC Aybek
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
62016
A novel approach for calculating the item discrimination for Likert type of scales
Ü Çelen, EC Aybek
International Journal of Assessment Tools in Education 9 (3), 772 - 786, 2022
52022
catIRT tools: A "Shiny" Application for Item Response Theory Calibration and Computerized Adaptive Testing Simulation
EC Aybek
Journal of Applied Testing Technology 22 (1), 23-27, 2021
52021
R-Shiny İle Psikometri ve İstatistik Uygulamaları
CD Doğan, EC Aybek
52021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20