Takip et
Aslihan Kocaman Karoglu
Aslihan Kocaman Karoglu
Professor of Instructional Technologies
gazi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Facilitating technology-enhanced problem-based learning (PBL) in the middle school classroom: An examination of how and why teachers adapt
PA Ertmer, KD Glazewski, D Jones, A Ottenbreit-Leftwich, Y Goktas, ...
Journal of Interactive Learning Research 20 (1), 35-54, 2009
1002009
Personal voices in higher education: A digital storytelling experience for pre-service teachers
A Kocaman-Karoglu
Education and Information Technologies 21, 1153-1168, 2016
982016
Toplum 5.0 Sürecinde Türkiye’de Eğitimde Dijital Dönüşüm
A Kocaman-Karoğlu, K Bal-Çetinkaya, E Çimşir
Üniversite araştırmaları Dergisi 3 (3), 147-158, 2020
972020
Öğreti̇m süreci̇nde hi̇kâye anlatmanin teknoloji̇yle deği̇şen doğasi: di̇ji̇tal hi̇kâye anlatimi
A Kocaman-Karoğlu
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 5 (2), 89-106, 2015
932015
Impact of guidance on the problem‐solving efforts of instructional design novices
PA Ertmer, DA Stepich, S Flanagan, A Kocaman‐Karoglu, C Reiner, ...
Performance Improvement Quarterly 21 (4), 117-132, 2009
882009
Okul Öncesi Eğitimde Dijital Hikâye Anlatımı Üzerine Öğretmen Görüşleri
A Kocaman-Karoğlu
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI) 7 (1), 175-205, 2016
73*2016
Telling stories digitally: an experiment with preschool children
A Kocaman-Karoglu
Educational Media International 52 (4), 340-352, 2015
582015
Distance Education Students’ Cognitive Flexibility Levels and Distance Education Motivations
Y Bertiz, A Kocaman-Karoğlu
International Journal of Research in Education and Science 6 (4), 638-648, 2020
542020
Sosyal medya kullanımı ile serbest zaman tatmini arasındaki ilişki
A Kocaman-Karoğlu, B Atasoy
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 826-839, 2018
392018
Good practice principles in an undergraduate blended course design
AK Karoglu, E Kiraz, MY Özden
Egitim ve Bilim 39 (173), 2014
382014
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ALANINDA KARMA YÖNTEM ÇALIŞMALARI ANALİZİ: 2005-2015 ARASI
A Karoğlu
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 353-369, 2015
312015
İlköğretim Öğrencilerinin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Karşı Tutumlarının ve Güdülenme Durumlarının Belirlenmesi.
B ATASOY, E TOSİK-GÜN, A KOCAMAN-KAROĞLU
Journal of Kirsehir Education Faculty 18 (2), 2017
28*2017
Öğretim Teknolojilerinin Türkiye Tarihine Bir Bakış: 1920-1984 Dönemi
İ Reisoğlu, A Kocaman Karoğlu, N Gedik, Y Göktaş, K Çağıltay
Pegem A Yayıncılık, 2016
222016
Öğretim teknolojilerinin osmanlı imparatorluğu dönemi’ndeki tarihsel gelişimi
Y Göktaş, NT Gedik, A Kocaman-Karoğlu, K Çağıltay
Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi 24, 81-92, 2009
222009
What makes a good LMS: An analytical approach to assessment of LMSs
S Yildirim, N Temur, A Kocaman, Y Goktas
212004
İyi bir öğrenme yönetimi sistemi (ÖYS) için kriter önerisi
İS Yıldırım, Y Göktaş, N Temur, A Kocaman
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (4), 455-462, 2004
182004
The changing nature of storytelling by means of technology in the instructional process: Digital storytelling
A Kocaman-Karoğlu
Educational Technology Theory and Practice 5 (2), 89-106, 2015
142015
Toplum 5.0 sürecinde Türkiye’de eğitimde dijital dönüşüm. Üniversite Araştırmaları Dergisi, 3 (3), 147-158
A Kocaman Karoğlu, K Bal-Çetinkaya, E Çimşir
112020
Karma Yöntem: Gelişen Paradigma (M.Y. Özden ve L. Durdu editörlüğünde)
A Kocaman-Karoğlu
Eğitimde Üretim Tabanlı Çalışmalar için Nitel Araştırma Yöntemleri 1, 71-92, 2016
11*2016
Elementary school students' attitudes and motivations towards augmented reality practices
B Atasoy, E Tosik-Gün, A Kocaman-Karoğlu
Journal of Kırşehir Education Faculty 18 (2), 435-448, 2017
102017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20