Follow
Ismail Cakmak
Ismail Cakmak
Verified email at uludag.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
The role of brand awareness on brand image, perceived quality and effect on risk in create brand trust
I Cakmak
Global Journal on Humanities and Social Sciences, 2016
562016
Online Reklamın Rahatsız Ediciliği ve Tüketici Kaygısı Öncüllerinin Tüketicilerin Reklama Karşı Tutumu ve Davranışsal Niyeti Üzerindeki Etkisi
I Çakmak, Ç Taşkın
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 1 (1), 42-51, 2020
2*2020
Profesyonel Spor Kulüplerinin Marka İmajını Belirleyen Faktörler
I Cakmak
Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
12014
Bankacılık Sektöründe Duyusal Marka Deneyimi ve Çalışan Empatisinin Marka Değeri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
I Çakmak, Ç Taşkın
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi 6 (2), 247-263, 2020
2020
Destinasyon Marka Kişiliği: Bandırma Üzerine Bir Araştırma
Ç Taşkın, AA Karadamar, O Öztürk, I Çakmak
3. Uluslararası Bölgesel Kalkınma ve Üniversitelerin Rolü Sempozyumu …, 2019
2019
Ortadoğu Türkmen Coğrafyasında Girişimcilik Koşulları ve Fırsatları
I Cakmak
Tarihte ve Günümüzde Orta Doğuda Türkmenler, 2014
2014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–6