Follow
ABDULLAH OKUMUŞ
ABDULLAH OKUMUŞ
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Pazarlama Profesörü
Verified email at istanbul.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Eğitim hizmetlerinin pazarlanmasında hizmet kalitesinin ölçümü ve algılanan hizmet kalitesi ile öğrenci memnuniyeti arasındaki ilişki
A Okumuş, A Duygun
Anadolu Üniversitesi, 2008
2572008
Hizmet kalitesi algılamasının havayolu yolcularının genel memnuniyet düzeylerine olan etkisinin incelenmesi
A Okumuş, H Asil
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 36 (2), 7-29, 2007
1462007
Havayolu taşımacılığında yerli ve yabancı yolcuların memnuniyet düzeylerine göre beklentilerinin incelenmesi
A Okumuş, H Asil
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 152-175, 2007
1262007
Pazarlama anlayışında siyasal pazarlamanın yeri ve pazar konumlarına göre siyasi partilerin stratejik analizi
A Okumuş
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 157-172, 2007
1082007
Tüketici davranışı: Teorik ve uygulamalı bir yaklaşım
A Okumuş
İstanbul: Türkmen Kitabevi, 2013
1042013
Fiyat algılamasının boyutları arasındaki ilişkilerin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi
K Kurtuluş, A Okumuş
Yönetim Dergisi: İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı …, 2006
1032006
Is the Covid-19 pandemic strong enough to change the online order delivery methods? Changes in the relationship between attitude and behavior towards order delivery by drone
Ü Yaprak, F Kılıç, A Okumuş
Technological Forecasting and Social Change 169, 120829, 2021
932021
An intelligent approach for analyzing the impacts of the COVID-19 pandemic on marketing mix elements (7Ps) of the on-demand grocery delivery service
BC Altay, A Okumuş, B Adıgüzel Mercangöz
Complex & Intelligent Systems 8 (1), 129-140, 2022
742022
User acceptance of autonomous public transport systems: Extended UTAUT2 model
H Korkmaz, A Fidanoglu, S Ozcelik, A Okumus
Journal of Public Transportation 24, 100013, 2022
712022
Understanding user acceptance of QR code mobile payment systems in Turkey: An extended TAM
C Türker, BC Altay, A Okumuş
Technological Forecasting and Social Change 184, 121968, 2022
702022
Shaping the consumers’ attitudes towards halal food products in Turkey
MS Akın, A Okumuş
Journal of Islamic Marketing 12 (6), 1081-1096, 2021
602021
BANKA MÜŞTERİLERİNİN İNTERNET BANKACILIĞINA İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ
A Okumuş, Z Bozbay, R Dağlı
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 89-111, 2010
542010
İndirimli mağaza ve süpermarket müşterileri arasındaki farklılıkların beklenti ve memnuniyetlerine göre incelenmesi
A Okumuş
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 34 (1), 105-133, 2005
342005
An integrated interval type-2 fuzzy BWM-MARCOS model for location selection of e-scooter sharing stations: The case of a university campus
BC Altay, E Celik, A Okumus, A Balin, M Gul
Engineering Applications of Artificial Intelligence 122, 106095, 2023
332023
YAPI MARKET MÜŞTERİLERİNİN HİZMET KALİTESİ DEĞERLENDİRMELERİNE GÖRE PAZAR BÖLÜMLERİNİN İNCELENMESİ
A OKUMUŞ
32*
Tüketici etnosentrizmi, kozmopolitlik, satın alma tarzı, ilgilenim ve algılanan riskin yerli giyim ürünü satın alma niyetine etkisi
MS Akın, S Baloğlu, A Okumuş, S Öztürk
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 2017
282017
Impact of religiosity on ethical judgement: a study on preference of retail stores among consumers
A Uysal, A Okumuş
Journal of Islamic Marketing 10 (4), 1332-1350, 2019
252019
PAZARLAMA İLETİŞİMİ ARACI OLARAK ÜRÜN YERLEŞTİRME: KAVRAMSAL BİR ÇERÇEVE
S Öztürk, A Okumuş
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim …, 2014
252014
User adoption of integrated mobility technologies: The case of multimodal trip-planning apps in Turkey
BC Altay, A Okumuş
Research in Transportation Business & Management 43, 100706, 2022
232022
ÜRÜN YERLEŞTİRMEYE YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARININ PAZAR BÖLÜMLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
S Öztürk, A Okumuş
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 9 (18), 133-155, 2013
232013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20