TIMSS-R FEN BAŞARISI VE DUYUŞSAL ÖZELLİKLER ARASINDAKİ İLİŞKİNİN MODELLENMESİ VE MODELİN CİNSİYETLER BAKIMINDAN KARŞILAŞTIRILMASI N bilge Uzun, S Gelbal, T Öğretmen Kastamonu Education Journal 18 (2), 531-544, 2010 | 91 | 2010 |
Çok düzeyli istatistiksel yöntemler ile 2006 PISA fen bilimleri performansının incelenmesi T Acar, T Öğretmen Eğitim ve Bilim 37 (163), 2012 | 57 | 2012 |
Fen başarısı ile ilgili bazı değişkenlerin TIMSS-R Türkiye örnekleminde cinsiyete göre ölçme değişmezliğinin değerlendirilmesi B Uzun, T Öğretmen Eğitim ve Bilim 35 (155), 2010 | 56 | 2010 |
Kendini belirleme (güvengenlik) ölçeği geliştirme çalışmaları N ACAR VOLTAN, T Öğretmen Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi 3 (27), 67-78, 2007 | 55 | 2007 |
Öğrenme ve ders çalışma yaklaşımları envanteri’nin uyarlanması ve ilgili yapılarla ilişkisinin incelenmesi N Topkaya, B Yaka, T Öğretmen Eğitim ve Bilim 36 (159), 2011 | 45 | 2011 |
Uluslararası okuma becerilerinde gelişim projesi (PIRLS) 2001 testinin psikometrik özelliklerinin incelenmesi: Türkiye-Amerika Birleşik Devletleri örneği T Öğretmen Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006 | 44 | 2006 |
OKÖSYS matematik alt testine ait maddelerin yanlilik analizi T ÖĞRETMEN, N DOĞAN XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 2004 | 37 | 2004 |
Analysis of 2006 PISA science performance via multilevel statistical methods T Acar, T Ogretmen EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 37 (163), 178-189, 2012 | 29 | 2012 |
Alan tercih envanteri: Ölçeklenmesi, geçerliği ve güvenirliği T Öğretmen Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (3), 507-522, 2008 | 27 | 2008 |
Differential item functioning analysis of the verbal ability section of the first stage of the university enterance examination in Turkey T Öğretmen Middle East Technical University, 1995 | 24 | 1995 |
ÖĞRENCİ BAŞARISININ BELİRLENMESİNDE BAĞIL VE MUTLAK DEĞERLENDİRME ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA H Atılgan, B Yurdakul, T Öğretmen İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 79-98, 2012 | 19* | 2012 |
What do the relationships between functional classification systems of children with cerebral palsy tell us? A Mutlu, P Pistav-Akmese, BN Yardımcı, T Ogretmen Journal of Physical Therapy Science 28 (12), 3493-3498, 2017 | 15 | 2017 |
Comparison of parametric and nonparametric item response techniques in determining differential item functioning in polytomous scale TO Başokcu, T Öğretmen American Journal of Theoretical and Applied Statistics 3 (2), 31-38, 2014 | 13 | 2014 |
Biyoloji öğretmen adaylarının gen teknolojisine ilişkin bilgi düzeyleri ve bilgi kaynaklarının incelenmesi M Yılmaz, T Öğretmen Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 4 (4), 59-76, 2014 | 11 | 2014 |
Öğretmen öz yeterlilik ölçeğinde değişen madde fonksiyonlarının ağırlıklandırılmış cevap modeli ile belirlenmesi TO Başokçu, T Öğretmen Ege Eğitim Dergisi 14 (2), 63-78, 2013 | 11 | 2013 |
The adaptation study of learning and studying approaches inventory and the relations with related constructs N Topkaya, B Yaka, T Ögretmen Egitim ve Bilim 36 (159), 191, 2011 | 11 | 2011 |
The Use of Open-Ended Questions in Large-Scale Tests for Selection: Generalizability and Dependability. H Atilgan, EK Demir, T Ogretmen, TO Basokcu International Journal of Progressive Education 16 (5), 216-227, 2020 | 10 | 2020 |
Validity and reliability study of the pediatric Rome III questionnaire for Turkish children and adolescents F Özgenç, AA Kara, ND Yılmaz, ŞŞ Önen, T Öğretmen, ÇÖ Ecevit, ... Turk J Gastroenterol 27 (2), 129-135, 2016 | 10 | 2016 |
Model Data Fit Comparison between DINA and G-DINA in Cognitive Diagnostic Models TO Başokcu, T Öğretmen, H Kelecioğlu Education Journal 2 (6), 256-262, 2013 | 10 | 2013 |
Beş faktörlü iyilik hali ölçeği-ergen formu: Türk ergenler FK Owen, T Öğretmen İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 53-73, 2013 | 10 | 2013 |