Modeling educational usage of Facebook SG Mazman, YK Usluel Computers & Education 55 (2), 444-453, 2010 | 1245 | 2010 |
Gender differences in using social networks Y Mazman, Y Usluel Turkish Online Journal of Educational Technology 10 (2), 2011 | 460 | 2011 |
A structural equation model for ICT usage in higher education YK Usluel, P Aşkar, T Baş Journal of Educational Technology & Society 11 (2), 262-273, 2008 | 290 | 2008 |
The effect of digital storytelling on visual memory and writing skills HÇ Sarıca, YK Usluel Computers & Education 94, 298-309, 2016 | 246 | 2016 |
Öğrenme-öğretme sürecinde bilgi ve iletişim teknolojileri: Öğretmenlerin entegrasyon süreci ve engelleriyle ilgili görüşleri YK Usluel, FK Mumcu, Y Demiraslan Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (32), 164-178, 2007 | 224 | 2007 |
Adoption of Web 2.0 tools in distance education YK Usluel, SG Mazman Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 818-823, 2009 | 217 | 2009 |
Bilgi ve Iletisim Teknolojilerinin Ögrenme-Ögretme Sürecine Entegrasyonunda Ögretmenlerin Durumu Y Demiraslan, YK Usluel TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology 4 (3), 2005 | 196 | 2005 |
Knowledge building and the quantity, content and quality of the interaction and participation of students in an online collaborative learning environment ÜA Yücel, YK Usluel Computers & Education 97, 31-48, 2016 | 177 | 2016 |
ICT integration processes in Turkish schools: Using activity theory to study issues and contradictions Y Demiraslan, YK Usluel Australasian Journal of Educational Technology 24 (4), 2008 | 164 | 2008 |
The usage of social networks in educational context SG Mazman, YK Usluel World Academy of Science, Engineering and Technology 49 (1), 338-342, 2009 | 148 | 2009 |
Can ICT usage make a difference on student teachers' information literacy self-efficacy YK Usluel Library & information science research 29 (1), 92-102, 2007 | 145 | 2007 |
Bilgi ve iletişim teknolojilerinin öğrenme-öğretme süreçlerine entegrasyonu: Modeller ve göstergeler SG Mazman, YK Usluel Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 1 (1), 62-79, 2011 | 131 | 2011 |
Eğitimde yeniliklerin yayılımı, kabulü ve benimsenmesi sürecinde yer alan öğeler: bir içerik analizi çalışması YK Usluel, SG MAZMAN AKAR Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (3), 60-74, 2010 | 121 | 2010 |
Öğrenme-öğretme süreçlerinde BİT entegrasyonunu etkileyen faktörlere yönelik içerik analizi G Kaya, YK Usluel Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 48-67, 2011 | 118 | 2011 |
Predicting technology integration based on a conceptual framework for ICT use in education N Atman Uslu, YK Usluel Technology, Pedagogy and Education 28 (5), 517-531, 2019 | 110 | 2019 |
Logistic regression modeling for predicting task-related ICT use in teaching P Askar, YK Usluel, FK Mumcu Journal of Educational Technology & Society 9 (2), 141-151, 2006 | 103 | 2006 |
Social influence in the adoption process and usage of innovation: Gender differences SG Mazman, YK Usluel, V Çevik International Journal of Behavioral, Cognitive, Educational and …, 2009 | 101 | 2009 |
Okul-aile iletişiminin engelleri Y Koçak Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (6), 1991 | 97 | 1991 |
Ögretim elemanlarının bilgi teknolojilerini kullanmada karşılaştıkları engeller çözüm önerileri ve öz yeterlik algıları Y USLUEL, S SEFEROĞLU Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi 6, 2004 | 87 | 2004 |
ICT in Vocational and Technical Schools: Teachers' Instructional, Managerial and Personal Use Matters. F Kuskaya Mumcu, Y Kocak Usluel Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 9 (1), 98-106, 2010 | 86 | 2010 |