ozgur kivilcan dogan
ozgur kivilcan dogan
Biyoloji Eğitimi Marmara Universitesi
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Understandings of current environmental issues: Turkish case study in six teacher education colleges
M Çakır, S Irez, ÖK Doğan
Educational Studies 36 (1), 21-33, 2010
402010
The role of student and teacher creativity in aiding current reform efforts in science and technology education
SO Yager, OK Dogan, E Hacieminoglu, R Yager
National Forum of Applied Educational Research Journal 25 (3), 1-24, 2012
172012
An international collaborative investigation of beginning seventh grade students' understandings of scientific inquiry: Establishing a baseline
J Lederman, N Lederman, S Bartels, J Jimenez, M Akubo, S Aly, C Bao, ...
Journal of Research in Science Teaching, 2019
162019
Bilimin doğasını anlamak: evrim eğitiminde bir önkoşul
S İrez, M Çakır, Ö Doğan
Biyoloji Eğitiminde Evrim Sempozyumu, 291-302, 2007
152007
Argümana Dayalı Sorgulama Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Argümantasyon Seviyelerine Etkisi.
T AKTAŞ, ÖK DOĞAN
Mersin University Journal of the Faculty of Education 14 (2), 2018
112018
Student views of teacher actions in science classrooms designed to meet current reforms
SO Yager, H Akcay, OK Dogan, RE Yager
Journal of Science Education and Technology 22 (6), 974-983, 2013
82013
Mesleğe yeni başlayan fen öğretmenlerinin pedagojik ve epistemolojik inançları ve sınıf içi uygulamaları: Boylamsal durum çalışması
ÖK Doğan
Marmara Üniversitesi, 2014
62014
DELINEATING THE ROLES OF SCIENTIFIC INQUIRY AND ARGUMENTATION IN CONCEPTUAL CHANGE PROCESS
OK Dogan, M Cakir, RE Yager
Education Research Highlights in Mathematics, Science and Technology 2017 …, 2017
32017
Biyoloji alan dersleri laboratuarlarında, öğretmen adaylarının öğrenme ve kendi değerlendirmelerinin geliştirilmesi
ÖK Doğan
Marmara Üniversitesi, 2008
32008
Teaching Mendelian genetics with a virtual Drosophila laboratory
M Çakir, ÖK Dogan
School science review 97 (358), 10-15, 2015
22015
International Collaborative Investigation of High School Students’ Understandings of Scientific Inquiry–A Follow Up Study
JSC Leung
National Association for Research in Science Teaching (NARST) Annual …, 2018
12018
Lise öğrencilerinin güncel çevre sorunları hakkındaki algıları: İzmir örneği
ÖK Doğan, Y Kutay, M Çakır
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 44 …, 2016
12016
Bilim Tarihi Destekli İşlenen “Canlılarda enerji dönüşümleri” Ünitesinin, Öğrencilerin Bilime ve Biyoloji Dersine Olan Tutumları ve Bilimin Doğası Anlayışları Üzerine Etkisinin …
M Emren, İ Serhat, ÖK Doğan
Trakya Eğitim Dergisi 9 (3), 527-548, 0
1
Methodological? Or Dialectical?: Reflections of Scientific Inquiry in Biology Textbooks
OK Dogan
International Journal of Science and Mathematics Education, 1-23, 2020
2020
A Longitudinal Study of a New Science Teacher's Beliefs and Classroom Practices
OK Dogan, M Cakir, JW Tillotson, M Young, RE Yager
International Journal of Progressive Education 16 (1), 84-99, 2020
2020
13th International Balkan Education and Science Congress
Y ÇAKICI, APDY TUĞLU
2018
Future Educational Challenges from Science and Technology Perspectives: XVIII IOSTE Symposium Book of Proceeding
A Jobér, M Andrée, M Ideland
XVIII IOSTE Symposium, Malmö, Sweden (13-17 Aug, 2018), 2018
2018
OKUL-ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİME KARŞI TUTUMLARI PRESCHOOL PROSPECTIVE TEACHERS’ATTITUDES TOWARDS SCIENCE
ÖÜÖK DOĞAN, Y HASTUNÇ, ÖGHİ ÖZOK
Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR) 5 (24), 1527-1536, 2018
2018
Astrobiyoloji
S İrez, ÖK Doğan
Pegem Atıf İndeksi, 343-360, 2017
2017
Matematik ve Fen BilimleriEğitimi Anabilim Dalı
E Turan, ÖÜÖK Doğan
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20