Follow
Zeynep Başerer Berber
Zeynep Başerer Berber
Atatürk Üniversitesi Sosyal Hizmet Bölümünde Doç.Dr.
Verified email at atauni.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Akademisyenlerin tükenmişlik ve öz yeterlik düzeyleri
D BAŞERER, Z BAŞERER
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 17 (1), 1-19, 2019
202019
Ethical principles and violations in academy: A qualitative study
D BAŞERER, Z BAŞERER, AT AKCAN
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 242-251, 2016
182016
Kişiler arası iletişim engelleri ölçeği geliştirme
Z Başerer, D Başerer, PN Demirkaya
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2016 (43), 290-303, 2016
162016
Öğrencilerin interneti ve sosyal paylaşım sitelerini kullanma durumlarına göre iletişim becerileri ve öz yeterlik düzeylerinin incelenmesi
Z Başerer
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Ankara, 2014
152014
EĞİTİMDE TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTSİZLİĞİNİ GİDERME YOLLARI
ZB BERBER
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 10 (3), 1215-1223, 2021
142021
Üniversite öğrencilerinde minnettarlığın ve özgeci davranışın bazı değişkenlerle yordanması
Z Başerer
Yayınlanmamış Doktora Tezi. Ankara: Gazi Üniversitesi, 2018
122018
ÖĞRETMEN ADAYLARININ İNTERNETİ KULLANMA AMAÇLARINA GÖRE İLETİŞİM BECERİLERİ VE ÖZ YETERLİK DÜZEYLERİ
Z Başerer, İ KISAÇ
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 117-129, 2017
82017
Montessori method of education in terms of philosophical anthropology
Z Başerer Berber, D Başerer, M Dombaycı
International Journal of Progressive Education 18 (2), 2022
72022
Özgeci davranışın psikolojik iyi oluş ve çeşitli demografik değişkenlere göre incelenmesi (Erzurum ili örneği)
Z Başerer, İ Kısaç
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 5 (56), 2017
72017
The Mediating Role of Interpersonal Communication in the Relationship between Gratitude and Altruism Levels of Teacher Canidates.
Z Baserer Berber
International Journal of Curriculum and Instruction 14 (1), 1106-1116, 2022
32022
Analysis of emphatic thinking tendency and critical thinking disposition of philosophy teacher candidates according to a number of variables
MA DOMBAYCI, Z BAŞERER, D BAŞERER
Middle Eastern & African Journal of Educational Research 13 (1), 64-79, 2014
32014
Akademisyenlerin minnettarlık kavramına yönelik algıları
Z Başerer
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 5 (42), 2017
12017
Analojik Akıl Yürütmenin Önemi ve Eğitimdeki Rolü
D Başerer, ZB Berber, EZ Duman
Üniversite Araştırmaları Dergisi 6 (4), 481-489, 2023
2023
The Prediction of Logical Thinking Levels of Prospective Teachers Through Some Variables
D Başerer, ZB Berber
Cukurova University Faculty of Education Journal 51 (1), 165-186, 2022
2022
AKADEMİSYENLERİN MİNNETTARLIK KAVRAMINA YÖNELİK ALGILARI
Z BAŞERER
The Journal of Academic Social Science 42 (42), 383-392, 2019
2019
MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN ALAN VE DAL SEÇİMİNDE KARŞILAŞTIĞI SORUNLAR KONUSUNDA OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ (ANKARA VE KASTAMONU ÖRNEĞİ)
İ KISAÇ, D BAŞERER, Z Başerer, M KAMAN
Milli Eğitim Dergisi 46 (215), 209-223, 2017
2017
ÖLÜM KAVRAMINA MARTIN HEIDEGGER VE EMMANUEL LEVINAS AÇISINDAN FELSEFİ BİR BAKIŞ.
D BAŞERER, Z BAŞERER
Journal of International Social Research 9 (45), 2016
2016
Analysis of Emphatic Thinking Tendency and Critical Thinking Disposition of Philosophy Teacher Candidates According to a Number of Variables
D BAŞERER, M DOMBAYCI, Z BAŞERER BERBER
MAJER-Middle Eastern & African Journal of Educational Research, 2014
2014
Felsefe Öğretmen adaylarının eleştirel ve empatik düşünme eğilimleri
M Dombaycı, D Başerer, Z Başerer
Middle Eastern & African Journal of Educational Research, 2014
2014
TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTSİZLİKLERİ VE ÖZ YETERLİK İLİŞKİSİ ÜZERİNDEN BİR DEĞERLENDİRME
ZB BERBER, E KARAKUŞ
Ankara Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi 5 (10), 147-156, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20