Akademisyenlerin tükenmişlik ve öz yeterlik düzeyleri D BAŞERER, Z BAŞERER Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 17 (1), 1-19, 2019 | 20 | 2019 |
Ethical principles and violations in academy: A qualitative study D BAŞERER, Z BAŞERER, AT AKCAN Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 242-251, 2016 | 18 | 2016 |
Kişiler arası iletişim engelleri ölçeği geliştirme Z Başerer, D Başerer, PN Demirkaya İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2016 (43), 290-303, 2016 | 16 | 2016 |
Öğrencilerin interneti ve sosyal paylaşım sitelerini kullanma durumlarına göre iletişim becerileri ve öz yeterlik düzeylerinin incelenmesi Z Başerer Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Ankara, 2014 | 15 | 2014 |
EĞİTİMDE TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTSİZLİĞİNİ GİDERME YOLLARI ZB BERBER Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 10 (3), 1215-1223, 2021 | 14 | 2021 |
Üniversite öğrencilerinde minnettarlığın ve özgeci davranışın bazı değişkenlerle yordanması Z Başerer Yayınlanmamış Doktora Tezi. Ankara: Gazi Üniversitesi, 2018 | 12 | 2018 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ İNTERNETİ KULLANMA AMAÇLARINA GÖRE İLETİŞİM BECERİLERİ VE ÖZ YETERLİK DÜZEYLERİ Z Başerer, İ KISAÇ Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 117-129, 2017 | 8 | 2017 |
Montessori method of education in terms of philosophical anthropology Z Başerer Berber, D Başerer, M Dombaycı International Journal of Progressive Education 18 (2), 2022 | 7 | 2022 |
Özgeci davranışın psikolojik iyi oluş ve çeşitli demografik değişkenlere göre incelenmesi (Erzurum ili örneği) Z Başerer, İ Kısaç Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 5 (56), 2017 | 7 | 2017 |
The Mediating Role of Interpersonal Communication in the Relationship between Gratitude and Altruism Levels of Teacher Canidates. Z Baserer Berber International Journal of Curriculum and Instruction 14 (1), 1106-1116, 2022 | 3 | 2022 |
Analysis of emphatic thinking tendency and critical thinking disposition of philosophy teacher candidates according to a number of variables MA DOMBAYCI, Z BAŞERER, D BAŞERER Middle Eastern & African Journal of Educational Research 13 (1), 64-79, 2014 | 3 | 2014 |
Akademisyenlerin minnettarlık kavramına yönelik algıları Z Başerer Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 5 (42), 2017 | 1 | 2017 |
Analojik Akıl Yürütmenin Önemi ve Eğitimdeki Rolü D Başerer, ZB Berber, EZ Duman Üniversite Araştırmaları Dergisi 6 (4), 481-489, 2023 | | 2023 |
The Prediction of Logical Thinking Levels of Prospective Teachers Through Some Variables D Başerer, ZB Berber Cukurova University Faculty of Education Journal 51 (1), 165-186, 2022 | | 2022 |
AKADEMİSYENLERİN MİNNETTARLIK KAVRAMINA YÖNELİK ALGILARI Z BAŞERER The Journal of Academic Social Science 42 (42), 383-392, 2019 | | 2019 |
MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN ALAN VE DAL SEÇİMİNDE KARŞILAŞTIĞI SORUNLAR KONUSUNDA OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ (ANKARA VE KASTAMONU ÖRNEĞİ) İ KISAÇ, D BAŞERER, Z Başerer, M KAMAN Milli Eğitim Dergisi 46 (215), 209-223, 2017 | | 2017 |
ÖLÜM KAVRAMINA MARTIN HEIDEGGER VE EMMANUEL LEVINAS AÇISINDAN FELSEFİ BİR BAKIŞ. D BAŞERER, Z BAŞERER Journal of International Social Research 9 (45), 2016 | | 2016 |
Analysis of Emphatic Thinking Tendency and Critical Thinking Disposition of Philosophy Teacher Candidates According to a Number of Variables D BAŞERER, M DOMBAYCI, Z BAŞERER BERBER MAJER-Middle Eastern & African Journal of Educational Research, 2014 | | 2014 |
Felsefe Öğretmen adaylarının eleştirel ve empatik düşünme eğilimleri M Dombaycı, D Başerer, Z Başerer Middle Eastern & African Journal of Educational Research, 2014 | | 2014 |
TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTSİZLİKLERİ VE ÖZ YETERLİK İLİŞKİSİ ÜZERİNDEN BİR DEĞERLENDİRME ZB BERBER, E KARAKUŞ Ankara Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi 5 (10), 147-156, 0 | | |