Follow
Kübra Çelikdemir
Title
Cited by
Cited by
Year
COVID-19 salgınında öğrenmenin sürdürülmesi
K Çelikdemir
TEDMEM) https://tedmem. org/covid-19/covid-19-salgininda-ogrenmenin …, 2020
17*2020
COVID-19 sürecinde eğitim: Uzaktan öğrenme, sorunlar ve çözüm önerileri
DŞ İpek, GÇ Aydın, K Çelikdemir, ND Celep, S Sunar
Erişim adresi https://tedmem. org/download/covid-19-surecinde-egitim-uzaktan …, 2020
122020
Okulları yeniden açmak: ne zaman, kim için ve nasıl
E Karip, K Çelikdemir
TEDMEM. https://tedmem. org/covid-19/okullari-yeniden-acmak-ne-zaman-kim …, 2020
62020
Kırsal ve kentsel bölgelerdeki eğitsel farklılıklar
K Çelikdemir
TEDMEM) https://ted mem. org/mem-notlari/degerlendirme/kirsal-kentsel …, 2020
62020
Fostering preservice mathematics teachers' professional identity orientations through noticing practices in a video case-based community
K Çelikdemir
Middle East Technical University, 2018
62018
Mathematics teachers in preservice teachers' metaphors
Ç Haser, O Arslan, K Çelikdemir
CERME 9-Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics …, 2015
62015
TALIS 2018 Sonuçları ve Türkiye Üzerine Değerlendirmeler
Ş İpek, DÇ Aydın, K Gamze–Çelikdemir, D Celep, S Nilgün–Sunar
TEDMEM Analiz Dizisi 6, 0
5*
Who Is a Mathematics Teacher and What Does a Mathematics Teacher Do?
Ç Haser, O Arslan, K Çelikdemir
International Journal of Science and Mathematics Education 22 (2), 283-305, 2024
42024
Öğrenme yoksulluğu (Ankara: Türk Eğitim Derneği)
K Çelikdemir
32020
COVID-19 Sürecinde Eğitim Uzaktan Öğrenme, Sorunlar ve Çözüm Önerileri.(Ed.) Emin Karip, Analiz Dizisi: 7, Ağustos 2020, Türk Eğitim Derneği, Ankara
D Şahin İpek, G Çetinkaya Aydın, K Çelikdemir, N Demirci Celep, S Sunar
32020
2018 Eğitim değerlendirme raporu
TEDMEM
Türk Eğitim Derneği, 2019
32019
Transformation of preservice mathematics teachers' teacher identity orientations through a video club
K Çelikdemir, Ç Haser
Journal of Mathematics Teacher Education 27 (4), 691-716, 2024
22024
An analysis of teacher background indices and their relation to the eighth grade Turkish students’ mathematics achievement in TIMSS 2007
K Mihyap
Middle East Technical University, 2011
22011
Professional competencies that mathematics teacher educators should have: Reflections from a workshop
B Çetinkaya, AK Erbaş, C Alacacı, M Kol
12017
COVID-19 Salgını Sonrası Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yüz Yüze Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Programına İlişkin Görüşleri
CD Coşkun, E Yıldırım, K Çelikdemir
Türkiye Eğitim Dergisi 9 (1), 18-34, 2024
2024
Eighth grade students’ proportional reasoning: Strategies used in missing value and comparison problems
K Çelikdemir, M Koştur
Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics …, 2023
2023
Correction to: Who Is a Mathematics Teacher and What Does a Mathematics Teacher Do?
Ç Haser, O Arslan, K Çelikdemir
International Journal of Science and Mathematics Education, 1-1, 2023
2023
Matematik Öğretmeni Yetiştirmek için Gerekli Matematik Bilgisi: Ne bilmeli? Ne düzeyde bilmeli? Ne şekilde bilmeli?
AK Erbaş, B Çetinkaya, C ALACACI, F KOYUNCU, K ÇELİKDEMİR, ...
TÜRKBİLMAT–3 3. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 60, 2017
2017
Matematik performansında 4. sınıftan 8. sınıfa olan değişimler: TIMSS Türkiye verilerinin başarı ve bilişsel derinlik açısından incelenmesi
K Çelikdemir, G Kaplan Can, I İşler Baykal, E Çakıroğlu
2017
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ KİMLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Ç Haser, K Çelikdemir
2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20