COVID-19 salgınında öğrenmenin sürdürülmesi K Çelikdemir TEDMEM) https://tedmem. org/covid-19/covid-19-salgininda-ogrenmenin …, 2020 | 17* | 2020 |
COVID-19 sürecinde eğitim: Uzaktan öğrenme, sorunlar ve çözüm önerileri DŞ İpek, GÇ Aydın, K Çelikdemir, ND Celep, S Sunar Erişim adresi https://tedmem. org/download/covid-19-surecinde-egitim-uzaktan …, 2020 | 12 | 2020 |
Okulları yeniden açmak: ne zaman, kim için ve nasıl E Karip, K Çelikdemir TEDMEM. https://tedmem. org/covid-19/okullari-yeniden-acmak-ne-zaman-kim …, 2020 | 6 | 2020 |
Kırsal ve kentsel bölgelerdeki eğitsel farklılıklar K Çelikdemir TEDMEM) https://ted mem. org/mem-notlari/degerlendirme/kirsal-kentsel …, 2020 | 6 | 2020 |
Fostering preservice mathematics teachers' professional identity orientations through noticing practices in a video case-based community K Çelikdemir Middle East Technical University, 2018 | 6 | 2018 |
Mathematics teachers in preservice teachers' metaphors Ç Haser, O Arslan, K Çelikdemir CERME 9-Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics …, 2015 | 6 | 2015 |
TALIS 2018 Sonuçları ve Türkiye Üzerine Değerlendirmeler Ş İpek, DÇ Aydın, K Gamze–Çelikdemir, D Celep, S Nilgün–Sunar TEDMEM Analiz Dizisi 6, 0 | 5* | |
Who Is a Mathematics Teacher and What Does a Mathematics Teacher Do? Ç Haser, O Arslan, K Çelikdemir International Journal of Science and Mathematics Education 22 (2), 283-305, 2024 | 4 | 2024 |
Öğrenme yoksulluğu K Çelikdemir Ankara: Türk Eğitim Derneği, 2-9, 2020 | 3 | 2020 |
COVID-19 Sürecinde Eğitim Uzaktan Öğrenme, Sorunlar ve Çözüm Önerileri.(Ed.) Emin Karip, Analiz Dizisi: 7, Ağustos 2020, Türk Eğitim Derneği, Ankara D Şahin İpek, G Çetinkaya Aydın, K Çelikdemir, N Demirci Celep, S Sunar | 3 | 2020 |
2018 Eğitim değerlendirme raporu TEDMEM Türk Eğitim Derneği, 2019 | 3 | 2019 |
Transformation of preservice mathematics teachers' teacher identity orientations through a video club K Çelikdemir, Ç Haser Journal of Mathematics Teacher Education 27 (4), 691-716, 2024 | 2 | 2024 |
Professional competencies that mathematics teacher educators should have: Reflections from a workshop B Çetinkaya, AK Erbaş, C Alacacı, M Kol | 2 | 2017 |
An analysis of teacher background indices and their relation to the eighth grade Turkish students’ mathematics achievement in TIMSS 2007 K Mihyap Middle East Technical University, 2011 | 2 | 2011 |
COVID-19 Salgını Sonrası Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yüz Yüze Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Programına İlişkin Görüşleri CD Coşkun, E Yıldırım, K Çelikdemir Türkiye Eğitim Dergisi 9 (1), 18-34, 2024 | | 2024 |
Enhancing Early Mathematical Skills Through Math Games K Çelikdemir, İ Öztürk, T Altındağ, İS Ertem Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2), 555-572, 2024 | | 2024 |
Matematik Oyunları Aracılığıyla Erken Matematik Becerilerinin Geliştirilmesi K ÇELİKDEMİR, İ ÖZTÜRK, İ ERTEM Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2), 2024 | | 2024 |
Eighth grade students’ proportional reasoning: Strategies used in missing value and comparison problems K Çelikdemir, M Koştur Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics …, 2023 | | 2023 |
Correction to: Who Is a Mathematics Teacher and What Does a Mathematics Teacher Do? Ç Haser, O Arslan, K Çelikdemir International Journal of Science and Mathematics Education, 1-1, 2023 | | 2023 |
Matematik Öğretmeni Yetiştirmek için Gerekli Matematik Bilgisi: Ne bilmeli? Ne düzeyde bilmeli? Ne şekilde bilmeli? AK Erbaş, B Çetinkaya, C ALACACI, F KOYUNCU, K ÇELİKDEMİR, ... TÜRKBİLMAT–3 3. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 60, 2017 | | 2017 |