Takip et
Ridvan EZENTAŞ
Ridvan EZENTAŞ
uludag.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
On generalized Robertson--Walker spacetimes satisfying some curvature condition
K Arslan, R Deszcz, R EZENTAŞ, M Hotlos, C Murathan
Turkish Journal of Mathematics 38 (2), 353-373, 2014
662014
Evaluation of tool life-tool wear in milling of Inconel 718 superalloy and the investigation of effects of cutting parameters on surface roughness with Taguchi method
AR Motorcu, A Kuş, R Arslan, Y Tekin, R Ezentaş
Tehnički vjesnik 20 (5), 765-774, 2013
322013
On the equivalence of Ricci-semisymmetry and semisymmetry
K Arslan, Y Çelik, R Deszcz, R Ezentaş
Colloquium Mathematicum 76 (2), 279-294, 1998
321998
Usage of non-routine problem solving strategies at first grade level
B Celebioglu, Y Yazgan, R Ezentaş
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2968-2974, 2010
292010
Altıncı sınıf öğrencilerine verilen matematik okuryazarlığı eğitiminin öğrencilerin matematik okuryazarlığı başarısına etkisi
E Taşkin, R EZENTAŞ, M ALTUN
Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (6), 2069-2079, 2018
272018
Evaluation of the teaching environment for improve the geometric habits of mind of tenth grade students
ZB Erşen, R Ezentaş, M Altun
European Journal of Education Studies, 2018
132018
HELICAL VERSUS OF RECTIFYING CURVES IN LORENTZ SPACES
R Ezentaş, S Türkay
Journal of Science and Technology of Dumlupınar University, 239-244, 2004
122004
Yedinci sınıf öğrencilerinin matematik okuryazarlığı sorularının çözümünde karşılaştıkları zorlukların incelenmesi
H Yildiz, R EZENTAŞ
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi 3 (2), 98-112, 2020
82020
C-totally real pseudo-parallel submanifolds of Sasakian space forms
A Yildiz, C Murathan, K Arstan, R Ezentas
Monatshefte fur Mathematik 151 (3), 2007
72007
Usage of Non-routine Problem Solving Strategies: Semi-Structured Interviews with First Grade Students
B Celebioglu, R Ezentaş
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 2753-2757, 2011
62011
C-Totally real pseudo-parallel submanifolds of Sasakian space forms
A Yıldız, C Murathan, K Arslan, R Ezentaş
Monatshefte für Mathematik 151 (3), 247-256, 2007
62007
Tess-India açık eğitim kaynaklarından faydalanılarak oluşturulan etkinliklerin cebir öğretimine ve öğrencilerin matematik kaygısına etkisi
M Karakaş, R EZENTAŞ
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi …, 2020
52020
The effects of the mathematics literacy education of the 6th grade students to mathematics literacy achievement
E Taşkın, R Ezentaş, M Altun
Kastamonu Education Journal 26 (6), 2069, 2018
52018
Matematiksel Kodlama Yoluyla A. Adnan Saygun’un “İnci” Adlı Piyano Parçasının Geometrik Modellemesi
RE Demirbatır, F Fağcı, R Ezentaş
Uluslararası Necatibey Egitim ve Sosyal Bilimler Arastırmaları Kongresi Tam …, 2018
52018
Gotik eserlerde matematik: üçlü yonca örneği
H Bozyokuş, HK GÜLER, M TAPAN, R EZENTAŞ
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi 1 (1), 35-39, 2016
52016
The investigation of the machinability of Inconel 718 and Waspaloy super alloys in CNC milling machines
R Ezentaş
Uludağ University Scientific Research Projects, Project, 2010
52010
A geometric description of the urinary bladder of Turkish Shepherd dog (Karabaş)
R Ezentaş, K Arslan, H Yıldız, B Yıldız, C Murathan
Annals of Anatomy-Anatomischer Anzeiger 187 (2), 179-184, 2005
52005
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNE VERİLEN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN PLANLANMASI, UYGULANMASI VE DEĞERLENDİRİLMESİ
A Karakaş, R EZENTAŞ
Milli Eğitim Dergisi 50 (232), 225-245, 2021
32021
Ortaokul öğrencilerinin günlük hayat tecrübelerinin bağlamsal problem çözümüne yansımaları
T DÜNDAR, R EZENTAŞ
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi 3 (1), 10-24, 2020
32020
Hibrit eğitim sürecinde cebirsel ifadeler konusunun öğretiminde bir matematik öğretmeninin kullandığı kaynakların incelenmesi
M Karakaş, MST Broutin, R Ezentaş
Eurasian Journal of Teacher Education 3 (1), 19-38, 2022
12022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20