İlköğretim II. kademe öğrencilerinin fen bilgisi dersine yönelik tutumlarının belirlenmesi N Kozcu Çakır, B Şenler, B Göçmen Taşkın | 101 | 2007 |
İlköğretim II. kademe öğrencilerinin fen bilgisi dersine yönelik tutumlarının belirlenmesi NK Çakır, B Şenler, BG Taşkın Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (4), 637-655, 2007 | 88 | 2007 |
Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement, Attitude and NK Çakır Journal of Education and Training Studies 5 (11), 157-170, 2017 | 65 | 2017 |
Integration of mobile augmented reality (MAR) applications into biology laboratory: Anatomic structure of the heart C Celik, G Guven, NK Cakir Research in Learning Technology 28, 2020 | 52 | 2020 |
Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching G Guven, N Kozcu Cakir, Y Sulun, G Cetin, E Guven Journal of Research on Technology in Education 54 (1), 108-126, 2022 | 47 | 2022 |
İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Lise Giriş Sınavlarındaki Çevre Ve Populasyon Konusuyla İlgili Grafik Sorularını Algılama Ve Yorumlamalarındaki Yanılgıları Y Sülün, N Kozcu | 41* | 2005 |
Astronomi tutum ölçeğinin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması SC BİLİCİ, FÖ ARMAĞAN, NK ÇAKIR, N Yürük Journal of Turkish Science Education 9 (2), 116-127, 2012 | 39 | 2012 |
An evaluation of science process skills of the science teaching majors NK Çakır, M Sarıkaya Procedia-Social and Behavioral Sciences 9, 1592-1596, 2010 | 38 | 2010 |
Fen bilgisi dersinde laboratuvar yöntemiyle öğretimin öğrenci başarısına, hatırda tutma düzeyine ve duyuşsal özellikleri üzerine etkisi N Kozcu Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Muğla Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2006 | 37 | 2006 |
Arduino-Assisted robotic and coding applications in science teaching: Pulsimeter activity in compliance with the 5E learning model GG Nevin Kozcu Çakır Science Activites 56 (2), 3-10, 2019 | 30* | 2019 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerilerinin nitel ve nicel analizi N Kozcu Çakir Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 26* | 2013 |
Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement and Attitude towards the Science Course: A Meta-Analysis Study GG Nevin Kozcu Çakır Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 48 (4), 1111-1140, 2019 | 23* | 2019 |
TGA stratejisinin genel biyoloji laboratuvar uygulamalarında etkililiğine ilişkin bir araştırma NK ÇAKIR, G GÜVEN, O Özdemir Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (4), 2014-2035, 2017 | 22 | 2017 |
Fen bilgisi öğretmenlerinin biyoteknoloji konusundaki bilgi düzeylerinin belirlenmesi (Muğla ili örneği) B Şenler, NK Çakır, M Görecek, BG Taşkın Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (31), 126-132, 2006 | 22 | 2006 |
Integration of Mobile Augmented Reality (MAR) Applications into the 5E Learning Model in Biology Teaching G Kozcu Çakır, Nevin, Güven, Ç Cüneyd International Journal of Technology in Education 4 (1), 93-112, 2021 | 21 | 2021 |
İşbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin başarılarına, bilgilerinin kalıcılığına ve fene karşı tutumlarına etkisinin araştırılması NK Çakır, B Ballıel, M Sarıkaya Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 2 (2), 1-15, 2013 | 20 | 2013 |
Investigation of the Opinions of Teachers Who Received In-Service Training for Arduino-Assisted Robotic Coding Applications G Güven, N Kozcu Çakır Educational Policy Analysis and Strategic Research 15 (1), 253-274, 2020 | 19 | 2020 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ NK ÇAKIR, M SARIKAYA Turkish Studies 13 (4), 859-884, 2018 | 18 | 2018 |
İlköğretim Fen Bilgisi Dersinde Buluş Yoluyla Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisinin Belirlenmesi (Muğla Örneği) Y SÜLÜN, N ÇAKIR KOZCU, B ŞENLER, E ÇİL Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 51-61, 2006 | 17* | 2006 |
Fen bilgisi ve sınıf öğretmenliği anabilim dalında öğrenim gören öğretmen adaylarının öz-yeterlik inançlarının belirlenmesi (Muğla Üniversitesi Örneği). 16 N Kozcu-Çakır, B Şenler, B Taşkın-Göçmen Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 5-7, 2007 | 13 | 2007 |