Follow
Doç. Dr. Nevin Kozcu Çakır
Doç. Dr. Nevin Kozcu Çakır
Verified email at mu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
İlköğretim II. kademe öğrencilerinin fen bilgisi dersine yönelik tutumlarının belirlenmesi
N Kozcu Çakır, B Şenler, B Göçmen Taşkın
1012007
İlköğretim II. kademe öğrencilerinin fen bilgisi dersine yönelik tutumlarının belirlenmesi
NK Çakır, B Şenler, BG Taşkın
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (4), 637-655, 2007
882007
Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement, Attitude and
NK Çakır
Journal of Education and Training Studies 5 (11), 157-170, 2017
652017
Integration of mobile augmented reality (MAR) applications into biology laboratory: Anatomic structure of the heart
C Celik, G Guven, NK Cakir
Research in Learning Technology 28, 2020
522020
Arduino-assisted robotics coding applications integrated into the 5E learning model in science teaching
G Guven, N Kozcu Cakir, Y Sulun, G Cetin, E Guven
Journal of Research on Technology in Education 54 (1), 108-126, 2022
472022
İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Lise Giriş Sınavlarındaki Çevre Ve Populasyon Konusuyla İlgili Grafik Sorularını Algılama Ve Yorumlamalarındaki Yanılgıları
Y Sülün, N Kozcu
41*2005
Astronomi tutum ölçeğinin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
SC BİLİCİ, FÖ ARMAĞAN, NK ÇAKIR, N Yürük
Journal of Turkish Science Education 9 (2), 116-127, 2012
392012
An evaluation of science process skills of the science teaching majors
NK Çakır, M Sarıkaya
Procedia-Social and Behavioral Sciences 9, 1592-1596, 2010
382010
Fen bilgisi dersinde laboratuvar yöntemiyle öğretimin öğrenci başarısına, hatırda tutma düzeyine ve duyuşsal özellikleri üzerine etkisi
N Kozcu
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Muğla Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2006
372006
Arduino-Assisted robotic and coding applications in science teaching: Pulsimeter activity in compliance with the 5E learning model
GG Nevin Kozcu Çakır
Science Activites 56 (2), 3-10, 2019
30*2019
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerilerinin nitel ve nicel analizi
N Kozcu Çakir
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
26*2013
Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement and Attitude towards the Science Course: A Meta-Analysis Study
GG Nevin Kozcu Çakır
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 48 (4), 1111-1140, 2019
23*2019
TGA stratejisinin genel biyoloji laboratuvar uygulamalarında etkililiğine ilişkin bir araştırma
NK ÇAKIR, G GÜVEN, O Özdemir
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (4), 2014-2035, 2017
222017
Fen bilgisi öğretmenlerinin biyoteknoloji konusundaki bilgi düzeylerinin belirlenmesi (Muğla ili örneği)
B Şenler, NK Çakır, M Görecek, BG Taşkın
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (31), 126-132, 2006
222006
Integration of Mobile Augmented Reality (MAR) Applications into the 5E Learning Model in Biology Teaching
G Kozcu Çakır, Nevin, Güven, Ç Cüneyd
International Journal of Technology in Education 4 (1), 93-112, 2021
212021
İşbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin başarılarına, bilgilerinin kalıcılığına ve fene karşı tutumlarına etkisinin araştırılması
NK Çakır, B Ballıel, M Sarıkaya
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 2 (2), 1-15, 2013
202013
Investigation of the Opinions of Teachers Who Received In-Service Training for Arduino-Assisted Robotic Coding Applications
G Güven, N Kozcu Çakır
Educational Policy Analysis and Strategic Research 15 (1), 253-274, 2020
192020
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
NK ÇAKIR, M SARIKAYA
Turkish Studies 13 (4), 859-884, 2018
182018
İlköğretim Fen Bilgisi Dersinde Buluş Yoluyla Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisinin Belirlenmesi (Muğla Örneği)
Y SÜLÜN, N ÇAKIR KOZCU, B ŞENLER, E ÇİL
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 51-61, 2006
17*2006
Fen bilgisi ve sınıf öğretmenliği anabilim dalında öğrenim gören öğretmen adaylarının öz-yeterlik inançlarının belirlenmesi (Muğla Üniversitesi Örneği). 16
N Kozcu-Çakır, B Şenler, B Taşkın-Göçmen
Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 5-7, 2007
132007
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20