Özel eğitim öğretmenliği lisans programlarının birleştirilmesine ilişkin öğretim üyelerinin görüşleri SB FİLİZ, AÇ ŞAHİN, S TUFAN, B KARAAHMETOĞLU Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (3), 763-775, 2018 | 21 | 2018 |
Şemaya dayalı strateji ve kendini izlemenin hafif düzeyde zihinsel engelli öğrencilerin sözlü problem çözme performanslarına etkisi S Tufan, Ç AYKUT İlköğretim Online 17 (2), 2018 | 18* | 2018 |
Zihinsel yetersizliği olan öğrencilere tam saatleri ayırt etme becerisinin öğretiminde doğrudan öğretim modelinin etkililiği S Tufan, D Tiryaki, B Arslantekin Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 21 (4 …, 2020 | 5 | 2020 |
tarihli sosyal bilgiler öğretim programı ve 4-7. sınıf sosyal bilgiler ders kitaplarında ekonomi okuryazarlığı (Yayımlanmamış yüksek Lisans Tezi) S Tufan Sakarya Üniversitesi, Sakarya, 2018 | 5 | 2018 |
The effect of schema based strategy and self-monitoring on problem solving performance of students with mild intellectual disability S Tufan, Ç Aykut İlkogretim Online 17 (2), 613-641, 2018 | 5 | 2018 |
The opinions of faculty members about noncategorical special education program S Buyukalan Filiz, S Celik Sahin, S Tufan, B Karaahmetoğlu HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2018 | 5 | 2018 |
SUPPORTING STUDENTS WITH MATH LEARNING DISABILITY AND STUDENTS AT-RISK: EVIDENCE-BASED MATHEMATICS INTERVENTION S TUFAN, ER Özmen International Journal of Education Technology and Scientific Researches 9 …, 2024 | | 2024 |
Öz Düzenleme için Bir Adım: Kendini İzleme Stratejisi Kendini İzleme Stratejisinin Öğretimi D Işitan Kiliç, Ş Demirtaş, B Karaahmetoğlu, G Apaydin, S Tufan, Ç Aykut, ... Vize Akademik, 2021 | | 2021 |
İşlevsel Akademik Becerilerin Öğretimi S Tufan Nobel Yayınevi, 2021 | | 2021 |
Öz Değerlendirme ve Öz Pekiştirme S Tufan Vize Akademik, 2021 | | 2021 |
Gelişimsel Yetersizlikten Etkilenmiş Eğitiminde Özbelirlemeli Davranışları Destekleme Ç Aykut Vize Akademik, 2021 | | 2021 |
Özel Eğitim Okulu Öğretmenlerinin Kişiler Arası Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi E Dayı, S Tufan, G Apaydın | | |
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN VE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİN ÇALIŞMA BECERİLERİNE İLİŞKİN KULLANDIKLARI STRATEJİLER M CEYLAN, C ERSOY SAĞLIK, Ç ÖZGÜR YILMAZ, S TUFAN, Ç AYKUT | | |
The effects of schema based intervention on mathematical word problem solving skills of students with mild intellectual disabilities S TUFAN, Ç AYKUT | | |
Özel eğitim alanında görev yapan öğretim üyelerinin S Filiz, A Çelik, S Tufan, B Karaahmetoğlu | | |
Özel eğitim alanında görev yapan öğretim üyelerinin birleştirilmiş özel eğitim programına ilişkin görüşleri S FİLİZ, A ÇELİK, S TUFAN, B KARAAHMETOĞLU | | |
Şemaya Dayalı Müdahalenin Hafif Düzeyde Zihinsel Engelli Öğrencilerin Matematikte Sözlü Problem Çözme Becerilerine Etkisi The Effect of Schema Based Intervention on … S TUFAN, Ç AYKUT | | |
Uygulamadan Polı̇tı̇kaya Erken Matematı̇k Becerı̇lerinin Desteklenmesı̇ S Tufan, N Karasu | | |
Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilere Tam Saatleri Ayırt Etme Becerisinin Öğretiminde Doğrudan Öğretim Modelinin Etkililiği S TUFAN, D TİRYAKİ, B ARSLANTEKİN | | |
Bir Ölçek geliştirme Çalışması: Öğretmenlerin Üstün Zekalılara Yönelik Tutumlarının Ölçümlenmesi S Tufan, B Karaahmetoğlu, A Çelik, A Kan | | |