Follow
Selma Tufan
Selma Tufan
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümü
Verified email at gazi.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Özel eğitim öğretmenliği lisans programlarının birleştirilmesine ilişkin öğretim üyelerinin görüşleri
SB FİLİZ, AÇ ŞAHİN, S TUFAN, B KARAAHMETOĞLU
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (3), 763-775, 2018
212018
Şemaya dayalı strateji ve kendini izlemenin hafif düzeyde zihinsel engelli öğrencilerin sözlü problem çözme performanslarına etkisi
S Tufan, Ç AYKUT
İlköğretim Online 17 (2), 2018
18*2018
Zihinsel yetersizliği olan öğrencilere tam saatleri ayırt etme becerisinin öğretiminde doğrudan öğretim modelinin etkililiği
S Tufan, D Tiryaki, B Arslantekin
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 21 (4 …, 2020
52020
tarihli sosyal bilgiler öğretim programı ve 4-7. sınıf sosyal bilgiler ders kitaplarında ekonomi okuryazarlığı (Yayımlanmamış yüksek Lisans Tezi)
S Tufan
Sakarya Üniversitesi, Sakarya, 2018
52018
The effect of schema based strategy and self-monitoring on problem solving performance of students with mild intellectual disability
S Tufan, Ç Aykut
İlkogretim Online 17 (2), 613-641, 2018
52018
The opinions of faculty members about noncategorical special education program
S Buyukalan Filiz, S Celik Sahin, S Tufan, B Karaahmetoğlu
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2018
52018
SUPPORTING STUDENTS WITH MATH LEARNING DISABILITY AND STUDENTS AT-RISK: EVIDENCE-BASED MATHEMATICS INTERVENTION
S TUFAN, ER Özmen
International Journal of Education Technology and Scientific Researches 9 …, 2024
2024
Öz Düzenleme için Bir Adım: Kendini İzleme Stratejisi Kendini İzleme Stratejisinin Öğretimi
D Işitan Kiliç, Ş Demirtaş, B Karaahmetoğlu, G Apaydin, S Tufan, Ç Aykut, ...
Vize Akademik, 2021
2021
İşlevsel Akademik Becerilerin Öğretimi
S Tufan
Nobel Yayınevi, 2021
2021
Öz Değerlendirme ve Öz Pekiştirme
S Tufan
Vize Akademik, 2021
2021
Gelişimsel Yetersizlikten Etkilenmiş Eğitiminde Özbelirlemeli Davranışları Destekleme
Ç Aykut
Vize Akademik, 2021
2021
Özel Eğitim Okulu Öğretmenlerinin Kişiler Arası Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
E Dayı, S Tufan, G Apaydın
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN VE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİN ÇALIŞMA BECERİLERİNE İLİŞKİN KULLANDIKLARI STRATEJİLER
M CEYLAN, C ERSOY SAĞLIK, Ç ÖZGÜR YILMAZ, S TUFAN, Ç AYKUT
The effects of schema based intervention on mathematical word problem solving skills of students with mild intellectual disabilities
S TUFAN, Ç AYKUT
Özel eğitim alanında görev yapan öğretim üyelerinin
S Filiz, A Çelik, S Tufan, B Karaahmetoğlu
Özel eğitim alanında görev yapan öğretim üyelerinin birleştirilmiş özel eğitim programına ilişkin görüşleri
S FİLİZ, A ÇELİK, S TUFAN, B KARAAHMETOĞLU
Şemaya Dayalı Müdahalenin Hafif Düzeyde Zihinsel Engelli Öğrencilerin Matematikte Sözlü Problem Çözme Becerilerine Etkisi The Effect of Schema Based Intervention on …
S TUFAN, Ç AYKUT
Uygulamadan Polı̇tı̇kaya Erken Matematı̇k Becerı̇lerinin Desteklenmesı̇
S Tufan, N Karasu
Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilere Tam Saatleri Ayırt Etme Becerisinin Öğretiminde Doğrudan Öğretim Modelinin Etkililiği
S TUFAN, D TİRYAKİ, B ARSLANTEKİN
Bir Ölçek geliştirme Çalışması: Öğretmenlerin Üstün Zekalılara Yönelik Tutumlarının Ölçümlenmesi
S Tufan, B Karaahmetoğlu, A Çelik, A Kan
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20