Follow
Fatma Altınsoy
Title
Cited by
Cited by
Year
Liseli ergenlerde okula aidiyet duygusu: Umutsuzluk ve yalnızlık ile ilişkileri
F Altınsoy, KK Özyer
Elementary Education Online 17 (3), 2018
422018
A post-traumatic growth model: psychological hardiness, happiness-increasing strategies, and problem-focused coping
F Altınsoy, A Aypay
Current Psychology 42 (3), 2208-2220, 2023
152023
Ergenlerde okula aidiyet duygusunun yordayıcısı olarak yaşam amaçları ve bağlanma stilleri
F Altinsoy
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
72016
School Belonging in Adolescence: Relationships with Life Goals and Attachment Patterns.
F Altınsoy, A Eryılmaz
International Online Journal of Educational Sciences 9 (4), 2017
62017
Does the type of exposure to traumatic events make a difference in posttraumatic growth?
F Altinsoy, A Aypay
Psychological trauma: theory, research, practice, and policy, 2021
52021
Travmatik deneyimi olan bireyler için bir travma sonrası büyüme modeli
F Altinsoy
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020
42020
ROMANTİK YAKINLIĞI BAŞLATMA İLE UTANGAÇLIK ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
A ERYILMAZ, K Ahmet, F ALTINSOY
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 15 (58), 2016
42016
Posttraumatic growth experiences of adolescents with parental loss: A phenomenological study
F Altınsoy
OMEGA-Journal of Death and Dying 87 (1), 312-333, 2023
32023
Relationships between motivation to study lesson and classroom engagement
A Eryılmaz, F Altınsoy
International Journal of Educational Researchers 7 (2), 56-68, 2016
32016
Academic Procrastination of University Students: The Role of Problematic Internet Use, Self-Regulated Online Learning, and Academic Self-Efficacy.
K Karakaya Özyer, F Altinsoy
Malaysian Online Journal of Educational Technology 11 (1), 77-93, 2023
22023
An important antecedent of classroom engagement: School belonging
A Eryilmaz, F Altinsoy
Turkish International Journal of Special Education and Guidance …, 2021
22021
An Integrative Intervention Group Counseling Program for Adolescents' Shyness: Combining Positive and Pathological Interventions (Dual-Factor Model)
A Eryılmaz, F Altinsoy
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 46 (206), 2021
22021
The metaphorical perceptions of high school students who receive psychological counselling services on the concept of “psychological counsellor”
F Altınsoy, N Özabacı
Osmangazi Journal of Educational Research 6 (1), 25-34, 2019
22019
Okula aidiyet ve ihtiyaç doyumu arasındaki ilişkilerin incelenmesi
A Eryılmaz, F Altınsoy
Gençlik Araştırmaları Dergisi 5 (11), 111-124, 2017
22017
Kuraklığın Ebeveynler Üzerindeki Psikolojik Yansımaları: Nitel Bir Çalışma
F Altınsoy
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (02), 34-46, 2022
12022
Post-traumatic Growth from the Perspectives of Adolescents with Chronic Diseases: A Phenomenological Study
F ALTINSOY
Osmangazi Journal of Educational Research 8 (1), 8-25, 2021
12021
LİSE ÖĞRENCİLERİNDE KARİYER KARARI YETKİNLİK BEKLENTİSİNİN BİREYSEL YÖNÜ: KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ VE BENLİK SAYGISI1
A Kara, F Altınsoy
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi, 165-177, 2020
12020
Pozitif Psikoterapideki Birincil Yeteneklerin Yordayıcıları Olarak Beş Faktör Kişilik Özellikleri
N KILIÇ, F ALTINSOY
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 15 (1), 19-33, 2024
2024
Aileden Kaynaklı Tükenmişlikte Akademik Bağlama Yönelik Ebeveyn Tutumları, Ödül Bağımlılığı ve Ceza Hassasiyeti
A Aypay, F ALTINSOY
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2023
2023
Sevgili Okulum….: Öğretmenlerin Uzaktan Eğitim Sürecinde Okulları için Yazdıkları Minnettarlık Mektuplarının Analizi
ÇK AKLİMAN, F ALTINSOY
Milli Eğitim Dergisi 52 (237), 469-488, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20