Liseli ergenlerde okula aidiyet duygusu: Umutsuzluk ve yalnızlık ile ilişkileri F Altınsoy, KK Özyer Elementary Education Online 17 (3), 2018 | 42 | 2018 |
A post-traumatic growth model: psychological hardiness, happiness-increasing strategies, and problem-focused coping F Altınsoy, A Aypay Current Psychology 42 (3), 2208-2220, 2023 | 15 | 2023 |
Ergenlerde okula aidiyet duygusunun yordayıcısı olarak yaşam amaçları ve bağlanma stilleri F Altinsoy Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 7 | 2016 |
School Belonging in Adolescence: Relationships with Life Goals and Attachment Patterns. F Altınsoy, A Eryılmaz International Online Journal of Educational Sciences 9 (4), 2017 | 6 | 2017 |
Does the type of exposure to traumatic events make a difference in posttraumatic growth? F Altinsoy, A Aypay Psychological trauma: theory, research, practice, and policy, 2021 | 5 | 2021 |
Travmatik deneyimi olan bireyler için bir travma sonrası büyüme modeli F Altinsoy Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020 | 4 | 2020 |
ROMANTİK YAKINLIĞI BAŞLATMA İLE UTANGAÇLIK ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ A ERYILMAZ, K Ahmet, F ALTINSOY Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 15 (58), 2016 | 4 | 2016 |
Posttraumatic growth experiences of adolescents with parental loss: A phenomenological study F Altınsoy OMEGA-Journal of Death and Dying 87 (1), 312-333, 2023 | 3 | 2023 |
Relationships between motivation to study lesson and classroom engagement A Eryılmaz, F Altınsoy International Journal of Educational Researchers 7 (2), 56-68, 2016 | 3 | 2016 |
Academic Procrastination of University Students: The Role of Problematic Internet Use, Self-Regulated Online Learning, and Academic Self-Efficacy. K Karakaya Özyer, F Altinsoy Malaysian Online Journal of Educational Technology 11 (1), 77-93, 2023 | 2 | 2023 |
An important antecedent of classroom engagement: School belonging A Eryilmaz, F Altinsoy Turkish International Journal of Special Education and Guidance …, 2021 | 2 | 2021 |
An Integrative Intervention Group Counseling Program for Adolescents' Shyness: Combining Positive and Pathological Interventions (Dual-Factor Model) A Eryılmaz, F Altinsoy EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 46 (206), 2021 | 2 | 2021 |
The metaphorical perceptions of high school students who receive psychological counselling services on the concept of “psychological counsellor” F Altınsoy, N Özabacı Osmangazi Journal of Educational Research 6 (1), 25-34, 2019 | 2 | 2019 |
Okula aidiyet ve ihtiyaç doyumu arasındaki ilişkilerin incelenmesi A Eryılmaz, F Altınsoy Gençlik Araştırmaları Dergisi 5 (11), 111-124, 2017 | 2 | 2017 |
Kuraklığın Ebeveynler Üzerindeki Psikolojik Yansımaları: Nitel Bir Çalışma F Altınsoy Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (02), 34-46, 2022 | 1 | 2022 |
Post-traumatic Growth from the Perspectives of Adolescents with Chronic Diseases: A Phenomenological Study F ALTINSOY Osmangazi Journal of Educational Research 8 (1), 8-25, 2021 | 1 | 2021 |
LİSE ÖĞRENCİLERİNDE KARİYER KARARI YETKİNLİK BEKLENTİSİNİN BİREYSEL YÖNÜ: KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ VE BENLİK SAYGISI1 A Kara, F Altınsoy Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi, 165-177, 2020 | 1 | 2020 |
Pozitif Psikoterapideki Birincil Yeteneklerin Yordayıcıları Olarak Beş Faktör Kişilik Özellikleri N KILIÇ, F ALTINSOY Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 15 (1), 19-33, 2024 | | 2024 |
Aileden Kaynaklı Tükenmişlikte Akademik Bağlama Yönelik Ebeveyn Tutumları, Ödül Bağımlılığı ve Ceza Hassasiyeti A Aypay, F ALTINSOY Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2023 | | 2023 |
Sevgili Okulum….: Öğretmenlerin Uzaktan Eğitim Sürecinde Okulları için Yazdıkları Minnettarlık Mektuplarının Analizi ÇK AKLİMAN, F ALTINSOY Milli Eğitim Dergisi 52 (237), 469-488, 2023 | | 2023 |