Takip et
Gulay Ozaltin
Gulay Ozaltin
mu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Yerel halkin turizm etkilerini algilama düzeyi turizm desteğini nasil etkiler: dalyan destinasyonu örneği
GÖ Türker, A Türker
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) 4 (1), 81-98, 2014
1492014
GSM operatörleri sektöründe marka sadakatini etkileyen faktörlerin belirlenmesi; üniversite öğrencileri üzerine bir uygulama
GÖ Türker, A Türker
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) 3 (1), 49-67, 2013
952013
Turistik ürün satın alma davranışının teknoloji kabul modeli ile incelenmesi
A Türker, ÖG Türker
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 15 (2), 281-312, 2013
822013
Covid-19 salgını turizm sektörünü nasıl etkiler? Turizm akademisyenleri perspektifinden bir değerlendirme
GÖ Türker
International Journal of Social Sciences and Education Research 6 (2), 207-224, 2020
802020
Konaklama işletmelerinde müşteri ilişkileri yönetimi: İzmir ili örneği
A Türker, G Özaltın
Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 81-104, 2010
562010
Ağızdan ağıza iletişim ile tüketici odaklı marka değeri arasındaki ilişkinin incelenmesi: Tur operatörleri ve seyahat acenteleri müşterileri üzerine bir uygulama
M Gülmez, GÖ Türker
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 12 (1), 2015
342015
Turizm Aktörü Olarak Profesyonel Turist Rehberlerinin Türkiye’deki Rehberlik Eğitim Sistemine Bakış Açılarını Belirlemeye Yönelik Bir Odak Grup Çalışması
A Türker, FÖ Güzel, G Özaltın Türker
Turizm Eğitimi Konferans/ Workshop, Kültür ve Turizm Bakanlığı, Ankara, 2012
272012
Turistik ürün çeşitlendirmesi kapsamında Dalyan destinasyonunun rekreasyon potansiyelinin değerlendirilmesi
GÖ Türker, A Türker, Ö Güzel
International Journal of Sport Culture and Science 2 (Special Issue 2), 70-86, 2014
252014
COVID-19’un konaklama işletmelerine etkileri: Yöneticiler perspektifinden bir değerlendirme
GÖ Türker, N Ertürk
Turizm Ekonomi ve İşletme Araştırmaları Dergisi 2 (2), 89-101, 2020
222020
Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma
FÖ Güzel, GÖ Türker, A Türker
Journal of Internet Applications & Management/İnternet Uygulamaları ve …, 2014
222014
TÜKETİCİ SATIN ALMA KARAR SÜRECİNDE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN ROLÜ VE AAİ’NİN ETKİNLİK DÜZEYİNİ BELİRLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ
GÖ Türker
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 17 (32), 151-177, 2014
182014
Destinasyon Yönetimi Projesi Kapsamında Dalaman Havzasında Yer Alan Suya Dayalı Rekreasyon Faaliyetlerinin Markalaştırılması Önerisi
A TÜRKER, Ö GÜZEL, GÖ TÜRKER, F DUMAN
International Journal of Science Culture and Sport (IntJSCS) 2 (6), 53-69, 2014
18*2014
Specification of Target Market in Small and Medium Scale Accomadation Businesses: A Study on Boutique Hotels Operating in City Of Mugla
A Fırat, G Özaltın Türker, İ Metin
International Journalof Academic Research 9 (2), 279-299, 2014
172014
PAZARLAMA İLETİŞİM KANALI OLARAK SOSYAL MEDYANIN TURİST REHBERLERİ TARAFINDAN KULLANIMI
A Türker, GÖ TÜRKER
The Journal of Social Sciences 14 (14), 94-106, 2024
142024
Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Ağızdan Ağıza İletişim Eğilimleri
M Gülmez, G Özaltın Türker
Yeni Fikir Uluslararası Hakemli Akademik Fikir Araştırma Dergisi 5 (11), 60, 2013
142013
DIŞ MEKÂN TURİZM VE REKREASYON FAALİYETLERİ AÇISINDAN MUĞLA İLİ İKLİM KONFORU ANALİZİ.
A Türker, G ÖZALTIN TÜRKER, A Çelik
Dokuz Eylul University Journal of Graduate School of Social Sciences 17 (4), 2015
132015
Turizmin etkileri olumlu mu, olumsuz mu? Türkiye’de yapılmış çalışmalara yönelik bir İnceleme
GÖ Türker
TÜRK TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ 4 (2), 1477-1492, 2020
102020
Turizmin yerel halk üzerine etkileri: Seyahat acentaları perspektifinden bir inceleme
GÖ Türker
Journal of Travel and Tourism Research 16 (16), 65-84, 2020
92020
Ağızdan ağıza iletişim ile tüketici odaklı marka değeri arasındaki ilişkinin incelenmesi: Tur operatörleri ve seyahat acenteleri müşterileri üzerine bir uygulama
GÖ Türker
Akdeniz Üniversitesi, 2013
82013
Website designing and its impact on tourism destinations
GÖ Türker
The Emerald handbook of ICT in tourism and hospitality, 195-211, 2020
72020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20