Takip et
Doç. Dr. Metin YAŞAR
Doç. Dr. Metin YAŞAR
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
pau.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Eğitimde ölçme ve değerlendirme
G Başol, M Çakan, A Kan, ÖY Özbek, D Özdmir, M Yaşar
Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık, 2013
3412013
İstatistiğe Yönelik Tutum Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
M YAŞAR
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 59-75, 2014
3352014
Eğitimde ölçme ve değerlendirme dersine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi
M Yaşar
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 4 (1), 259-279, 2014
712014
Bilimsel araştırma yöntemleri dersine yönelik tutum ölçeği geliştirme çalışması: Geçerlik ve güvenirlik
M Yaşar
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 4 (2), 109-129, 2014
672014
Ölçme ve değerlendirme ile ilgili temel kavramlar
M Yaşar
Pegem Atıf İndeksi, 9-40, 2017
572017
High school students' attitudes towards mathematics
M Yaşar
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2016
472016
Bireysel algılarına göre okul yöneticilerinin karar verme stilleri
C Kurban
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
282015
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİNDE YAZ OKULUNA KAYIT
M Yaşar, M Balkıs
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (15), 88-106, 2004
262004
Ölçme ve değerlendirmenin önemi
M Yaşar
Pegem Atıf İndeksi, 2-8, 2017
252017
Eğitimde ölçme ve değerlendirmenin önemi. S. Tekindal
M Yaşar
Eğitimde ölçme ve değerlendirme 1, 2-8, 2008
242008
Attitudes toward statistics scale: Validity and reliability study
M Yaşar
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY, 2014
202014
Benlik saygısı ve okul tükenmişliği arasındaki ilişkide öz düzenlemenin doğrudan ve dolaylı rolü
Ş KAPIKIRAN, M Yaşar, NA KAPIKIRAN
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal 6 (45), 51-64, 2016
192016
Pak. J. Statist. 2014 Vol. 30 (6), 1267-1277 SHORT FORM OF “MATHEMATICS ATTITUDE SCALE”: ITS PSYCHOMETRIC PROPERTIES
M Yaşar
Pak. J. Statist 30 (6), 1267-1277, 2014
162014
Okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının empatik eğilim düzeyleri ile düşünme stilleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi
M YAŞAR, E Ahmet
International journal of assessment tools in education 2 (2), 38-65, 2016
152016
High school students’ attitudes towards mathematics and factors affect their attitudes in Turkey
M YAŞAR, H Çermik, N Güner
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 47 (2 …, 2014
142014
Determination of relationship between the empathic tendency levels and thinking styles of preschool teacher candidates
M YAŞAR, E Ahmet
International Journal of Assessment Tools in Education 2 (2), 38-65, 2015
132015
Development of a “Perceived Stress Scale" based on Classical Test Theory and graded response model
M Yaşar
International Journal of Assessment Tools in Education 6 (3), 522-538, 2019
102019
Attitudes of last grade students of a Vocational School of Health about organ donation and related factors with their attitudes
M Yaşar, R Oğur, M Uçar, E Göçgeldi, H Yaren, ÖF Tekbaş, A Korkmaz
Genel Tıp Dergisi 18 (1), 33-37, 2008
102008
Üniversite Öğrencileri için Bir Yılmazlık Ölçeğinin Geliştirilmesi: Madde Tepki Kuramı Temelinde Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması.
M Yaşar, EC Aybek
Ilkogretim Online 18 (4), 2019
82019
Öğretmen adaylarının akademik başarısını etkilediği düşünülen özelliklerin sıralama yargıları yöntemine dayalı ölçeklenmesi
M YAŞAR
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (40), 274-288, 2016
72016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20