Eğitimde ölçme ve değerlendirme G Başol, M Çakan, A Kan, ÖY Özbek, D Özdmir, M Yaşar Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık, 2013 | 341 | 2013 |
İstatistiğe Yönelik Tutum Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması M YAŞAR Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 59-75, 2014 | 335 | 2014 |
Eğitimde ölçme ve değerlendirme dersine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi M Yaşar Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 4 (1), 259-279, 2014 | 71 | 2014 |
Bilimsel araştırma yöntemleri dersine yönelik tutum ölçeği geliştirme çalışması: Geçerlik ve güvenirlik M Yaşar Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 4 (2), 109-129, 2014 | 67 | 2014 |
Ölçme ve değerlendirme ile ilgili temel kavramlar M Yaşar Pegem Atıf İndeksi, 9-40, 2017 | 57 | 2017 |
High school students' attitudes towards mathematics M Yaşar Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2016 | 47 | 2016 |
Bireysel algılarına göre okul yöneticilerinin karar verme stilleri C Kurban Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 28 | 2015 |
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİNDE YAZ OKULUNA KAYIT M Yaşar, M Balkıs Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (15), 88-106, 2004 | 26 | 2004 |
Ölçme ve değerlendirmenin önemi M Yaşar Pegem Atıf İndeksi, 2-8, 2017 | 25 | 2017 |
Eğitimde ölçme ve değerlendirmenin önemi. S. Tekindal M Yaşar Eğitimde ölçme ve değerlendirme 1, 2-8, 2008 | 24 | 2008 |
Attitudes toward statistics scale: Validity and reliability study M Yaşar PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY, 2014 | 20 | 2014 |
Benlik saygısı ve okul tükenmişliği arasındaki ilişkide öz düzenlemenin doğrudan ve dolaylı rolü Ş KAPIKIRAN, M Yaşar, NA KAPIKIRAN Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal 6 (45), 51-64, 2016 | 19 | 2016 |
Pak. J. Statist. 2014 Vol. 30 (6), 1267-1277 SHORT FORM OF “MATHEMATICS ATTITUDE SCALE”: ITS PSYCHOMETRIC PROPERTIES M Yaşar Pak. J. Statist 30 (6), 1267-1277, 2014 | 16 | 2014 |
Okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının empatik eğilim düzeyleri ile düşünme stilleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi M YAŞAR, E Ahmet International journal of assessment tools in education 2 (2), 38-65, 2016 | 15 | 2016 |
High school students’ attitudes towards mathematics and factors affect their attitudes in Turkey M YAŞAR, H Çermik, N Güner Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 47 (2 …, 2014 | 14 | 2014 |
Determination of relationship between the empathic tendency levels and thinking styles of preschool teacher candidates M YAŞAR, E Ahmet International Journal of Assessment Tools in Education 2 (2), 38-65, 2015 | 13 | 2015 |
Development of a “Perceived Stress Scale" based on Classical Test Theory and graded response model M Yaşar International Journal of Assessment Tools in Education 6 (3), 522-538, 2019 | 10 | 2019 |
Attitudes of last grade students of a Vocational School of Health about organ donation and related factors with their attitudes M Yaşar, R Oğur, M Uçar, E Göçgeldi, H Yaren, ÖF Tekbaş, A Korkmaz Genel Tıp Dergisi 18 (1), 33-37, 2008 | 10 | 2008 |
Üniversite Öğrencileri için Bir Yılmazlık Ölçeğinin Geliştirilmesi: Madde Tepki Kuramı Temelinde Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması. M Yaşar, EC Aybek Ilkogretim Online 18 (4), 2019 | 8 | 2019 |
Öğretmen adaylarının akademik başarısını etkilediği düşünülen özelliklerin sıralama yargıları yöntemine dayalı ölçeklenmesi M YAŞAR Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (40), 274-288, 2016 | 7 | 2016 |