Prospective preschool teachers’ academic achievements depending on their goal orientations, critical thinking dispositions and self-regulation skills RO Uyar, MMY Genc, M Yasar European Journal of Educational Research 7 (3), 601-613, 2018 | 29 | 2018 |
A material for education process and the Teacher: the use of digital storytelling in preschool science education MM Yilmaz, A Siğirtmaç Research in Science & Technological Education 41 (1), 61-88, 2023 | 25 | 2023 |
A study of mathematical content provided in illustrated children’s books MMY GENC, AA COSGUN, P Sengul Eurasian Journal of Educational Research 17 (69), 159-175, 2017 | 25 | 2017 |
Okul öncesi fen eğitimi alanında yapılan çalışmaların tematik içerik analizi: 2015-2019 yılları arası MM YILMAZ, Ö Rabia, AD SIĞIRTMAÇ Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (2), 553-589, 2020 | 20 | 2020 |
Okul öncesi dönem çocukların duygu düzenleme ve duyguları anlama becerilerinin yordayıcısı olarak annelerin duygu sosyalleştirme davranışları RÖ Uyar, MMY Genç, YA Arnas Eğitim ve Bilim 43 (195), 2018 | 15 | 2018 |
Children, parents and tablets: Preschool children’s tablet use MMY Genç, A Fidan Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi= Pegem Journal of Education and Instruction …, 2017 | 14 | 2017 |
Emotion Regulation and Emotion Understanding in Preschoolers as a Predictor of the Maternal Socialization of Emotion. RÖ Uyar, MM Yılmaz Genç, YA Arnas Education & Science/Egitim ve Bilim 43 (195), 2018 | 13 | 2018 |
Misrepresentation of science concepts in Turkish picture books MM Yılmaz, R Ozen Uyar, D Aslan Issues in Educational Research 30 (3), 1183-1203, 2020 | 9 | 2020 |
Okul öncesi dönemde çocukların ve öğretmenlerin çocuk-öğretmen ilişkisine yönelik algılarının incelenmesi MM Yilmaz Genç Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 7 | 2016 |
Planlamadan uygulamaya: Okul öncesi öğretmenlerinin matematik etkinliklerine yaklaşımı AA COŞGUN, MM YILMAZ The Journal of International Educational Sciences 8 (29), 248-273, 2023 | 5 | 2023 |
Turkish Adaptation of Preschool Children’s Science Motivation Scale: A Validity and Reliability Study MM Yilmaz, A Dikici Sigirtmac European Journal of Educational Research 10 (2), 891-906, 2021 | 4 | 2021 |
The ecocentric and anthropocentric attitudes of preschool children related to different environments okul öncesi dönem çocukların farklı çevre konularına yönelik ekosantrik ve … RÖ Uyar, MMY Genç Journal of Human Sciences 13 (3), 4579-4594, 2016 | 3 | 2016 |
Emotional socialization behaviors of mothers having preschooler Ö Rabia, MM Yilmaz, YA ARNAS Journal of Theoretical Educational Science 14 (2), 186-201, 2021 | 2 | 2021 |
YERLİ YAPIM ÇİZGİ FİLMLERDE SUNULAN TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİ RÖ Uyar, MMY GENÇ | 2 | 2017 |
Okul öncesi bilim eğitimine özgü pedagojik alan bilgisi: Öğretmenlerin mesleki gelişimi için bir model önerisi MM Yılmaz, AD Sığırtmaç Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 5 (2), 622-648, 2021 | 1 | 2021 |
European Journal of Educational Research MM Yilmaz, AD Sigirtmac European Journal of Educational Research 10 (2), 891-906, 2021 | 1 | 2021 |
Okul öncesi dönemde çocuk, ebeveyn ve öğretmen gözünden okula uyum süreci YA Arnas, MMY Genç, RÖ Uyar Küreselleşen Dünyada Eğitim, içinde. Ö. Demirel & S. Dinçer (Ed), 679-696, 2017 | 1 | 2017 |
EV MERKEZLİ ETKİLEŞİMLİ KİTAP OKUMANIN 48-60 AYLIK ÇOCUKLARIN DUYGULARI ANLAMA BECERİSİNE ETKİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ MM YILMAZ, Ö Rabia, YA ARNAS Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 159-181, 2020 | | 2020 |
RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARININ FENE YÖNELİK KAVRAM, KONU VE TEMALAR AÇISINDAN İNCELENMESİ. MM YILMAZ GENÇ, R ÖZEN UYAR Journal of International Social Research 9 (46), 2016 | | 2016 |
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ OYUNCAK TERCİHLERİ: ERİL, DİŞİL, NÖTR OYUNCAKLAR VE RENKLERİ Ö Rabia, MM YILMAZ Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2), 467-480, 0 | | |