Developing Reading, Reading Comprehension and Motivation: An Action Research Study H Akyol, ÜÇ Sural EDUCATION AND SCIENCE 46 (205), 69-92, 2020 | 27* | 2020 |
Gender Perceptions of the Primary School 4th Graders Regarding “Children’s Rights” N Aksoy, ON USTUN, UC SURAL Eurasian Journal of Educational Research 19 (83), 145-166, 2019 | 14 | 2019 |
İlkokul (1-4) matematik ders kitaplarında yer alan dört işlem becerisine dayalı problem yapılarının incelenmesi N Tertemiz, T Özkan, ÜÇ Sural, HÜ Akçakın Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2015 (5), 119-137, 2015 | 9 | 2015 |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇOCUĞUN KORUNMA HAKKINA YÖNELİK BİLGİLERİ VE EĞİTİM İHTİYAÇLARI N AKSOY, ÜÇ SURAL Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 5 (2), 66-89, 2018 | 7 | 2018 |
Academic Entitlement Expectations of Preservice Primary School Teachers. N Aksoy, ÜÇ Sural International Journal of Progressive Education 18 (4), 1-20, 2022 | 2 | 2022 |
Kamu İlkokullarında Öğrenim Gören Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Çocuk Haklarına İlişkin Görüşleri ÜÇ Sural, N Aksoy Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 19 (1), 343-367, 2021 | 1 | 2021 |
An alternative learning environment outside the classroom wall: Association of Seker Portakali for education & culture N Aksoy, NB İnce, ÜÇ Sural INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL POLICIES 14 (2), 105-130, 2020 | 1 | 2020 |
Okuduğunu Anlama Öğretiminin Tarihsel Arka Planı ÜÇ SURAL, N AKSOY Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 21 (1), 124-147, 2023 | | 2023 |
A Study on the Proofs Used by Primary Education Teacher Candidates in Circumference Problem Solutions and Instructional Explanations N Demirci, ÜÇ SURAL, NI TERTEMİZ International Journal of Psychology and Educational Studies 9, 1027-1046, 2022 | | 2022 |
Türkiye’de Okuduğunu Anlamayı Geliştirmeye Dönük İlkokul Düzeyindeki Çalışmaların Sistematik İncelenmesi M YILDIZ, ÜÇ SURAL, BOZ İsa Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (2), 1049-1086, 2019 | | 2019 |
İLKOKUL (1-4) MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA YER ALAN DÖRT İŞLEM BECERİSİNE DAYALI PROBLEM YAPILARININ İNCELENMESİ NI TERTEMİZ, T Özkan, ÜÇ SURAL, HÜ AKÇAKIN ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ 3 (5), 2015 | | 2015 |
4. Sınıf Öğrencilerinin Benlik Algıları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi GT Örnek, ÜÇ Sural Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Öğrenme Teknolojileri Dergisi 1 (2), 17-23, 0 | | |