Follow
Abdullah Çetin
Abdullah Çetin
Verified email at ksu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Merkezi sınavların öğretmenler üzerinde sosyal, psikolojik etkisi ve öğretmenlerin öğretim programı uygulamalarına yansıması
A Çetin, S Ünsal
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (2), 304-323, 2019
118*2019
Öğretmenlerin çok kültürlü eğitim algılarının incelenmesi
F BAŞARIR, S Mediha, A Çetin
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 4 (2), 91-110, 2016
94*2016
Fen ve Teknoloji Dersinde İşbirlikli Öğrenme Tekniklerinin Öğrencilerin Başarı Tutum Ve Zihinsel Yapılarına Etkisi
A Çetin
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2010
382010
Bilim ve sanat merkezi matematik öğretmenlerinin karşılaştıkları sorunlar
A Çetin, A Doğan
Ankara Üniversitesi Özel Eğitim Dergisi 19 (4), 615-641, 2018
35*2018
Fen ve teknoloji ders kitabının eleştirel düşünme standartları doğrultusunda analiz edilmesi
B Aybek, A Çetin, F Başarır
352014
Öğrenci Takımları Başarı Bölümleri Tekniğinin İlköğretim Öğrencilerinin Zihinsel Yapılarına Etkisi.
İ BİLGİN, İ AKTAŞ, A ÇETİN
Ilkogretim Online 13 (4), 2014
252014
An analysis of the relationship between teachers’ subjective wellbeing and their occupational resilience
A ÇETİN
Sakarya University Journal of Education 9 (3), 506-521, 2019
242019
Özel okul ve devlet okulunda görev yapmış sınıf öğretmenlerinin öğretim programlarını uygulamada karşılaştıkları farklılıklar
S Ünsal, A Çetin
Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (4), 1541-1551, 2019
242019
Özel dershanelerden resmi okullara atanan ilköğretim fen bilimleri öğretmenleri üzerine bir durum çalışması
A Çetin
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
222017
Examining project-based STEM training in a primary school
A Çetin
International Online Journal of Education and Teaching 7 (3), 811-825, 2020
142020
Öğretmen Algılarına Göre Fark Oluşturan Öğretmen
A Çetin, S Ünsal
İnsan & Toplum 10 (2), 35-65, 2020
14*2020
The change in the curricula: Teachers’ perceptions
S Ünsal, A Çetin, F Korkmaz, M Aydemir
Cukurova University Faculty of Education Journal 48 (1), 623-661, 2019
142019
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞERLERLE İLGİLİ ZİHİNSEL YAPILARI
A Çetin, S Ünsal
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 187-210, 2019
122019
İşbirlikli öğrenme teknikleri hakkında öğretmen ve öğrenci görüşlerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi
İ Bilgin, İ Aktaş, A Çetin
Bartın University Journal of Faculty of Education 3 (2), 334-367, 2014
122014
2018-2019 Öğretim Yılında Güncellenen Öğretmen Yetiştirme Lisans Programının İncelenmesi
A ÇETİN, S ÜNSAL, E HEKİMOĞLU
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 337-358, 2021
112021
Problems that mathematics teachers encounter in science and art centers
A Cetin, A Dogan
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA …, 2018
112018
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Problemi Çözme Tutumuna ve Süreçlerine Yönelik Algılarının İncelenmesi
D Adem, Ç Abdullah
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 7 (4), 510-533, 2018
102018
Özel yetenekli öğrenciyi anlamak: Bir durum çalışması
A Çetin, S Ünsal
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 21 (1 …, 2020
92020
The effects of cooperative learning techniques on 5th grade students’ conflict resolution and empathic tendencies in science and technology course
İ Bilgin, Y Karakuyu, E Tatar, A Çetin
Czesław Kupisiewicz, 184, 2012
92012
Reflections of bilingualism on preschool education: An ethnographic case study
FY Su, A Cetin
Journal of Language and Linguistic Studies 17 (S1), 268-289, 2021
82021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20