Follow
Abdullah Çetin
Abdullah Çetin
Verified email at ksu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Merkezi sınavların öğretmenler üzerinde sosyal, psikolojik etkisi ve öğretmenlerin öğretim programı uygulamalarına yansıması
A Çetin, S Ünsal
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (2), 304-323, 2019
116*2019
Öğretmenlerin çok kültürlü eğitim algılarının incelenmesi
F Başarır, M Sarı, A Çetin
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 4 (2), 91-110, 2014
93*2014
Fen ve Teknoloji Dersinde İşbirlikli Öğrenme Tekniklerinin Öğrencilerin Başarı Tutum Ve Zihinsel Yapılarına Etkisi
A Çetin
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2010
412010
Bilim ve sanat merkezi matematik öğretmenlerinin karşılaştıkları sorunlar
A Çetin, A Doğan
Ankara Üniversitesi Özel Eğitim Dergisi 19 (4), 615-641, 2018
37*2018
Fen ve teknoloji ders kitabının eleştirel düşünme standartları doğrultusunda analiz edilmesi
B Aybek, A Çetin, F Başarır
372014
Özel okul ve devlet okulunda görev yapmış sınıf öğretmenlerinin öğretim programlarını uygulamada karşılaştıkları farklılıklar
S Ünsal, A Çetin
Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (4), 1541-1551, 2019
262019
An analysis of the relationship between teachers’ subjective wellbeing and their occupational resilience
A Çetin
Sakarya University Journal of Education 9 (3), 506-521, 2019
242019
Özel dershanelerden resmi okullara atanan ilköğretim fen bilimleri öğretmenleri üzerine bir durum çalışması
A Çetin
Yayımlanmamış Doktora Tezi, Çukurova üniversitesi, Adana, 2017
232017
Öğrenci Takımları Başarı Bölümleri Tekniğinin İlköğretim Öğrencilerinin Zihinsel Yapılarına Etkisi.
İ Bilgin, İ Aktaş, A Çetin
Ilkogretim Online 13 (4), 2014
232014
The change in the curricula: Teachers’ perceptions
S Ünsal, A Çetin, F Korkmaz, M Aydemir
Cukurova University Faculty of Education Journal 48 (1), 623-661, 2019
152019
Examining project-based STEM training in a primary school
A Çetin
International Online Journal of Education and Teaching 7 (3), 811-825, 2020
142020
Öğretmen Algılarına Göre Fark Oluşturan Öğretmen
A Çetin, S Ünsal
İnsan & Toplum 10 (2), 35-65, 2020
13*2020
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞERLERLE İLGİLİ ZİHİNSEL YAPILARI
A Çetin, S Ünsal
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 187-210, 2019
122019
Problems that mathematics teachers encounter in science and art centers
A Cetin, A Dogan
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA …, 2018
112018
İşbirlikli öğrenme teknikleri hakkında öğretmen ve öğrenci görüşlerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi
İ Bilgin, İ Aktaş, A Çetin
Bartın University Journal of Faculty of Education 3 (2), 334-367, 2014
112014
2018-2019 Öğretim Yılında Güncellenen Öğretmen Yetiştirme Lisans Programının İncelenmesi
A Çetin, S Ünsal, E Hekimoğlu
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 337-358, 2021
102021
Reflections of bilingualism on preschool education: An ethnographic case study
FY Su, A Cetin
Journal of Language and Linguistic Studies 17 (S1), 268-289, 2021
102021
Özel yetenekli öğrenciyi anlamak: Bir durum çalışması
A Çetin, S Ünsal
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 21 (1 …, 2020
92020
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Problemi Çözme Tutumuna ve Süreçlerine Yönelik Algılarının İncelenmesi
D Adem, Ç Abdullah
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 7 (4), 510-533, 2018
92018
Öğretmenlerin bireysel yenilikçilikleriyle öğrenci merkezli öğretim yöntem ve tekniklerini kullanmaya yönelik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
A Çetin
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 17 (1), 1-20, 2020
82020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20