Merkezi sınavların öğretmenler üzerinde sosyal, psikolojik etkisi ve öğretmenlerin öğretim programı uygulamalarına yansıması A Çetin, S Ünsal Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (2), 304-323, 2019 | 116* | 2019 |
Öğretmenlerin çok kültürlü eğitim algılarının incelenmesi F Başarır, M Sarı, A Çetin Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 4 (2), 91-110, 2014 | 93* | 2014 |
Fen ve Teknoloji Dersinde İşbirlikli Öğrenme Tekniklerinin Öğrencilerin Başarı Tutum Ve Zihinsel Yapılarına Etkisi A Çetin Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2010 | 41 | 2010 |
Bilim ve sanat merkezi matematik öğretmenlerinin karşılaştıkları sorunlar A Çetin, A Doğan Ankara Üniversitesi Özel Eğitim Dergisi 19 (4), 615-641, 2018 | 37* | 2018 |
Fen ve teknoloji ders kitabının eleştirel düşünme standartları doğrultusunda analiz edilmesi B Aybek, A Çetin, F Başarır | 37 | 2014 |
Özel okul ve devlet okulunda görev yapmış sınıf öğretmenlerinin öğretim programlarını uygulamada karşılaştıkları farklılıklar S Ünsal, A Çetin Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (4), 1541-1551, 2019 | 26 | 2019 |
An analysis of the relationship between teachers’ subjective wellbeing and their occupational resilience A Çetin Sakarya University Journal of Education 9 (3), 506-521, 2019 | 24 | 2019 |
Özel dershanelerden resmi okullara atanan ilköğretim fen bilimleri öğretmenleri üzerine bir durum çalışması A Çetin Yayımlanmamış Doktora Tezi, Çukurova üniversitesi, Adana, 2017 | 23 | 2017 |
Öğrenci Takımları Başarı Bölümleri Tekniğinin İlköğretim Öğrencilerinin Zihinsel Yapılarına Etkisi. İ Bilgin, İ Aktaş, A Çetin Ilkogretim Online 13 (4), 2014 | 23 | 2014 |
The change in the curricula: Teachers’ perceptions S Ünsal, A Çetin, F Korkmaz, M Aydemir Cukurova University Faculty of Education Journal 48 (1), 623-661, 2019 | 15 | 2019 |
Examining project-based STEM training in a primary school A Çetin International Online Journal of Education and Teaching 7 (3), 811-825, 2020 | 14 | 2020 |
Öğretmen Algılarına Göre Fark Oluşturan Öğretmen A Çetin, S Ünsal İnsan & Toplum 10 (2), 35-65, 2020 | 13* | 2020 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞERLERLE İLGİLİ ZİHİNSEL YAPILARI A Çetin, S Ünsal Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 187-210, 2019 | 12 | 2019 |
Problems that mathematics teachers encounter in science and art centers A Cetin, A Dogan ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA …, 2018 | 11 | 2018 |
İşbirlikli öğrenme teknikleri hakkında öğretmen ve öğrenci görüşlerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi İ Bilgin, İ Aktaş, A Çetin Bartın University Journal of Faculty of Education 3 (2), 334-367, 2014 | 11 | 2014 |
2018-2019 Öğretim Yılında Güncellenen Öğretmen Yetiştirme Lisans Programının İncelenmesi A Çetin, S Ünsal, E Hekimoğlu Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 337-358, 2021 | 10 | 2021 |
Reflections of bilingualism on preschool education: An ethnographic case study FY Su, A Cetin Journal of Language and Linguistic Studies 17 (S1), 268-289, 2021 | 10 | 2021 |
Özel yetenekli öğrenciyi anlamak: Bir durum çalışması A Çetin, S Ünsal Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 21 (1 …, 2020 | 9 | 2020 |
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Problemi Çözme Tutumuna ve Süreçlerine Yönelik Algılarının İncelenmesi D Adem, Ç Abdullah Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 7 (4), 510-533, 2018 | 9 | 2018 |
Öğretmenlerin bireysel yenilikçilikleriyle öğrenci merkezli öğretim yöntem ve tekniklerini kullanmaya yönelik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi A Çetin Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 17 (1), 1-20, 2020 | 8 | 2020 |