Takip et
İpek Okkay (Doçent Dr.)
İpek Okkay (Doçent Dr.)
İstanbul Ayvansaray Üniversitesi Halkla İlişkiler ver Reklamcılık
ayvansaray.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Kurumsal Sosyal Sorumluluk
İ Okkay
SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER 3, 2019
20*2019
KÜRESELLEŞEN DÜNYADA KRİZ YÖNETİMİNİN ÖNEMİ
İ OKKAY
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 6 (3), 308-317, 2019
142019
Dijital Oyunların Çocuklar Üzerinde Yol Açtığı Etiksel Sorunlar
İ Okkay
Yeni Medyada Çocuk ve İletişim, 115-142, 2019
102019
DİJİTAL OYUNLARIN ÇOCUKLARDA UYKU BOZUKLUKLARI İLE İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
BAL Fatih, İ OKKAY
Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 3 (2), 132-153, 2021
82021
REAL TIME MARKETING IMPLEMENTATIONS: EXAMPLE OF KADIKÖY MUNICIPALITY
D Akcay, I Okkay
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION 7 (1), 99-109, 2017
82017
İnternet tabanlı sorunlu alışveriş davranışı: çevrimiçi alışveriş bağımlılığı
BAL Fatih, İ OKKAY
Bağımlılık Dergisi 23 (1), 111-120, 2022
72022
COVID-19 SÜRECİNDE YÜZ MASKESİ KULLANMANIN YÜZ YÜZE İLETİŞİME YANSIMALARI
İ OKKAY, BAL Fatih
The Journal of Social Science 5 (9), 260-268, 2021
72021
Tüketiciyi Hem Eğlendirerek Hem de Hissettirmeden Ulaşmanın Yolu Olarak Viral Pazarlama
İ Okkay
Cataloging-In-Publication Data, 421, 2019
52019
İletişim teknolojileri ve değişen empati kavramı
İ OKKAY, BAL Fatih
Humanistic Perspective 3 (1), 195-208, 2021
42021
Pazarlama iletişiminde ürün yerleştirme ve etiksel bir yaklaşım
İ Okkay
MALTEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İLETİŞİM BİLİMLERİ ANABİLİM DALI, 2014
42014
İletişim Kuramları Bağlamında Metaverse
İ OKKAY
TRT Akademi 8 (17), 8-37, 2023
32023
Dijital Gözetim Çerçevesinde Kişiselleştirilmiş Reklamcılık
İ Okkay
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 16 (32), 5359-5376, 2020
32020
Geleneksel Habercilikten İnternet Haberciliğine Geçiş Sürecinde Ortaya Çıkan Etik Sorunlar
İ Okkay
Tüm Boyutlarıyla İnternet Haberciliği 1, 177-204, 2017
32017
ATTITUDES TOWARDS ETHICAL PROBLEMS IN PRODUCT PLACEMENT IN MASS COMMUNICATION TOOLS.
İ OKKAY
Journal of International Social Research 14 (76), 2021
22021
Film Yapımında Ekonomik Bir Destek Olarak Film Sponsorluğu
İ OKKAY
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (3), 2020
22020
Yeni Medyada Reklamların Yol Açtığı Etik Sorunlar
İ Okkay
Yeni Nesil Reklamcılık, 237-260, 2019
2019
ÇALIŞAN ANNE VE ÇOÇUK İLİŞKİSİ: PSİKOLOJİK AÇIDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
B Fatih, İ Okkay
4. ULUSLARARASI İŞ GÜVENLIĞİ VE ÇALIŞAN SAGLIĞI KONGRESI, 2019
2019
İŞ PERFORMANSI MOBBİNG İLİŞKİSİ: ÇALIŞANLARDA VERİMLİLİK VE PERFORMANS ÜZERİNEBİR DERLEME
B Fatih, İ Okkay
4. ULUSLARARASI İŞ GÜVENLİĞİ VE ÇALISAN SAĞLIĞI KONGRESI, 2019
2019
Tüketiciyi Anlamada Etkin Bir Pazarlama İletişimi YöntemiOlarak Nöropazarlama
İ Okkay
2nd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies, 2019
2019
PARTNER VE KADIN CİNAYETLERİNİN TOPLUMSAL YANSIMASI: MEDYA VE PSİKOLOJİK YANSIMALARI BİR LİTERATÜR DERLEMESİ
B Fatih, İ Okkay
4. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 2019
2019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20