Follow
Ayşegül Kınık Topalsan
Ayşegül Kınık Topalsan
Verified email at aydin.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Mühendislik Tasarım Temelli Fen Öğretim Etkinliklerinin Değerlendirilmesi
AK TOPALSAN
YYÜ Eğitim fakültesi Dergisi 15 (1), 186-220, 2018
382018
Fen bilgisi dersinde proje çalışmalarının öğrencilerin bilim anlayışına ve bilimsel süreçleri algılamalarına etkisi
A Kınık
PQDT-Global, 2004
312004
Identifying Prospective Primary School Teachers’ Ontologically Categorized Misconceptions on the Topic of "Force and Motion"
AK Topalsan
TUSED 16 (1), 2019
222019
DEVELOPMENT OF SCIENTIFIC INQUIRY SKILLS OF SCIENCE TEACHING THROUGH ARGUMENT-FOCUSED VIRTUAL LABORATORY APPLICATIONS
AK Topalsan
Journal of Baltic Science Education 19 (4), 628-646, 2020
202020
Korunmaya muhtaç çocuklara yönelik gerçekleştirilen “Doğada Bilim Yapıyorum!” TÜBİTAK 4004 projesinin değerlendirilmesi
AK TOPALSAN, T Zeynep, G GÜLER
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 8 (1), 581-607, 2019
102019
Sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının kuvvet ve hareket konusundaki kavram yanılgılarının ontolojik açıdan incelenmesi ve bulunan yanılgıların oluşturulan argüman ortamları …
A Kinik Topalsan
92015
The Views of academicians and specialists on STEM and related concepts
D Akgündüz, AK Topalsan, Z Turk
Journal of Turkish Science Education 19 (2), 2022
52022
Eliminate with created argument environment after evaluated and categorized misconceptions in an ontological sense
AK Topalsan, H Bayram
Eurasian Journal of Educational Research 17 (69), 1-19, 2017
52017
ÖĞRETMEN ADAYLARININ YENİLİKÇİ ÖĞRETİM UYGULAMALARI SONRASI FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİMİ SIRASINDA TERCİH ETTİKLERİ STRATEJİ, YÖNTEM, TEKNİK VE TAKTİKLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
AK Topalsan
Education Sciences 14 (2), 81-96, 2019
32019
Examining Gifted Students' Perceptions about COVID-19 and Distance Education Through Metaphors
AK TOPALSAN, Ş Demir
Kastamonu Eğitim Dergisi 30 (3), 512-519, 2022
12022
Öğretmen eğitiminde T-diyagramları ile sorgulamaya dayalı laboratuvar süreci
AK TOPALSAN
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 4 (2), 21-37, 2018
12018
www. ejer. com. tr
AKTH BAYRAM
Bimontly Peer-Reviewed Journal, Year: 17 Issue: 69/2017 İki Ayda Bir …, 2017
12017
İLKOKULDA FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ VE STEM UYGULAMALARI: SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GENEL KAYGI DURUMLARI.
MN AKKOYUN, AK TOPALSAN
Journal of National Education 51 (235), 2022
2022
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN BİLİMLERİ KAVRAMLARI HAKKINDAKİ ALGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
AK Topalsan, D Özalp
Trakya Eğitim Dergisi 12 (2), 591-623, 2022
2022
Metaphorical Perceptions of Gifted Students towards Mathematics and Science Concepts.
D Özdemir, A Kinik Topalsan
Educational Process: International Journal 11 (3), 97-121, 2022
2022
Bilim Öğrenme ve Öğretme Ortamları Olarak Bilim Merkez.
AK Topalsan
Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi 14 (34), 2020
2020
Bilim Öğrenme ve Öğretme Ortamları Olarak Bilim Merkezleri
A KINIK TOPALSAN
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 14 (34), 128-152, 2020
2020
Özel Yetenekli Çocukların Sosyal-Bilişsel-Duygusal Farklılıklarına Yönelik Aile Stratejileri
ÖD Topalsan, AKınık
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 14 (34), 249-273, 2020
2020
Bilim Öğrenme ve Öğrenme Ortamları Olarak Bilim Merkezleri
AK Topalsan
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 14 (34), 128-152, 2020
2020
Korunmaya Muhtaç Çocuklara Yönelik Gerçekleştirilen “Doğada Bilim Yapıyorum!” TÜBİTAK 4004 Projesinin Değerlendirilmesi
AK Topalsan
İtoibad 8 (1), 581-607, 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20