The social-emotional side of learning disabilities: A science-based presentation of the state of the art T Bryan, K Burstein, C Ergul Learning disability quarterly 27 (1), 45-51, 2004 | 309 | 2004 |
Anasınıfı çocuklarına yönelik Erken Okuryazarlık Testi (EROT) geliştirme çalışması T Kargın, C Ergül, Ş Büyüköztürk, B Güldenoğlu Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 16 (03 …, 2015 | 159 | 2015 |
Etkileşimli Kitap Okuma: Korunmaya Muhtaç Çocukların Alıcı ve İfade Edici Dil Becerilerine Etkileri. G Akoğlu, C Ergül, Y Duman Ilkogretim Online 13 (2), 2014 | 118 | 2014 |
Etkileşimli kitap okuma: dil ve erken okuryazarlık becerilerinin geliştirilmesinde etkili bir yöntem C Ergül, AD Sarıca, G Akoğlu Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 17 (02 …, 2016 | 115 | 2016 |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin" Erken Okuryazarlık" Kavramına İlişkin Bilgi Düzeyleri ve Sınıf Uygulamaları. C Ergül, G Karaman, G Akoğlu, M Tufan, A Dolunay Sarıca, ... Ilkogretim Online 13 (4), 2014 | 113 | 2014 |
Sesbilgisel farkındalık becerilerinin okuma ve okuduğunu anlama üzerindeki etkisi: Boylamsal bir çalışma B Güldenoğlu, T Kargın, C Ergül İlköğretim Online 15 (1), 2016 | 109 | 2016 |
Okuma güçlüğü olan öğrencilerin okuma akıcılığı sorunları ve öğretmenlerinin bu sorunlara yönelik öğretim uygulamaları B Baydık, C Ergül, ZB Kudret İlköğretim Online 11 (3), 778-789, 2012 | 98 | 2012 |
Özel eğitim öğretmen adaylarının ve öğretmenlerinin zihin engelliler öğretmenliği lisans programı yeterliklerine ilişkin görüşleri C Ergül, B Baydık, Ş Demir Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 13 (1), 499-522, 2013 | 95 | 2013 |
Anasınıfı çocuklarının erken okuryazarlık beceri profili: Ankara örneklemi T Kargın, B Güldenoğlu, C Ergül Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 18 (01 …, 2017 | 94 | 2017 |
Ana sınıflarında gerçekleştirilen birlikte kitap okuma etkinliklerinin" etkileşimli kitap okuma” bağlamında incelenmesi C Ergül, G Akoğlu, A Sarıca, M Tufan, G Karaman Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (3), 2015 | 91 | 2015 |
Family-centered intervention for young children at-risk for language and behavior problems PC Chao, T Bryan, K Burstein, C Ergul Early Childhood Education Journal 34, 147-153, 2006 | 89 | 2006 |
Okumada güçlük yaşayan öğrencilerin okuma performanslarının öğrenme güçlüğü riski açısından değerlendirilmesi C ERGÜL Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 12 (3), 2033-2057, 2012 | 76 | 2012 |
Opinions of in-Service and pre-service special education teachers on the competencies of the undergraduate special education programs. C Ergul, B Baydik, S Demir Educational Sciences: Theory and Practice 13 (1), 518-522, 2013 | 69 | 2013 |
Who's learning what words and how fast? Preschoolers' vocabulary growth in an early literacy program K Roskos, C Ergul, T Bryan, K Burstein, J Christie, M Han Journal of Research in Childhood Education 22 (3), 275-290, 2008 | 62 | 2008 |
Dialogic reading: Its effectiveness on receptive and expressive language of children in need of protection G Akodlu, C Ergul, Y Duman Elementary Education Online 13 (2), 622-39, 2014 | 61 | 2014 |
The home literacy environments of Turkish kindergarteners: Does SES make a difference? C Ergul, AD Sarica, G Akoglu, G Karaman | 59 | 2017 |
5-10 yaş grubu çocuklara yönelik geliştirilmiş çalışma belleği ölçeğinin geçerlik ve güvenirliği C Ergül, ÇÖ Yılmaz, E Demir Eğitimde Kuram ve Uygulama 14 (2), 187-214, 2018 | 52 | 2018 |
Anasınıfında uygulanan etkileşimli kitap okuma programının sonraki okuma becerilerine etkisi: İzleme çalışması C Ergül, G Akoğlu, G Karaman, AD Sarıca | 48* | 2017 |
Evaluation of Reading Performances of Students with Reading Problems for the Risk of Learning Disabilities. C Ergul Educational Sciences: Theory and Practice 12 (3), 2051-2057, 2012 | 45 | 2012 |
An Adapted Dialogic Reading Program for Turkish Kindergarteners from Low Socio-Economic Backgrounds. C Ergül, G Akoglu, AD Sarica, G Karaman, M Tufan, Z Bahap-Kudret, ... Journal of Education and Training Studies 4 (7), 169-184, 2016 | 43 | 2016 |