Follow
Cevriye Ergül
Title
Cited by
Cited by
Year
The social-emotional side of learning disabilities: A science-based presentation of the state of the art
T Bryan, K Burstein, C Ergul
Learning disability quarterly 27 (1), 45-51, 2004
3092004
Anasınıfı çocuklarına yönelik Erken Okuryazarlık Testi (EROT) geliştirme çalışması
T Kargın, C Ergül, Ş Büyüköztürk, B Güldenoğlu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 16 (03 …, 2015
1592015
Etkileşimli Kitap Okuma: Korunmaya Muhtaç Çocukların Alıcı ve İfade Edici Dil Becerilerine Etkileri.
G Akoğlu, C Ergül, Y Duman
Ilkogretim Online 13 (2), 2014
1182014
Etkileşimli kitap okuma: dil ve erken okuryazarlık becerilerinin geliştirilmesinde etkili bir yöntem
C Ergül, AD Sarıca, G Akoğlu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 17 (02 …, 2016
1152016
Okul Öncesi Öğretmenlerinin" Erken Okuryazarlık" Kavramına İlişkin Bilgi Düzeyleri ve Sınıf Uygulamaları.
C Ergül, G Karaman, G Akoğlu, M Tufan, A Dolunay Sarıca, ...
Ilkogretim Online 13 (4), 2014
1132014
Sesbilgisel farkındalık becerilerinin okuma ve okuduğunu anlama üzerindeki etkisi: Boylamsal bir çalışma
B Güldenoğlu, T Kargın, C Ergül
İlköğretim Online 15 (1), 2016
1092016
Okuma güçlüğü olan öğrencilerin okuma akıcılığı sorunları ve öğretmenlerinin bu sorunlara yönelik öğretim uygulamaları
B Baydık, C Ergül, ZB Kudret
İlköğretim Online 11 (3), 778-789, 2012
982012
Özel eğitim öğretmen adaylarının ve öğretmenlerinin zihin engelliler öğretmenliği lisans programı yeterliklerine ilişkin görüşleri
C Ergül, B Baydık, Ş Demir
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 13 (1), 499-522, 2013
952013
Anasınıfı çocuklarının erken okuryazarlık beceri profili: Ankara örneklemi
T Kargın, B Güldenoğlu, C Ergül
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 18 (01 …, 2017
942017
Ana sınıflarında gerçekleştirilen birlikte kitap okuma etkinliklerinin" etkileşimli kitap okuma” bağlamında incelenmesi
C Ergül, G Akoğlu, A Sarıca, M Tufan, G Karaman
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (3), 2015
912015
Family-centered intervention for young children at-risk for language and behavior problems
PC Chao, T Bryan, K Burstein, C Ergul
Early Childhood Education Journal 34, 147-153, 2006
892006
Okumada güçlük yaşayan öğrencilerin okuma performanslarının öğrenme güçlüğü riski açısından değerlendirilmesi
C ERGÜL
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 12 (3), 2033-2057, 2012
762012
Opinions of in-Service and pre-service special education teachers on the competencies of the undergraduate special education programs.
C Ergul, B Baydik, S Demir
Educational Sciences: Theory and Practice 13 (1), 518-522, 2013
692013
Who's learning what words and how fast? Preschoolers' vocabulary growth in an early literacy program
K Roskos, C Ergul, T Bryan, K Burstein, J Christie, M Han
Journal of Research in Childhood Education 22 (3), 275-290, 2008
622008
Dialogic reading: Its effectiveness on receptive and expressive language of children in need of protection
G Akodlu, C Ergul, Y Duman
Elementary Education Online 13 (2), 622-39, 2014
612014
The home literacy environments of Turkish kindergarteners: Does SES make a difference?
C Ergul, AD Sarica, G Akoglu, G Karaman
592017
5-10 yaş grubu çocuklara yönelik geliştirilmiş çalışma belleği ölçeğinin geçerlik ve güvenirliği
C Ergül, ÇÖ Yılmaz, E Demir
Eğitimde Kuram ve Uygulama 14 (2), 187-214, 2018
522018
Anasınıfında uygulanan etkileşimli kitap okuma programının sonraki okuma becerilerine etkisi: İzleme çalışması
C Ergül, G Akoğlu, G Karaman, AD Sarıca
48*2017
Evaluation of Reading Performances of Students with Reading Problems for the Risk of Learning Disabilities.
C Ergul
Educational Sciences: Theory and Practice 12 (3), 2051-2057, 2012
452012
An Adapted Dialogic Reading Program for Turkish Kindergarteners from Low Socio-Economic Backgrounds.
C Ergül, G Akoglu, AD Sarica, G Karaman, M Tufan, Z Bahap-Kudret, ...
Journal of Education and Training Studies 4 (7), 169-184, 2016
432016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20