Biyoloji öğrencilerinin çevre konularına olan ilgilerinin araştırılması ve kimya öğrencileri ile karşılaştırılması H Soran, Fİ Morgil, S Yücel, A Esin, I Serap Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (18), 2000 | 143 | 2000 |
Daha etkili bir biyoloji öğretimi için öğretmen beklentileri BD ALTUNOĞLU, A Esin Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28), 19-28, 2005 | 137 | 2005 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ İNTERNETE ERİŞİM OLANAKLARI VE KULLANIM AMAÇLARI E Atav, B Akkoyunlu, N Sağlam Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (30), 37-44, 2006 | 128 | 2006 |
Öğretmen adaylarının kamu personeli seçme sınavı (KPSS)’na ilişkin görüşleri E Atav, S Sönmez Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2013 (1), 1-13, 2013 | 90 | 2013 |
ÖĞRENCİLERİN “MADDE” KONUSUNU ANLAMA DÜZEYLERİ, KAVRAM YANILGILARI, FEN BİLGİSİNE KARŞI TUTUMLARI VE MANTIKSAL DÜŞÜNME DÜZEYLERİNİN ARAŞTIRILMASI E ERDEM, A YILMAZ, A Esin, B GÜCÜM Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (27), 74-82, 2004 | 69 | 2004 |
The determination of the environmental attitudes of secondary education students E Atav, BD Altunoğlu, S Sönmez Procedia-Social and Behavioral Sciences 174, 1391-1396, 2015 | 62 | 2015 |
Enzimler konusunun anlamlı öğrenilmesinde analojiler oluşturmanın etkisi A Esin, E Erdem, A YILMAZ, B Gücüm Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (27), 2004 | 61 | 2004 |
Öğrencilerin günlük yaşamla ilgili biyoloji konularını öğrenme düzeylerinin belirlenmesi A Yüzbaşioğlu, A Esin Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (27), 2004 | 54 | 2004 |
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE RİSK ALGISI BD ALTUNOĞLU, BD ALTUNOĞLU, E ATAV Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 36 (36), 1-11, 2009 | 48 | 2009 |
Meslek ve alan seçiminde motivasyon ölçeğinin Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması A Esin, BD ALTUNOĞLU Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28-2), 58-70, 2013 | 43 | 2013 |
Biyoloji eğitiminde mikro öğretim uygulamalarına dair öğretmen adaylarının görüşleri E Atav, N Kunduz, N Seçken Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (4), 1-15, 2014 | 30 | 2014 |
The effect of developing analogies for meaningful learning of the subject of enzymes E ATAV, E ERDEM, A YILMAZ, E GÜCÜM | 26 | 2004 |
Purification and characterization of superoxide dismutase from Phanerochaete chrysosporium R Öztürk, LA Bozkaya, E Atav, N Sağlam, L Tarhan Enzyme and microbial technology 25 (3-5), 392-399, 1999 | 24 | 1999 |
Hacettepe üniversitesi eğitim fakültesi fen bilimleri öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının belirlenmesi H SORAN, C DEMİRCİ, E ATAV | 19 | 1996 |
1974 1997 Yıllarında ÖSYM Sınavlarında Sorulan Biyoloji Sorularının Değerlendirilmesi E Atav, F Morgil Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1999 | 17 | 1999 |
Determining students’ learning level of daily life biology subjects A Yüzbaşılıoğlu, E Atav Hacettepe Univ. J. Educ 27, 276-285, 2004 | 12 | 2004 |
The Investigation of Environmental Risk Perception and Attitudes towards the Environment in Secondary School Students. BD Altunoglu, E Atav, S Sönmez Online Submission, 2017 | 11 | 2017 |
Prospective teachers’ Internet access facilities and their Internet usage E Atav, B Akkoyunlu, N Sağlam Hacettepe University Journal of Education 30 (30), 37-44, 2006 | 11 | 2006 |
Teacher expectations for more efficient biology instruction BD Altunoğlu, E Atav Hacettepe University Journal of Education 28, 19-28, 2005 | 10 | 2005 |
SECONDARY SCHOOL STUDENTS'ENVIROMENTAL RISK PERCEPTION B Altunoglu, E Atav Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal …, 2009 | 9 | 2009 |