Follow
Esra Bukova Güzel
Esra Bukova Güzel
Verified email at deu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Yeniden yapılandırılan ilköğretim programı pilot uygulamasının değerlendirilmesi
E Bukova-Güzel, H Alkan
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (2), 385-420, 2005
228*2005
Öğretmen adaylarında matematiksel düşünmenin gelişimi
H Alkan, E Bukova Güzel
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (3), 2005
1592005
Matematik eğitiminde matematiksel modelleme: Araştırmacılar, eğitimciler ve öğrenciler için
E Bukova Güzel, A Tekin Dede, ÇN Hıdıroğlu, S Kula Ünver, ...
Pegem Atıf İndeksi, 001-146, 2016
116*2016
Öğrencilerin matematiğe yönelik tutumlarında matematik öğretmenlerinin üstlendiği rollerin belirlenmesi
H Alkan, EB Güzel, AN Elçi
XIII. Ulusal eğitim bilimleri kurultayı, 6-9, 2004
1072004
Matematiksel Öğrenme Etkinlikleri Üzerine Bir Tartışma ve Kavramsal Bir Çerçeve Önerisi
I Uğurel, E Bukova Güzel
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (39), 333-347, 2010
1022010
An examination of pre-service mathematics teachers’ approaches to construct and solve mathematical modelling problems
E Bukova-Güzel
Teaching mathematics and its applications: An international journal of the …, 2011
902011
Matematik öğretmen adaylarının analiz dersi akademik başarıları ile matematiksel modelleme yaklaşımları arasındaki ilişki
E Bukova Güzel, I Uğurel
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (1), 69-90, 2010
842010
Matematik Öğretmenlerinin Öğrenme Etkinlikleri Hakkindaki Görüş ve Deneyimleri
I Uğurel, E Bukova-Güzel, S Kula
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 103-123, 2010
752010
An investigation of pre-service mathematics teachers’ pedagogical content knowledge, using solid objects
E Bukova-Güzel
Scientific Research and Essays 5 (14), 1872-1880, 2010
732010
Matematik Öğretmenlerinin Model Oluşturma Etkinliği Tasarım Süreçleri ve Etkinliklere Yönelik Görüşleri
A Tekin Dede, E Bukova Güzel
BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ (ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİ …, 2013
67*2013
Öğrencilerin Limit Kavramını Algılamasında ve Diğer Kavramlarla İlişkilendirmesinde Karşılaştıkları Güçlükleri Ortadan Kaldıracak Yeni Bir Program Geliştirme
E Bukova
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2006
59*2006
Öğrencilerin kuyruklu yıldız problemi’ne ilişkin çözüm yaklaşımlarının matematiksel modelleme süreci çerçevesinde incelenmesi
ÇN Hıdıroğlu, A Tekin Dede, S Kula, E Bukova Güzel
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (31), 1-17, 2014
48*2014
Teknoloji Destekli Ortamda Matematiksel Modellemede Ortaya Çıkan Üst Bilişsel Yapılar
ÇN Hıdıroğlu, E Bukova Güzel
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education Vol 6 (2), 179-208, 2015
422015
Matematik öğretmenlerinin model oluşturma etkinliği tasarım süreçlerinin incelenmesi: Obezite problemi
A TEKİN DEDE, E BUKOVA GÜZEL
İlköğretim Online 12 (4), 1100-1119, 2013
42*2013
Matematik öğretmen adaylarının limit kavramını öğrenmelerinde yapılandırmacı öğrenme ortamının etkisinin belirlenmesi
E Bukova-Güzel
Kuramve Uygulamada Egitim Bilimleri Dergisi 7 (3), 1155-1198, 2007
42*2007
Transitions between Cognitive and Metacognitive Activities in Mathematical Modelling Process within a Technology Enhanced Environment
CN Hidiroglu, E Bukova Guzel
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science & Mathematics …, 2016
41*2016
Bir Matematik Öğretmenin Ders İmecesi Boyunca Öğrencilerin Düşüncelerini Ortaya Çıkaracak Soru Sorma Yaklaşımları
A Özaltun Çelik, E Bukova Güzel
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education 7 (2), 365-392, 2016
38*2016
Matematiksel modellemede GeoGebra kullanımı: Boy-Ayak uzunluğu problemi
ÇN HIDIROĞLU, E BUKOVA-GÜZEL
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 36 (36), 29-44, 2014
382014
Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımının Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Süreçlerine Olan Etkisi
E Bukova Güzel
E-Journal of New World Sciences Academy 3 (4), 678-688, 2008
372008
Scale development for pre-service mathematics teachers’ perceptions related to their pedagogical content knowledge
E Bukova-Güzel, B Cantürk-Günhan, S Kula, Z Özgür, AN Elçí
South African Journal of Education 33 (2), 2013
312013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20