Eğitim fakültesi öğrencilerinin girişimcilik düzeylerinin çeşitli değişkenler açisindan incelenmesi V Pan, C Akay Education Sciences 10 (2), 125-138, 2015 | 120 | 2015 |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okul Öncesi Eğitim Programı Hakkındaki Görüşleri Adana İli Örneği D ÖZSIRKINTI, A Cenk, E BOLAT Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 313-331, 2014 | 112* | 2014 |
Ortaokul Öğrencilerinin Yaparak-Yaşayarak ÖğrenmeTemelli TÜBİTAK 4004 Bilim Okulu Projesi Sonrası Bilim Kavramına Yönelik Görüşleri A Cenk Mersin University Journal of the Faculty of Education 9 (2), 326-338, 2013 | 87 | 2013 |
Andragojik temellere dayalı kolaylaştırılmış okuma-yazma eğitimi (KOYE) sürecine yönelik KOYE eğiticilerinin görüşleri C Akay, E Ültanır Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (2), 75-88, 2010 | 59 | 2010 |
Turkish High School Students' English Demotivation and Their Seeking for Remotivation: A Mixed Method Research. C Akay English Language Teaching 10 (8), 107-122, 2017 | 50 | 2017 |
Analyzing the views of pre-service teachers on the use of augmented reality applications in education M Uygur, TY Yelken, C Akay European Journal of Educational Research 7 (4), 849-860, 2018 | 42 | 2018 |
The Use of" Drama in Education" in Primary Schools from the Viewpoint of the Classroom Teachers: A Mixed Method Research. ÖÖ Isyar, C Akay Online Submission 8 (28), 201-216, 2017 | 41 | 2017 |
Technology-enhanced self-directed language learning behaviors of EFL student teachers SM Haidari, TY Yelken, C Akay Contemporary Educational Technology 10 (3), 229-245, 2019 | 40 | 2019 |
Eğitim fakültesinde yabancı dil dersi alan öğrencilerin yabancı dil dersine yönelik tutumlarının ve sınıf kaygılarının incelenmesi VL Pan Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 37 | 2014 |
Öğretmenlik mesleği ve yaşam boyu öğrenme: öğretmen adayları penceresinden K Ünal, C Akay Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (3), 821-838, 2017 | 34 | 2017 |
Eğitim Fakültesi ve Pedagojik Formasyon Sertifika Programlarında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Yeterliklerine Yönelik Görüşleri. E YALÇIN İNCİK, C AKAY Journal of Kirsehir Education Faculty 16 (2), 2015 | 34 | 2015 |
A comprehensive analysis on technopedagogical education competency and technology perception of pre-service teachers: Relation, levels and views EY Incik, C Akay Contemporary Educational Technology 8 (3), 232-248, 2017 | 25 | 2017 |
Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Yenilikçilik Düzeylerinin Avrupa Birliği Hayat Boyu Öğrenme Projelerine Yönelik Tutumlarına Etkisi T Demircioğlu, GY Konokman, C Akay Electronic Journal of Social Sciences 15 (59), 2016 | 20 | 2016 |
Öğrenmeyi etkileyen temel faktörler ve genel öğrenme-öğretme ilkeleri C Akay Eds), Öğretim ilke ve yöntemleri, 43-76, 2015 | 20 | 2015 |
Ortaokul öğrencilerinin TÜBİTAK “4004 yapıyorum öğreniyorum yaz bilim okulu” projesi sonrası bilim kavramına yönelik görüşleri C Akay Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (2), 2013 | 20 | 2013 |
Schommer’in epistemolojik inançlar modelinin cinsiyet ve akademik başarı açısından incelenmesi: Bir meta-analizi çalışması S Kanadlı, C Akay Eğitim ve Bilim 44 (198), 2019 | 17 | 2019 |
Öğretmen Adaylarının ve Öğretim Elemanlarının “Her Yerde Her Zaman” Eğitim İçin Mobil İletişim Teknolojilerinin Kullanımına Dair Görüşleri/Prospective Teachers’ and Instructors … VL Pan, C Akay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (34), 2016 | 17 | 2016 |
Examining teacher candidates’ entrepreneurship levels in terms of various variables VL Pan, C Akay Education Sciences 10 (2), 125-138, 2015 | 17 | 2015 |
Ortaöğretim İngilizce dersinde okuma ve yazma becerilerinin kazandırılmasında oluşturmacılık (constructivism) temelli sosyal etkileşim modelinin öğrenciler üzerindeki … C Akay Unpublished Master Thesis). Zonguldak Karaelmas University, Zonguldak, Turkey, 2005 | 17 | 2005 |
Öğretmenlerin dijital materyal oluşturabilme öz-yeterlilikleri ölçeğinin geliştirilmesi NB Uzun, C Akay Kesit Akademi Dergisi 7 (26), 240-254, 2021 | 11 | 2021 |