Takip et
Ebru Tanrıkulu
Ebru Tanrıkulu
harran.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Tüketicilerin çevrimiçi alışverişteki faydacı ve hedonik alışveriş değerinin algılanan fayda ve risk üzerindeki etkisi: Trendyol ve zara tüketicileri üzerine bir araştırma
E Tanrıkulu, NO Bakır
Öneri Dergisi 16 (56), 634-667, 2021
72021
Pazarlamada Yeni Bir Gelecek: Metaverse
MN Bayuk, E Tanrıkulu
JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES (JOSHAS) 8 (58 …, 2022
2022
TÜRKİYE'DE YAŞAYAN KADINLARIN PANDEMİ SÜRECİNDE E-KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞLARI
E TANRIKULU
Journal of Research in Business 7 (1), 1-21, 2022
2022
KADIN TÜKETİCİLERİN ÇEVRİMİÇİ HEDONİK SATIN ALMA DAVRANIŞLARI
E TANRIKULU
İşletme Alanında Güncel Yazınlar, 107-130, 2021
2021
Tüketicilerin Online Algılanan Risk Düzeylerinin Online Anlık Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi
B ARSLAN, E TANRIKULU
Journal of Strategic Research in Social Science (JoSReSS), 1-22, 2021
2021
Covid-19 Kaygı Düzeyinin Online Satın Alma Davranışlarına Etkisinde Marka Güveninin Aracılık Rolü
B ARSLAN, E TANRIKULU
Uluslararası Sosyal Siyasal ve Mali Araştırmalar Dergisi 3 (1), 1-17, 0
Araştırma Makalesi Kadınların Toplumsal Tükenmişlik Düzeylerinin Rasyonel Olmayan Satın Alma Davranışlarına Etkisi
B ARSLAN, E TANRIKULU, F AKSÖZ
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–7