Takip et
Nilgun Gurkaynak
Nilgun Gurkaynak
ieu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Role of shopping motives, age and gender in evaluating retail atmospheric cues
ZO Ertekin, G Bayraktaroglu, N Gurkaynak
Asian Journal of Marketing 8 (1), 24, 2014
182014
Marketing concept evolution: A bibliometrics co-occurrence analysis
M Taqi, N Gurkaynak, M Gencer
Marketing and Management of Innovations, 185-197, 2019
102019
Sanal topluluklarda marka kaçınması davranışı
MD Kaplan, D Atik, N Gürkaynak
İktisat İşletme ve Finans 26 (300), 93-120, 2011
102011
Building a City Brand Through CitizenPerspectives.The Case of İzmir Province in Turkey
N Gürkaynak
Yeditepe Üniversitesi, 2008
102008
Is laughter, as the best medicine, the remedy for crisis' pain? Use of humor in marketing communications
N Gürkaynak, EB Uçel, M Günerergin
African Journal of Business Management 5 (15), 6240, 2011
42011
ROLE OF ROUTINES, RITUALS, AND SHARED VALUES IN SHAPING FAMILIES’BRAND PREFERENCES
N GURKAYNAK, ZO ERTEKIN
Ith International Congress of the Family and Consumer Sciences I …, 2014
2014
Brand avoidance behavior in virtual communities
MD Kaplan, D Atik, N Gurkaynak
IKTISAT ISLETME VE FINANS 26 (300), 93-120, 2011
2011
Brand avoidance behavior in virtual communities
M Demirbağ Kaplan, D Ati̇k, N Gurkaynak
Iktısat Isletme Ve Fınans, 2011
2011
Sanal Toplulukların Bölgesel Kültür Pazarlama Sürecinde Kullanım Potansiyeli: Sosyal Medya Gruplarında Avrupa Kültür Başkentleri.
CE N.Gürkaynak
14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Bozok Üniversitesi, Yozgat, 2009, 2009
2009
Sürdürülebilir Bir Kent Markası Yaratmada Kentli Tutum ve Davranışlarında Bir Dönüşüm Modeli Önerisi” (A Suggested Model for Creating a Sustainable City Brand via Approaching …
FZBW Gürkaynak, Nilgün
13.Ulusal Pazarlama Kongresi (National Marketing Congress) Adana, Turkey, 2008
2008
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–10