Nilgun Gurkaynak
Nilgun Gurkaynak
Izmir University of economics
Doğrulanmış e-posta adresi yok
BaşlıkAlıntı yapanlarYıl
Sanal topluluklarda marka kaçınması davranışı
MD Kaplan, D Atik, N Gürkaynak
İktisat İşletme ve Finans 26 (300), 93-120, 2011
52011
Is laughter, as the best medicine, the remedy for crisis' pain? Use of humor in marketing communications
N Gürkaynak, EB Uçel, M Günerergin
African Journal of Business Management 5 (15), 6240, 2011
2011
FACTORS AFFECTING THE PRODUCT INNOVATIVENESS OF TURKISH ENTREPRENEURS
ÖK Kunday, N Gürkaynak
PROCEEDINGS of INTERNATIONAL ENTREPRENEURSHIP CONGRESS 2009:“SMEs AND …, 0
CONGRUENCE BETWEEN ATMOSPHERIC CUES AND STORE IMAGE IN FASHION RETAILING
N Gürkaynak
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–4