Educators’ views on online/distance violin education at Covid-19 outbreak term Y Kesendere, AŞ Sakin, AK Acar Journal for the interdisciplinary art and education 1 (1), 1-19, 2020 | 48 | 2020 |
The psychological well-being, happiness and life satisfaction of music students E Demirbatir, A Helvaci, N Yilmaz, G Gul, A Senol, N Bilgel Psychology 4 (11), 16, 2013 | 31 | 2013 |
Flütün tarihsel gelişimi ve Romantik Dönem özelliklerinin flüt eserlerine yansıması A Şenol, E Demirbatır Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 585-604, 2011 | 18 | 2011 |
Flute Education in Turkey in the Process of COVID-19 Pandemic. A Senol Sakin Online Submission 6 (2), 3-28, 2021 | 13 | 2021 |
Romantik Dönem bestecilerinin flüt eserleri ve günümüz flüt eğitimine yansımaları A Şenol PQDT-Global, 2012 | 7 | 2012 |
Use of Extended Flute Techniques in Flute Education in Turkey. AS Sakin Higher Education Studies 8 (1), 1-8, 2018 | 6 | 2018 |
The Opinions of Music Education Students about 20th and 21st Centuries Classical Music: Uludag University Exemplification. AS Sakin Journal of Education and Practice 7 (35), 117-123, 2016 | 5 | 2016 |
Development of Flute Works in Turkey from Turkish Republic to Present A Şenol, E Demirbatır Journal of Education and Future 1, 173-185, 2012 | 5 | 2012 |
Is art mimesis or creation? A Şenol Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 2866-2870, 2014 | 4 | 2014 |
R. KREUTZER VİYOLA ETÜT KİTABINDA BULUNAN 17 NUMARALI ETÜDÜN TEKNİK ANALİZİ VE ETÜT HAKKINDA ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ ED AKYOL, AŞ SAKİN Eurasian Journal of Music and Dance, 174-197, 2021 | 3 | 2021 |
Müzik Eğitimi Ana Bilim Dalı Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okul Çalgıları-Blok Flüt Dersinden Beklentileri: Uludağ Üniversitesi Örneği AŞ SAKİN Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 382-403, 2017 | 3 | 2017 |
Müzik Öğretmenlerinin Sınıf Çalgısı Olarak” Blok Flüt” ya da” Melodika” Tercih Etme Nedenleri A ŞENOL SAKİN, F GÜRGAN ÖZTÜRK InternatıonalJournalOf Eurasia Social Seciences 8 (30), 2017 | 3 | 2017 |
Scales and Exercises with Aksak Meters in Flute Education: A Study with Turkish and Italian Students. AS Sakin, FG Öztürk Educational Research and Reviews 11 (8), 883-890, 2016 | 3 | 2016 |
Müzik öğrencilerinin çalgı çalışma süreçlerinde Pomodoro tekniği kullanımına yönelik görüşleri Y Esen, AŞ Sakin ARTS: Artuklu Sanat ve Beşeri Bilimler Dergisi, 413-446, 2021 | 2 | 2021 |
Müzik Eğitimi Ana Bilim Dalı Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okul Çalgıları-Blok Flüt Dersinden Beklentileri: Uludağ Üniversitesi Örneği A ŞENOL SAKİN Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 382-403, 2017 | 2 | 2017 |
Geleneksel Türk halk müziğinde kullanılan aksak ölçülü türkülerin flüt eğitimindeki zorluklarının incelenmesi A Şenol Sakin Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 2 | 2016 |
Flute exercises of marcel moyse A Senol Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 2242-2246, 2012 | 2 | 2012 |
MÜZİK EĞİTİMİ ANA BİLİM DALLARINDA KULLANILAN KLARNET METOTLARA İLİŞKİN ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİ AT DAMAR, AŞ SAKİN Trakya Eğitim Dergisi 13 (2), 1163-1177, 2023 | 1 | 2023 |
Muammer Sun’un Koro Eserlerinin Müzik Eğitimi Ana Bilim Dallarında Kullanılırlığına Yönelik Öğretim Elemanı Görüşleri E AYDIN, AŞ SAKİN Sanat ve Yorum, 30-39, 2023 | 1 | 2023 |
Sosyal Bilimler Liselerindeki Öğrencilerin Müzik Dersine Yönelik Görüşleri: Bursa İli Örneği ND TAŞKIRAN, AŞ SAKİN Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 13 (1), 663-687, 2022 | 1 | 2022 |