Follow
AJDA ŞENOL SAKİN
AJDA ŞENOL SAKİN
Bursa Uludağ Üniversitesi
Verified email at uludag.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Educators’ views on online/distance violin education at Covid-19 outbreak term
Y Kesendere, AŞ Sakin, AK Acar
Journal for the interdisciplinary art and education 1 (1), 1-19, 2020
482020
The psychological well-being, happiness and life satisfaction of music students
E Demirbatir, A Helvaci, N Yilmaz, G Gul, A Senol, N Bilgel
Psychology 4 (11), 16, 2013
312013
Flütün tarihsel gelişimi ve Romantik Dönem özelliklerinin flüt eserlerine yansıması
A Şenol, E Demirbatır
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 585-604, 2011
182011
Flute Education in Turkey in the Process of COVID-19 Pandemic.
A Senol Sakin
Online Submission 6 (2), 3-28, 2021
132021
Romantik Dönem bestecilerinin flüt eserleri ve günümüz flüt eğitimine yansımaları
A Şenol
PQDT-Global, 2012
72012
Use of Extended Flute Techniques in Flute Education in Turkey.
AS Sakin
Higher Education Studies 8 (1), 1-8, 2018
62018
The Opinions of Music Education Students about 20th and 21st Centuries Classical Music: Uludag University Exemplification.
AS Sakin
Journal of Education and Practice 7 (35), 117-123, 2016
52016
Development of Flute Works in Turkey from Turkish Republic to Present
A Şenol, E Demirbatır
Journal of Education and Future 1, 173-185, 2012
52012
Is art mimesis or creation?
A Şenol
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 2866-2870, 2014
42014
R. KREUTZER VİYOLA ETÜT KİTABINDA BULUNAN 17 NUMARALI ETÜDÜN TEKNİK ANALİZİ VE ETÜT HAKKINDA ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
ED AKYOL, AŞ SAKİN
Eurasian Journal of Music and Dance, 174-197, 2021
32021
Müzik Eğitimi Ana Bilim Dalı Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okul Çalgıları-Blok Flüt Dersinden Beklentileri: Uludağ Üniversitesi Örneği
AŞ SAKİN
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 382-403, 2017
32017
Müzik Öğretmenlerinin Sınıf Çalgısı Olarak” Blok Flüt” ya da” Melodika” Tercih Etme Nedenleri
A ŞENOL SAKİN, F GÜRGAN ÖZTÜRK
InternatıonalJournalOf Eurasia Social Seciences 8 (30), 2017
32017
Scales and Exercises with Aksak Meters in Flute Education: A Study with Turkish and Italian Students.
AS Sakin, FG Öztürk
Educational Research and Reviews 11 (8), 883-890, 2016
32016
Müzik öğrencilerinin çalgı çalışma süreçlerinde Pomodoro tekniği kullanımına yönelik görüşleri
Y Esen, AŞ Sakin
ARTS: Artuklu Sanat ve Beşeri Bilimler Dergisi, 413-446, 2021
22021
Müzik Eğitimi Ana Bilim Dalı Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okul Çalgıları-Blok Flüt Dersinden Beklentileri: Uludağ Üniversitesi Örneği
A ŞENOL SAKİN
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 382-403, 2017
22017
Geleneksel Türk halk müziğinde kullanılan aksak ölçülü türkülerin flüt eğitimindeki zorluklarının incelenmesi
A Şenol Sakin
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
22016
Flute exercises of marcel moyse
A Senol
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 2242-2246, 2012
22012
MÜZİK EĞİTİMİ ANA BİLİM DALLARINDA KULLANILAN KLARNET METOTLARA İLİŞKİN ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİ
AT DAMAR, AŞ SAKİN
Trakya Eğitim Dergisi 13 (2), 1163-1177, 2023
12023
Muammer Sun’un Koro Eserlerinin Müzik Eğitimi Ana Bilim Dallarında Kullanılırlığına Yönelik Öğretim Elemanı Görüşleri
E AYDIN, AŞ SAKİN
Sanat ve Yorum, 30-39, 2023
12023
Sosyal Bilimler Liselerindeki Öğrencilerin Müzik Dersine Yönelik Görüşleri: Bursa İli Örneği
ND TAŞKIRAN, AŞ SAKİN
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 13 (1), 663-687, 2022
12022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20