Differences between m-learning (mobile learning) and e-learning, basic terminology and usage of m-learning in education AT Korucu, A Alkan Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 1925-1930, 2011 | 634 | 2011 |
Current Trends in Education Technologies Research Worldwide: Meta-Analysis of Studies between 2015-2020. EP Yildiz, M Çengel, A Alkan World Journal on Educational Technology: Current Issues 12 (3), 192-206, 2020 | 50 | 2020 |
Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitim Ortamlarının Kullanımına İlişkin Tutum Ölçeği EP YILDIZ, M ÇENGEL, A Alkan OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 17 (33), 132-153, 2021 | 36 | 2021 |
Üstün yetenekli öğrenci velilerinim akıl-zekâ oyunları ile ilgili düşünceleri A Alkan, H Mertol Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi 1 (1), 57-63, 2017 | 33 | 2017 |
Teacher Candidates' State of Using Digital Educational Games. A Alkan, H Mertol International Journal of Evaluation and Research in Education 8 (2), 344-350, 2019 | 25 | 2019 |
ÖĞRETMENLER İÇİN “ÜSTÜN ZEKALI/YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN BELİRLENMESİ EĞİTİM YAZILIMI” NIN GELİŞTİRİLMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ A Alkan, S Karataş, A Ataman Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 175-192, 2017 | 21 | 2017 |
Öğretmenlerin Üstün Yetenekli Öğrencileri Belirlemeleri Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi. A Alkan Journal of Gifted Education Research 3 (1), 2015 | 18 | 2015 |
Mayer’in bilimsel ve matematiksel mesaj tasarım ilkelerine göre tasarlanmış öğrenme ortamının öğrenci başarısı üzerine etkisi AD Topal, A Alkan Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 93-106, 2010 | 17 | 2010 |
Determination of Digital Citizenship Levels of University Students at Sakarya University Turkey. EP Yildiz, M Çengel, A Alkan International Journal of Higher Education 9 (3), 300-308, 2020 | 16 | 2020 |
Teacher Candidates Attitudes towards the STEM and Sub-Dimensions of STEM. EP Yildiz, A Alkan, M Cengel Cypriot Journal of Educational Sciences 14 (2), 322-344, 2019 | 15 | 2019 |
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN PROGRAMLAMA DİLİ ÖĞRETİMİNDE KODU GAME LAB YAZILIMININ PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ DÜZEYİNE ETKİSİ A Alkan Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 480-493, 2019 | 13 | 2019 |
Üstün yetenekli/zekâlı öğrencilerin medyaya yönelik metafor algıları R Karabulut, H Mertol, A Alkan Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 3 (2), 187-196, 2017 | 13 | 2017 |
Türkiye’de bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi anabilim dalında yapılan doktora tezlerinin incelenmesi A Alkan VI. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu Bildiriler Kitabı, 184-188, 2013 | 13 | 2013 |
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN BİLGİSAYAR OYUNLARI DESTEKLİ KODLAMA ÖĞRENİMİNE YÖNELİK TUTUMLARI A ALKAN Milli Eğitim Dergisi 48 (223), 113-128, 2019 | 12 | 2019 |
Evaluate the Attitudes of the Pre-Service Teachers towards STEM and STEM's Sub Dimensions. M Çengel, A Alkan, EP Yildiz International Journal of Higher Education 8 (3), 257-267, 2019 | 12 | 2019 |
Öğretmenlerin nomofobi düzeylerinin demografik özelliklerine ve akıllı telefon kullanım alışkanlıklarina göre incelenmesi EP YILDIZ, M Çengel, A Alkan OPUS International Journal of Society Researches 15 (1), 5096-5120, 2020 | 10 | 2020 |
Investigation of Nomophobia Levels of Vocational School Students According to Demographic Characteristics and Intelligent Phone Use Habits. EP Yildiz, M Çengel, A Alkan Higher Education Studies 10 (1), 132-143, 2020 | 10 | 2020 |
Comparative study models used in the education of the gifted Children AT Korucu, A Alkan Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 4159-4164, 2012 | 10 | 2012 |
Students' Metaphoric Perceptions Regarding the Concept of Distance Education during the Pandemic. EP Yildiz, A Alkan, M Çengel Educational Research and Reviews 16 (6), 247-255, 2021 | 9 | 2021 |
İngilizce öğretmenlerinin derslerinde bilişim teknolojilerini kullanma durumlarına ilişkin görüşleri A Alkan, Ö Durmuş Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (1), 110-116, 2013 | 9 | 2013 |