Follow
Doç.Dr.Ayse Alkan
Doç.Dr.Ayse Alkan
MEB
Verified email at ogr.iu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Differences between m-learning (mobile learning) and e-learning, basic terminology and usage of m-learning in education
AT Korucu, A Alkan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 1925-1930, 2011
6502011
Current trends in education technologies research worldwide: Meta-analysis of studies between 2015-2020
EP Yıldız, M Çengel, A Alkan
World Journal on Educational Technology: Current Issues, 2020
542020
Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitim Ortamlarının Kullanımına İlişkin Tutum Ölçeği
EP YILDIZ, M ÇENGEL, A Alkan
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 17 (33), 132-153, 2021
402021
Üstün yetenekli öğrenci velilerinim akıl-zekâ oyunları ile ilgili düşünceleri
A Alkan, H Mertol
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi 1 (1), 57-63, 2017
342017
Teacher Candidates' State of Using Digital Educational Games.
A Alkan, H Mertol
International Journal of Evaluation and Research in Education 8 (2), 344-350, 2019
282019
Determination of digital citizenship levels of university students at Sakarya University Turkey
EP Yıldız, M Çengel, A Alkan
International Journal of Higher Education, 2020
222020
ÖĞRETMENLER İÇİN “ÜSTÜN ZEKALI/YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN BELİRLENMESİ EĞİTİM YAZILIMI” NIN GELİŞTİRİLMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
A Alkan, S Karataş, A Ataman
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 175-192, 2013
192013
Mayer’in bilimsel ve matematiksel mesaj tasarım ilkelerine göre tasarlanmış öğrenme ortamının öğrenci başarısı üzerine etkisi
AD Topal, A Alkan
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 93-106, 2010
182010
Teacher Candidates Attitudes towards the STEM and Sub-Dimensions of STEM.
EP Yildiz, A Alkan, M Cengel
Cypriot Journal of Educational Sciences 14 (2), 322-344, 2019
162019
Öğretmenlerin Üstün Yetenekli Öğrencileri Belirlemeleri Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi.
A Alkan
Journal of Gifted Education Research 3 (1), 2015
162015
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN PROGRAMLAMA DİLİ ÖĞRETİMİNDE KODU GAME LAB YAZILIMININ PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ DÜZEYİNE ETKİSİ
A Alkan
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 480-493, 2019
142019
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN BİLGİSAYAR OYUNLARI DESTEKLİ KODLAMA ÖĞRENİMİNE YÖNELİK TUTUMLARI
A Alkan
Milli Eğitim Dergisi 48 (223), 113-128, 2019
132019
Evaluate the Attitudes of the Pre-Service Teachers towards STEM and STEM's Sub Dimensions.
M Çengel, A Alkan, EP Yildiz
International Journal of Higher Education 8 (3), 257-267, 2019
132019
Üstün yetenekli/zekâlı öğrencilerin medyaya yönelik metafor algıları
R Karabulut, H Mertol, A Alkan
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 3 (2), 187-196, 2017
122017
Investigation of Nomophobia Levels of Vocational School Students According to Demographic Characteristics and Intelligent Phone Use Habits.
EP Yildiz, M Çengel, A Alkan
Higher Education Studies 10 (1), 132-143, 2020
112020
Öğretmenlerin nomofobi düzeylerinin demografik özelliklerine ve akıllı telefon kullanım alışkanlıklarina göre incelenmesi
EP Yıldız, M Çengel, A Alkan
OPUS International Journal of Society Researches 15 (1), 5096-5120, 2020
112020
Türkiye’de bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi anabilim dalında yapılan doktora tezlerinin incelenmesi
A Alkan
VI. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu Bildiriler Kitabı, 184-188, 2013
112013
İngilizce öğretmenlerinin derslerinde bilişim teknolojilerini kullanma durumlarına ilişkin görüşleri
A Alkan, Ö Durmuş
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (1), 110-116, 2013
112013
Comparative study models used in the education of the gifted Children
AT Korucu, A Alkan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 4159-4164, 2012
102012
Social Media Attitudes among Vocational School Students.
EP Yildiz, M Çengel, A Alkan
International Journal of Evaluation and Research in Education 8 (3), 384-391, 2019
92019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20