Cumhuriyetten günümüze sosyal bilgiler programlarının sosyal bilgiler öğretim yaklaşımlarına göre incelenmesi A Yalçın, NE Akhan Journal of Theoretical Educational Science 12 (3), 842-873, 2019 | 70 | 2019 |
8. SINIF İNKILÂP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK DERSİNDE YARATICI DRAMA YÖNTEMİ VE ALTI ŞAPKALI DÜŞÜNME TEKNİĞİNİN KULLANILMASININ ÖĞRENCİ BAŞARI VE TUTUMLARINA ETKİSİ A Altikulaç, NE Akhan Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (3), 225-247, 2010 | 69 | 2010 |
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin kaynaştırma uygulamalarına ilişkin görüşleri S Demirezen, NE Akhan Abant İzzet Baysal Üniversitesi, 2016 | 60 | 2016 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının yansıtıcı düşünme eğilimleri H Gedik, NE Akhan, G KILIÇOĞLU Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi 4 (2), 113-130, 2014 | 54 | 2014 |
İlköğretim sosyal bilgiler öğrencilerinde ekonomi okuryazarlığının durumu ve geliştirilmesi NE Süntar Akhan Yayınlanmamış Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü …, 2010 | 44 | 2010 |
ADIM ADIM EKONOMİ OKURYAZARLIĞI: SOSYAL BİLGİLER DERSLERİ İÇİN ALTERNATİF YOLLAR NE Akhan Adıyaman Üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi, 1-36, 2013 | 38 | 2013 |
İlköğretim öğrencilerinin ders çalışma üzerine algıları GÖ AKARÇAY, S DEMİREZEN, NE AKHAN Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi 5 (8), 169-183, 2013 | 38 | 2013 |
Economic Literacy Levels of Social Studies Teacher Candidates. NE Akhan World Journal of Education 5 (1), 25-39, 2015 | 37 | 2015 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL BİLGİLER LİSANS PROGRAMI ÜZERİNE DÜŞÜNCELERİ NE AKHAN The Journal of Academic Social Science Studies 32 (1), 267-289, 2015 | 31 | 2015 |
İlk dönem halkevlerinin eğitim faaliyetleri “Konya Halkevi Örneği” NE Akhan, D Yılmaz, NES Akhan Karadeniz Araştırmaları 29 (29), 59-95, 2011 | 25 | 2011 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sanat algıları ve sanat konularının öğretimine yönelik görüşleri NE Akhan Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (ÖYGE Özel Sayısı), 146-169, 2013 | 22 | 2013 |
Ekonomi okuryazarlığı NE Akhan Sosyal bilgiler için çoklu okuryazarlıklar, 77-112, 2013 | 22 | 2013 |
İnkilâp tarihi ve atatürkçülük ders kitabindaki görsel ögelerin öğrenmede kaliciliğa etkisi S DEMİREZEN Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 45-68, 2011 | 22 | 2011 |
İlköğretim 6. ve 7. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine ilişkin öğeleri açıklamak için kullandıkları metaforlar üzerine bir araştırma S GÜVEN, E AKHAN Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 135-172, 2010 | 20 | 2010 |
Öğretmen adaylarının kök değerlere ilişkin görüşleri NE AKHAN, E SUBAŞI, FB AÇIL Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi 3 (2), 115-134, 2020 | 19 | 2020 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKONOMİ KAVRAMLARINI ANLAMA DÜZEYLERİ G Kılıçoğlu, N Akhan Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 13 (51), 2014 | 19 | 2014 |
Cumhuriyetten günümüze sosyal bilgiler öğretim programlarında değişen “iyi vatandaşlık” algısı NE Akhan, S Çiçek, H Mert Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (2), 9-19, 2019 | 18 | 2019 |
İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE EKONOMİ OKURYAZARLIĞININ GELİŞTİRİLMESİ? NE AKHAN, N HAYTA Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 181 (181), 205-230, 2014 | 18 | 2014 |
Sosyal bilgilerde ekonomi konularının öğretimi NE Akhan Sosyal Bilgiler Öğretimi. Ankara: Pegem A Yayınları, 2009 | 17 | 2009 |
Bilişimsel düşünme becerileri ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik Çalışması A Dolmacı, NE Akhan İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 9 (3), 3050-3071, 2020 | 15 | 2020 |