Follow
MEHMET KARA
MEHMET KARA
Yozgat Bozok Üniversitesi
Verified email at bozok.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Deneyimsel Pazarlama ve Satın Alma Karar Sürecine Etkisi: Termal Turizm Sektöründe Bir Uygulama
M Kara, B Altın
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi 6 (13), 177-200, 2015
532015
BİR KALKINMA ARACI OLARAK “ORGANİZE SANAYİ BÖLGELERİ”: ISPARTA SÜLEYMAN DEMİREL ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
M Çetin, M Kara
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 49-68, 2008
532008
SATIŞ GELİŞTİRME FAALİYETLERİNİN SATIN ALMA KARARINA ETKİSİ: HİZMET SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
K Mehmet, K Duran
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 149-190, 2013
412013
BELEDİYE HİZMETLERİNDE HALKIN MEMNUNİYETİNİN ÖLÇÜLMESİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA: YOZGAT BELEDİYESİ ÖRNEĞİ
M Kara, M Gürcü
Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 2 (2), 79-86, 2010
412010
İşletme bilimine giriş:(modern işletmecilik)
S Taslak, M Kara
Ekin Basım Yayın, 2014
35*2014
SOSYAL VE KÜLTÜREL YAPININ GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ VE TÜRK TOPLUMUNDAN ÖRNEKLER
M Kara
342009
Bankacilikta Mobil Pazarlama Ve Tüketici Satin Alma Karari Üzerine Etkisi: Yozgat Örneği
M Kara, P Hacıhasanoğlu
Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler …, 2015
132015
Bankacılık sektöründe pazarlama faaliyetleri: Trabzon’da örnek uygulama
A Öçer, M Kara
Pazarlama Dünyası 1, 18-28, 2001
112001
Globalleşmenin pazarlama stratejileri üzerine etkileri ve türk dünyasına yansımaları
M Kara, T Şener
Khazar University Press, 2009
102009
Üniversite Öğrencilerin İşletme Bölümünü Seçmelerinde Etkili Olan Öncelikli Faktörlerin Analitik Hiyerarşi Prosesi Metodu İle Analizi: Bozok Üniversitesi İktisadi Ve İdari …
M Kara, Y Karaca
Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 2 (1), 133-140, 2010
92010
PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN MARKA SLOGANLARININ ÖNEMİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
F Kırkbir, M Kara, M Türkel
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi, 290-302, 2016
82016
Konaklama sektöründe duyusal markalamanın önemi: Beş yıldızlı bir otel örneği
M Kara, S Temiz
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 7 (3), 2018
72018
Çok Katlı Pazarlama Sistemi ve Uygulaması: Yozgat İli Tupperware Firması Örneği
M Kara, B Çiçek
The Journal of International Scientific Researches 1 (1), 50-62, 2016
72016
Üniversite öğrencilerinin helal ürün algı, tutum ve beklentileri: Bozok Üniversitesi örneği
P Hacıhasanoğlu, M Kara, T Hacıhasanoğlu
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 14, 129-146, 2018
52018
Bozok Üniversitesinde Öğrenim gören öğrencilerin tüketim harcamaları analizi ve Yozgat ekonomisine etkileri
M Sarkım, F Şeker, R Kurtoğlu, M Kara
Journal of Social and Humanities Sciences Research 4 (12), 1199-1213, 2017
52017
Turizm Pazarlaması
M Kara, A Aygün, B Öztürk, E Mankan, H Kaya, MG Turan, N Veznikli
Lisans yayıncılık, İstanbul, 2008
52008
TÜKETİCİLERİN YATIRIM ARACI SEÇİMİNİ ETKİLEYEN DEMOGRAFİK FAKTÖRLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
P Hacıhasanoğlu, M Kara
Hitit Sosyal Bilimler Dergisi 14 (1), 168-190, 2021
22021
Importance Of Marketing CommunicatıonFromThePerspective Of BrandSlogans: An Application On UniversityStudents
F Kırkbir, M Kara, M Türkel
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi,(56), 290-302, 2016
22016
Küçük ve orta ölçekli işletmeler; iç pazar ve ihracatta karşılaştıkları pazarlama sorunları ve çözüm önerileri Trabzon sanayinde örnek uygulama
M Kara
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1998
21998
Consumer Ethnocentric Tendencies in Purchasing Foreign Products: A Study in Afghanistan/Tüketicilerin Etnosentrik Eğilimleri ve Yabancı Ürün Satın Alma Niyetleri: Afganistan’da …
Z Rahımı, MA Hasnat, M Kara, F Ahmad
Uluslararası Ekonomi İşletme ve Politika Dergisi 7 (2), 402-422, 0
2
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20