Damla Karsu Cesur
Damla Karsu Cesur
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Paternalist liderlik ve örgüt kültürü ilişkisi: Sakarya Üniversitesi örneği (ENG) The Relationship between Paternalistic Leadership and Organizational Culture: The Case of …
DK Cesur, A ERKİLET, HH TAYLAN
Akademik İncelemeler Dergisi (AID) 14 (1), 87-116, 2015
172015
Tüketimin Paranormali: Gösterişçi Tüketim ve Paranormal İnanç İlişkisi (ENG) THE PARANORMALITY OF CONSUMPTION: THE RELATIONSHIP BETWEEN CONSPICUOUS CONSUMPTION AND PARANORMAL …
NB TOSUN, DK CESUR
Öneri Dergisi 13 (49), 167-186, 2018
11*2018
Reklam Yönetimi
N TOSUN, TUK NAZLIM, NAS ALPARSLAN, Ö BETÜL, G SİNEM, ...
112018
Günümüz yeni marka elçileri olarak vlogger’ların tüketici kanaatleri üzerindeki rolü: tüketici/takipçi yorumları üzerine bir araştırma
DK CESUR, AS İNANÇ
International Journal of Social Science 1 (2), 68-77, 2018
52018
Dijital Girişimcilik ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi: Gittigidiyor.com Örneği
C Erdal, D Karşu
Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu, 2013
32013
AÇIKHAVANIN YENİSİ:“AÇIKHAVA 2.0”
AA CESUR, DK CESUR
Reklama ‘Yeni’den Bakmak-Merve GENÇYÜREK ERDOĞAN-Burçe AKCAN, 93, 2021
2021
Lüks Algısı Bağlamında Reklamda Sanat Eseri Kullanımı: “İnci Küpeli Kız” Reklamları Örneği (ENG)The Use of Artwork in the Context of Luxury Perception in Advertising: The Case …
DK Cesur, NB Tosun
Selçuk İletişim Dergisi 14 (3), 1488-1520, 2021
2021
Insta Insta Söyle Bana, Var mı Benden Daha Güzeli Dijital Dünyada?- Dijital Yerlilerin Narsizmi, Dijital Narsizm
KB Kartı, G Dağıtım
İLETİŞİM ÇALIŞMALARINDA DİJİTAL YERLİLER, 2020
2020
Türkiye Endüstriyel Reklam Ürünleri Sektörü
İ Kırçova, NB Tosun, DK Cesur, GŞ Köse
2019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–9