Damla Karsu Cesur
Damla Karsu Cesur
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Paternalist liderlik ve örgüt kültürü ilişkisi: Sakarya Üniversitesi örneği
DK CESUR, A ERKİLET, HH TAYLAN
Akademik İncelemeler Dergisi (AID) 14 (1), 87-116, 2015
102015
Tüketimin Paranormali: Gösterişçi Tüketim ve Paranormal İnanç İlişkisi
NB TOSUN, DK CESUR
Öneri Dergisi 13 (49), 167-186, 2018
62018
Reklam Yönetimi
N TOSUN, TUK NAZLIM, NAS ALPARSLAN, Ö BETÜL, G SİNEM, ...
32018
Günümüz yeni marka elçileri olarak vlogger’ların tüketici kanaatleri üzerindeki rolü: tüketici/takipçi yorumları üzerine bir araştırma
DK CESUR, AS İnanç
International Journal of Social Science 1 (2), 68-77, 2018
22018
Dijital Girişimcilik ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi: Gittigidiyor.com Örneği
C Erdal, D Karşu
Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu, 2013
22013
Türkiye Endüstriyel Reklam Ürünleri Sektörü
İ Kırçova, NB Tosun, DK Cesur, GŞ Köse
2019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–6