Follow
İbrahim Yılmaz
Title
Cited by
Cited by
Year
Measurement of service quality in the hotel industry
I Yilmaz
Anatolia 20 (2), 375-386, 2009
1222009
Otel işletmelerinde hizmet kalitesinin müşteriler ve yöneticiler açısından ölçülmesi: İzmir örneği
İ Yılmaz
932007
Müze ziyaretçilerinin hizmet kalitesi algılamaları: Göreme Açık Hava Müzesi örneği
İ Yılmaz
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 22 (2), 183-193, 2011
622011
Do hotel customers use a multi-expectation framework in the evaluation of services? A study in Cappadocia, Turkey
I Yilmaz
Tourism and Hospitality Research 10 (1), 59-69, 2010
432010
Otel İşletmelerinde Yeşil Pazarlama Uygulamaları: Nevşehir İli Örneği. 13
D Eren, İ Yılmaz
Ulusal pazarlama kongresi, 25-29, 2008
332008
Göreme Açık Hava Müzesi’ne gelen ziyaretçilerin müze deneyiminin demografik özelliklerine göre değişmesi
İ Yilmaz, ŞA YETİŞ
Disiplinlerarası Akademik Turizm Dergisi 1 (1), 43-59, 2016
252016
Turizm öğrencilerinin karayolu yolcu taşımacılığı hizmetlerine yönelik algılamaları
İ Yılmaz
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 23 (1), 73-85, 2012
212012
Bibliometric analysis of bibliometric studies on tourism published in Turkey
I Yilmaz
Anais Brasileiros de Estudos Turísticos 9 (1, 2 e 3), 2019
182019
Turizm alanindaki bibliyometrik çalişmalar: türkiye örneği
İ Yilmaz, Y Karakuş, K Çamlica, LS Toprak
Turan: Stratejik Arastirmalar Merkezi 9 (36), 83-88, 2017
182017
Turist rehberinin performansının destinasyon imajına etkisinde etik davranışlarının rolü
Z Çokal, İ Yılmaz
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 15 (2 …, 2020
132020
Türkiye’de turizmin etkileri konusunda yerel halkın bakış açısını konu alan lisansüstü tezlerin bibliyometrik profili
R Çıkrık, İ Yılmaz, LS Toprak
Journal of Hospitality and Tourism Issues 1 (1), 17-29, 2019
122019
Türkiye'de turizmin etkileri konusunda yerel halkın bakış açısını ortaya koyan lisansüstü tezlerin bibliyometrik analizi
R Çıkrık, İ Yılmaz
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2018
122018
İl il Türkiye'de turizmin çevresel, ekonomik ve sosyo-kültürel etkileri (içerik analizine dayalı bibliyometrik bir yaklaşım)
İ Yılmaz
Detay yayıncılık, 2017
122017
TURİZM POTANSİYELİ OLAN BÖLGELERDE TOPLUMSAL KAPASİTE ALGISI: ADIYAMAN ÖRNEĞİ
İ YILMAZ, C CALISKAN
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 10 (39), 6585-6595, 2015
112015
Vandalism problem in tourism and solution proposals: The case of Nevşehir
İ YILMAZ, G Tabak, AN Samur
Journal of multidisciplinary academic tourism 5 (2), 95-103, 2020
102020
Nevşehir'de alternatif turizm potansiyeli ve turistik ürün çeşitlendirme üzerine bir araştırma. 1
İ Yılmaz, N Çullu
Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 20-22, 2012
102012
Sektörel kümelenme bağlamında turizm kümelenmesi: Nevşehir üzerine bir durum değerlendirmesi
T Yılmaz, İ Yılmaz
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2017
82017
Hizmet kalitesini ölçme ve iyileştirmede yeni bir yaklaşım: Kritik olaylar teniği (KOT) ve Nevşehir'de faaliyet gösteren üç, dört ve beş yıldızlı otellerde bir uygulama
İ Yılmaz
72003
Turizmde destinasyon seçimini etkileyen çekici faktörler: Yozgat üzerine bir değerlendirme
D Eren, İ Yılmaz, F Atasoy
62017
Hizmet kalitesine ilişkin beklenti ve algılar arasındaki farkın nedenleri
İ YILMAZ
Verimlilik Dergisi, 117-135, 2013
52013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20