Takip et
burcu kılıç tülü
burcu kılıç tülü
ankara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Sözel Olmayan İpuçları ile Aktarılan Duyguları Algılama Becerileri.
B Kılıç Tülü, C Ergül
Türk Psikoloji Dergisi, 2015
162015
İlkokul çocuklarına yönelik geliştirilmiş Okuma Yazma Değerlendirme Bataryasının (OYAB) geçerlik ve güvenirlik çalışması
C Ergül, MÇÖ Akçamuş, G Akoğlu, B Kılıç, E Demir
Ana Dili Eğitimi Dergisi 9 (3), 740-770, 2021
152021
Öğrenme güçlüğü olan çocukların duyguları tanıma becerileri
B Kılıç-Tülü, C Ergül
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 17 (03 …, 2016
152016
Longitudinal results on phonological awareness and reading performance of Turkish-speaking children by socioeconomic status
C Ergül, G Akoglu, M Ökcün Akçamuş, E Demir, B Kılıç Tülü, ...
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 46 (205), 2021
122021
Longitudinal investigation of endogenous and exogenous predictors of early literacy in Turkish-speaking kindergartners
C Ergül, MÇ Ökcün Akçamuş, G Akoğlu, E Demir, BK Tülü, ...
Early Child Development and Care 191 (10), 1651-1667, 2021
112021
BİRİNCİ VE İKİNCİ SINIFTA OKUMA BECERİLERİNİN GELİŞİMİ VE MATTHEW ETKİSİ: BOYLAMSAL BİR ÇALIŞMANIN SONUÇLARI
C Ergül, ZB Kudret, G Akoğlu, MÇÖ Akçamuş, BK Tülü, E Demir
Milli Eğitim Dergisi 51 (234), 939-966, 2022
102022
Türkçe konuşan çocuklarda fonolojik işlemleme becerileri ilk okuma performansını yorduyor mu? Boylamsal sonuçlar
C Ergül, MÇ Ökcün-Akçamuş, G Akoğlu, Z Bahap Kudret, B Kılıç Tülü, ...
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 36 (3), 527-543, 2020
82020
Anne Eğitim Düzeyi, Sözcük Bilgisi ve Sesbilgisel Farkındalık Becerilerinde Bir Risk Faktörü mü?
C Ergül, BK Tülü, E Demir, G Akoğlu, MÇÖ Akçamuş, ZB Kudret
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 21 (4 …, 2020
72020
An Intervention to Improve the Writing Skills of Students with Learning Disabilities: Stop & List Strategy.
AB Özbek, BK Tülü, C Ergül
Insights into Learning Disabilities 16 (2), 155-171, 2019
62019
Okuma yazma değerlendirme bataryası
C Ergül, M Ökcün-Akçamuş, G Akoğlu, B Kılıç-Tülü, E Demir
Ankara, 2018
62018
3D stratejisi öğretiminin öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin okuduğunu anlama becerilerine etkisi
BK Tülü, AB Özbek, C Ergül
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 97-118, 2021
52021
Does the Matthew effect have an impact on the reading skills of Turkish-speaking children?
C Ergül, B Kılıç-Tülü, B Aydın, MÇ Ökcün-Akçamuş, G Akoğlu, ...
Education 3-13 51 (7), 1103-1117, 2023
42023
How Do Phonological Awareness and Rapid Naming Predict Reading? Findings from a Highly Transparent Orthography
C Ergül, Z Bahap Kudret, MÇ Ökcün-Akçamuş, G Akoğlu, E Demir, ...
Literacy Research and Instruction 61 (1), 41-60, 2022
32022
Perceiving nonverbal cues of affect in children with learning disabilities
B Kılıç Tülü, C Ergül
Turk Psikoloji Dergisi 30 (76), 2015
32015
Investigation of early literacy skills in children on the autism spectrum: the case of turkish-speaking children
B Kılıç-Tülü, MÇ Ökcün-Akçamuş, C Ergül
Journal of Autism and Developmental Disorders 53 (6), 2395-2408, 2023
22023
Double-Deficit Hypothesis and Reading Difficulties: A Longitudinal Analysis of Reading and Reading Comprehension Performance of Groups Formed According to This Hypothesis
C Ergül, Z BAHAP KUDRET, M ÖKCÜN AKÇAMUŞ, G Akoglu, E Demir, ...
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 48 (213), 2023
22023
Early cognitive and home environmental predictors of reading fluency and reading comprehension in Turkish‐speaking children
C Ergül, MÇ Ökcün‐Akçamuş, G Akoğlu, S Yalçın, BK Tülü, ZB Kudret
Psychology in the Schools 60 (1), 234-254, 2023
22023
Çalışma Belleğinin Okuma Akıcılığı ve Okuduğunu Anlama Performansına Katkısı: Boylamsal Sonuçlar
C Ergül, G Akoğlu, MÇÖ Akçamuş, BK Tülü, ZB Kudret, E Demir
Eğitim ve Bilim 47 (211), 2022
22022
Do Phonological Processing Skills Predict the Beginning Reading Performance of Turkish-Speaking Children? Longitudinal Results
C Ergül, M Ökcün Akçamuş, G Akoglu, Z Bahap Kudret, B Kılıç Tülü, ...
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2021
22021
Ögrenme Güçlügü Olan Çocuklarin Sözel Olmayan Ipuçlari ile Aktarilan Duygulari Algilama Becerileri
BK Tülü, C Ergül
Türk Psikoloji Dergisi 30 (76), 32, 2015
22015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20