Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Sözel Olmayan İpuçları ile Aktarılan Duyguları Algılama Becerileri. B Kılıç Tülü, C Ergül Türk Psikoloji Dergisi, 2015 | 14 | 2015 |
İlkokul çocuklarına yönelik geliştirilmiş Okuma Yazma Değerlendirme Bataryasının (OYAB) geçerlik ve güvenirlik çalışması C Ergül, MÇÖ Akçamuş, G Akoğlu, B Kılıç, E Demir Ana Dili Eğitimi Dergisi 9 (3), 740-770, 2021 | 12 | 2021 |
Öğrenme güçlüğü olan çocukların duyguları tanıma becerileri B KILIÇ-TÜLÜ, C Ergül Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 17 (03 …, 2016 | 12 | 2016 |
Longitudinal investigation of endogenous and exogenous predictors of early literacy in Turkish-speaking kindergartners C Ergül, MÇ Ökcün Akçamuş, G Akoğlu, E Demir, BK Tülü, ... Early Child Development and Care 191 (10), 1651-1667, 2021 | 10 | 2021 |
BİRİNCİ VE İKİNCİ SINIFTA OKUMA BECERİLERİNİN GELİŞİMİ VE MATTHEW ETKİSİ: BOYLAMSAL BİR ÇALIŞMANIN SONUÇLARI C ERGÜL, ZB KUDRET, G AKOĞLU, MÇÖ AKÇAMUŞ, BK TÜLÜ, ... Milli Eğitim Dergisi 51 (234), 939-966, 2022 | 9 | 2022 |
Longitudinal results on phonological awareness and reading performance of Turkish-speaking children by socioeconomic status C Ergül, G Akoglu, M Ökcün Akçamuş, E Demir, B Kılıç Tülü, ... EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 46 (205), 2021 | 8 | 2021 |
Anne Eğitim Düzeyi, Sözcük Bilgisi ve Sesbilgisel Farkındalık Becerilerinde Bir Risk Faktörü mü? C Ergül, BK TÜLÜ, E Demir, G Akoğlu, MÇÖ AKÇAMUŞ, ZB Kudret Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 21 (4 …, 2020 | 7 | 2020 |
Türkçe konuşan çocuklarda fonolojik işlemleme becerileri ilk okuma performansını yorduyor mu? Boylamsal sonuçlar C Ergül, MÇ Ökcün-Akçamuş, G Akoğlu, Z Bahap Kudret, B Kılıç Tülü, ... Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10, 62-65, 2020 | 7 | 2020 |
An Intervention to Improve the Writing Skills of Students with Learning Disabilities: Stop & List Strategy. AB Özbek, BK Tülü, C Ergül Insights into Learning Disabilities 16 (2), 155-171, 2019 | 5 | 2019 |
Okuma yazma değerlendirme bataryası C Ergül, M Ökcün-Akçamuş, G Akoğlu, B Kılıç-Tülü, E Demir Ankara, 2018 | 5 | 2018 |
Does the Matthew effect have an impact on the reading skills of Turkish-speaking children? C Ergül, B Kılıç-Tülü, B Aydın, MÇ Ökcün-Akçamuş, G Akoğlu, ... Education 3-13 51 (7), 1103-1117, 2023 | 4 | 2023 |
3D stratejisi öğretiminin öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin okuduğunu anlama becerilerine etkisi BK TÜLÜ, AB ÖZBEK, C ERGÜL Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 97-118, 2021 | 3 | 2021 |
Perceiving nonverbal cues of affect in children with learning disabilities B Kılıç Tülü, C Ergül Turk Psikoloji Dergisi 30 (76), 2015 | 3 | 2015 |
Investigation of early literacy skills in children on the autism spectrum: the case of turkish-speaking children B Kılıç-Tülü, MÇ Ökcün-Akçamuş, C Ergül Journal of Autism and Developmental Disorders 53 (6), 2395-2408, 2023 | 2 | 2023 |
Do Phonological Processing Skills Predict the Beginning Reading Performance of Turkish-Speaking Children? Longitudinal Results C Ergül, M Ökcün Akçamuş, G Akoglu, Z Bahap Kudret, B Kılıç Tülü, ... HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2021 | 2 | 2021 |
Early cognitive and home environmental predictors of reading fluency and reading comprehension in Turkish‐speaking children C Ergül, MÇ Ökcün‐Akçamuş, G Akoğlu, S Yalçın, BK Tülü, ZB Kudret Psychology in the Schools 60 (1), 234-254, 2023 | 1 | 2023 |
Çalışma Belleğinin Okuma Akıcılığı ve Okuduğunu Anlama Performansına Katkısı: Boylamsal Sonuçlar C Ergül, G Akoğlu, MÇÖ Akçamuş, BK Tülü, ZB Kudret, E Demir Eğitim ve Bilim 47 (211), 2022 | 1 | 2022 |
FARKLI OKUMA DÜZEYLERİNDEKİ ÇOCUKLARIN OKUMA, OKUDUĞUNU ANLAMA VE YAZMA BECERİLERİNİN BOYLAMSAL KARŞILAŞTIRMASI C Ergül, BK Tülü, G Akoğlu, MÇÖ Akçamuş, ZB Kudret Milli Eğitim Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi 2 (3), 212-245, 2022 | 1 | 2022 |
How Do Phonological Awareness and Rapid Naming Predict Reading? Findings from a Highly Transparent Orthography C Ergül, Z Bahap Kudret, MÇ Ökcün-Akçamuş, G Akoğlu, E Demir, ... Literacy Research and Instruction 61 (1), 41-60, 2022 | 1 | 2022 |
The contribution of working memory to reading fluency and reading comprehension performance: longitudinal results C Ergül, G Akoglu, M Ökcün Akçamuş, B Kılıç Tülü, Z Bahap Kudret, ... EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 47 (211), 2022 | 1 | 2022 |