Follow
burcu kılıç tülü
burcu kılıç tülü
Verified email at ankara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Sözel Olmayan İpuçları ile Aktarılan Duyguları Algılama Becerileri.
B Kılıç Tülü, C Ergül
Türk Psikoloji Dergisi, 2015
142015
İlkokul çocuklarına yönelik geliştirilmiş Okuma Yazma Değerlendirme Bataryasının (OYAB) geçerlik ve güvenirlik çalışması
C Ergül, MÇÖ Akçamuş, G Akoğlu, B Kılıç, E Demir
Ana Dili Eğitimi Dergisi 9 (3), 740-770, 2021
122021
Öğrenme güçlüğü olan çocukların duyguları tanıma becerileri
B KILIÇ-TÜLÜ, C Ergül
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 17 (03 …, 2016
122016
Longitudinal investigation of endogenous and exogenous predictors of early literacy in Turkish-speaking kindergartners
C Ergül, MÇ Ökcün Akçamuş, G Akoğlu, E Demir, BK Tülü, ...
Early Child Development and Care 191 (10), 1651-1667, 2021
102021
BİRİNCİ VE İKİNCİ SINIFTA OKUMA BECERİLERİNİN GELİŞİMİ VE MATTHEW ETKİSİ: BOYLAMSAL BİR ÇALIŞMANIN SONUÇLARI
C ERGÜL, ZB KUDRET, G AKOĞLU, MÇÖ AKÇAMUŞ, BK TÜLÜ, ...
Milli Eğitim Dergisi 51 (234), 939-966, 2022
92022
Longitudinal results on phonological awareness and reading performance of Turkish-speaking children by socioeconomic status
C Ergül, G Akoglu, M Ökcün Akçamuş, E Demir, B Kılıç Tülü, ...
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 46 (205), 2021
82021
Anne Eğitim Düzeyi, Sözcük Bilgisi ve Sesbilgisel Farkındalık Becerilerinde Bir Risk Faktörü mü?
C Ergül, BK TÜLÜ, E Demir, G Akoğlu, MÇÖ AKÇAMUŞ, ZB Kudret
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 21 (4 …, 2020
72020
Türkçe konuşan çocuklarda fonolojik işlemleme becerileri ilk okuma performansını yorduyor mu? Boylamsal sonuçlar
C Ergül, MÇ Ökcün-Akçamuş, G Akoğlu, Z Bahap Kudret, B Kılıç Tülü, ...
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10, 62-65, 2020
72020
An Intervention to Improve the Writing Skills of Students with Learning Disabilities: Stop & List Strategy.
AB Özbek, BK Tülü, C Ergül
Insights into Learning Disabilities 16 (2), 155-171, 2019
52019
Okuma yazma değerlendirme bataryası
C Ergül, M Ökcün-Akçamuş, G Akoğlu, B Kılıç-Tülü, E Demir
Ankara, 2018
52018
Does the Matthew effect have an impact on the reading skills of Turkish-speaking children?
C Ergül, B Kılıç-Tülü, B Aydın, MÇ Ökcün-Akçamuş, G Akoğlu, ...
Education 3-13 51 (7), 1103-1117, 2023
42023
3D stratejisi öğretiminin öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin okuduğunu anlama becerilerine etkisi
BK TÜLÜ, AB ÖZBEK, C ERGÜL
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 97-118, 2021
32021
Perceiving nonverbal cues of affect in children with learning disabilities
B Kılıç Tülü, C Ergül
Turk Psikoloji Dergisi 30 (76), 2015
32015
Investigation of early literacy skills in children on the autism spectrum: the case of turkish-speaking children
B Kılıç-Tülü, MÇ Ökcün-Akçamuş, C Ergül
Journal of Autism and Developmental Disorders 53 (6), 2395-2408, 2023
22023
Do Phonological Processing Skills Predict the Beginning Reading Performance of Turkish-Speaking Children? Longitudinal Results
C Ergül, M Ökcün Akçamuş, G Akoglu, Z Bahap Kudret, B Kılıç Tülü, ...
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2021
22021
Early cognitive and home environmental predictors of reading fluency and reading comprehension in Turkish‐speaking children
C Ergül, MÇ Ökcün‐Akçamuş, G Akoğlu, S Yalçın, BK Tülü, ZB Kudret
Psychology in the Schools 60 (1), 234-254, 2023
12023
Çalışma Belleğinin Okuma Akıcılığı ve Okuduğunu Anlama Performansına Katkısı: Boylamsal Sonuçlar
C Ergül, G Akoğlu, MÇÖ Akçamuş, BK Tülü, ZB Kudret, E Demir
Eğitim ve Bilim 47 (211), 2022
12022
FARKLI OKUMA DÜZEYLERİNDEKİ ÇOCUKLARIN OKUMA, OKUDUĞUNU ANLAMA VE YAZMA BECERİLERİNİN BOYLAMSAL KARŞILAŞTIRMASI
C Ergül, BK Tülü, G Akoğlu, MÇÖ Akçamuş, ZB Kudret
Milli Eğitim Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi 2 (3), 212-245, 2022
12022
How Do Phonological Awareness and Rapid Naming Predict Reading? Findings from a Highly Transparent Orthography
C Ergül, Z Bahap Kudret, MÇ Ökcün-Akçamuş, G Akoğlu, E Demir, ...
Literacy Research and Instruction 61 (1), 41-60, 2022
12022
The contribution of working memory to reading fluency and reading comprehension performance: longitudinal results
C Ergül, G Akoglu, M Ökcün Akçamuş, B Kılıç Tülü, Z Bahap Kudret, ...
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 47 (211), 2022
12022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20