Türkiye'deki Suriyeli öğrencilerin eğitimine yönelik okul yöneticilerinin görüşleri F Levent, S Çayak HAYEF Journal of Education 14 (1), 21-46, 2017 | 270 | 2017 |
Öğretmen-veli işbirliği ile ilkokul öğrencilerinin sınıf içindeki istenmeyen davranışları arasındaki ilişki S Çayak, DY Ergi Eğitim ve insani bilimler dergisi: Teori ve uygulama, 59-77, 2015 | 78 | 2015 |
İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMI UYGULAMAYA YÖNELİK TUTUMLARI İLE ÖZ YETERLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ S Çayak Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (31), 88-110, 2014 | 38 | 2014 |
The Mediating Role of Emotional Intelligence in the Relationship Between School Principals’ Sustainable Leadership Behaviors and Diversity Management Skills S Çayak, M Eskici Frontiers in Psychology 12 (774388.), 1-13, 2021 | 33 | 2021 |
The effect of sustainable leadership behaviors of school principals on teachers’ organizational commitment and job satisfaction S Çayak Discourse and Communication for Sustainable Education 12 (1), 102-120, 2021 | 32 | 2021 |
The Mediating Role of Organizational Hypocrisy in the Relationship Between Organizational Silence and Organizational Rumor: A Study on Educational Organizations S Çayak International Journal of Psychology and Educational Studies 8 (2), 1-13, 2021 | 24 | 2021 |
Parents’ Perceptions of School Climate as a Predictor of Parents’ Participation in Their Children’ s Education S Çayak Acta Educationis Generalis 11 (1), 14-28, 2021 | 20 | 2021 |
EĞİTİM BİLİMLERİ ANABİLİM DALINDA YAPILAN YÜKSEK LİSANS TEZLERİNE GENEL BİR BAKIŞ M Eskici, S Çayak Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (1), 211-226, 2017 | 20 | 2017 |
SÜRDÜRÜLEBİLİR LİDERLİK ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI S ÇAYAK, M ÇETİN Turkish Studies 13 (11), 1561-1582, 2018 | 14 | 2018 |
Öğretmenlerin öğretmen liderliğine yönelik görüşlerinin incelenmesi S Çayak, M Çetin Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 200-222, 2016 | 13 | 2016 |
The Mediating Role of Organizational Happiness in the Relationship Between Work Engagement and Life Satisfaction: A Study on Teachers S Çayak International Journal of Contemporary Educational Research 8 (4), 27-46, 2021 | 12 | 2021 |
Teachers' Personal Characteristics and Metaphorical Perceptions to Multicultural Education. M Eskici, S Çayak Journal of Education and Training Studies 6 (n3a), 98-108, 2018 | 11 | 2018 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ KARİYER KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI M Çetin, Ş Tatık, S Çayak, B Doğan Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi / The Journal of International …, 2015 | 10 | 2015 |
Veli Beklentileri Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması DY Ergin, S Çayak Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences 5 (2), 46-55, 2019 | 9 | 2019 |
Sustainable leadership scale: Validity and reliability study S Çayak, M Çetin Turkish Stud. Educ. Sci 13, 1561-1582, 2018 | 9 | 2018 |
Küreselleşme bağlamında eğitimde karşılaştırma, amaç ve metot A Bakioğlu, S Keser, S Çayak Karşılaştırmalı eğitim: Politikalar, göstergeler, bağlamlar, 2017 | 8 | 2017 |
Covid-19’un eğitim sürecine etkileri: Karantina günlerinde veli olmak S Çayak International Journal of Eurasia Social Sciences 12 (44), 204-229, 2021 | 7 | 2021 |
Yükseköğretimde Gelecek Senaryolarına İlişkin Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Görüşleri: Fenomenolojik Bir Araştırma F Levent, RŞ Tatık, S Çayak, B Doğan Yükseköğretim Dergisi 7 (2), 105-115, 2017 | 7 | 2017 |
Okul müdürlerinin sürdürülebilir liderlik davranışlarının incelenmesi: Bir karma yöntem araştırması S Çayak Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 6 | 2018 |
Eğitim Yöneticilerinin Küreselleşme Bağlamında Okullardaki Eğitim Teknolojileri ve Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri İ Erol, S Çayak Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (4), 177-197, 2021 | 5 | 2021 |