Kültürel Miras Eğitiminin Öğrencilerin Somut Kültürel Mirasa Yönelik Tutumlarına Etkisi. C Dönmez, CC Yeşilbursa Ilkogretim Online 13 (2), 2014 | 125* | 2014 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE TARİHİ YERLERİN KULLANIMININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ AK Gökkaya, CC Yeşilbursa Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 7 (2), 483-506, 2009 | 100 | 2009 |
Sosyal bilgiler öğretiminde tarihi yerlerin kullanımı AGCC YEŞİLBURSA Türklük Bilimi Araştırmaları, 2008 | 75 | 2008 |
Sosyal bilgilerde miras eğitiminin öğrencilerin somut kültürel mirasa karşı tutumlarına ve akademik başarılarına etkisi CC Yeşilbursa Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 62 | 2011 |
Altıncı sınıf öğrencilerinin somut kültürel mirasa yönelik görüşleri C YEŞİLBURSA Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (2), 2013 | 52 | 2013 |
Turkish Pre service social studies teachers perceptions of Good citizenship C YEŞİLBURSA Educational Research and Review 10 (5), 2015 | 41 | 2015 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sosyal bilgiler öğretiminde edebi ürünlerin kullanımına yönelik görüşleri C YEŞİLBURSA, O SABANCI Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (36), 19-33, 2015 | 38* | 2015 |
Yeni ve Yakınçağ Tarihi A GÖKKAYA, C YEŞİLBURSA Pegem Akademi, 2018 | 35* | 2018 |
Sosyal bilgiler dersinde tarihi yerleri kullanarak tarih konularının öğretimi CC Yeşilbursa Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Gazi Üniversitesi, Ankara, 2006 | 31 | 2006 |
Preservice teachers' attitudes toward the inclusion of heritage education in elementary social studies CC YEŞİLBURSA, KC Barton Journal of Social Studies Education Research 2 (2), 1-21, 2011 | 30 | 2011 |
Okul dışı sosyal bilgiler öğretiminde yerel tarih C YEŞİLBURSA PEGEM AKADEMİ, 2015 | 29 | 2015 |
Ortaokul öğrencilerinin tarih algısı C DÖNMEZ, C YEŞİLBURSA Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (3), 415-436, 2014 | 28 | 2014 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının müze eğitimine yönelik öz yeterlik inançları C YEŞİLBURSA, S USLU Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi 5 (16), 2014 | 22 | 2014 |
Sosyal bilgiler öğretiminde temel yaklaşımlar C YEŞİLBURSA PEGEM AKADEMİ, 2015 | 17 | 2015 |
TÜRK VE AMERİKAN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÜLTÜREL MİRAS EĞİTİMİNE YÖNELİK TUTUMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI CC Yeşilbursa, S Uslu | 15* | 2014 |
TARİH BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN ALAN GEZİLERİ ve MÜZE ZİYARETLERİNE ve MÜZEDE YAPILAN ETKİNLİKLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ ANE ŞAHİN, CC YEŞİLBURSA Turkish History Education Journal 7 (2), 555-577, 2018 | 7 | 2018 |
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TARİHSEL BİLGİ EDİNME KAYNAKLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ CC YEŞİLBURSA Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 1-21, 2015 | 6 | 2015 |
Pre-service social studies and history teachers’ perceptions of history and their views on purpose of history teaching C Donmez, CC Yesilbursa, A Altikulac The Anthropologist 19 (1), 17-22, 2015 | 5 | 2015 |
Sosyal Bilgiler dersinde tarihi yerleri kullanarak tarih konularının öğretimi (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi) CC Yeşilbursa Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2006 | 5 | 2006 |
İdeal vatandaşlık hikâyesi: Farklı devlet üniversitelerinden öğretmen adaylarının anlatı sorgulaması F Öztürk, CC Yeşilbursa Eğitim ve Bilim 46 (207), 2021 | 3 | 2021 |