Yapılandırmacı öğrenme HH Şaşan Yaşadıkça Eğitim 74 (75), 49-52, 2002 | 578 | 2002 |
Çocuğun gelişiminde oyunun önemi M Mangır, Y Aktaş İstanbul Kültür Üniversitesi/Eğitim Fakültesi, 1993 | 135 | 1993 |
Okul öncesi dönemde fen eğitimi Y Aktaş Arnas, D Aslan, R Günay Bilaloğlu Yaşadıkça Eğitim 76, 4-6, 2002 | 117 | 2002 |
Günümüz eğitiminde dramanın yeri T Üstündağ İstanbul Kültür Üniversitesi/Eğitim Fakültesi, 1994 | 115 | 1994 |
Okul öncesi eğitiminde fen eğitimi temelinde gerçekleştirilen STEM uygulamalarının öğrenci, öğretmen ve veli açısından değerlendirilmesi D Akgündüz, BC Akpınar Yaşadıkça eğitim 32 (1), 1-26, 2018 | 109 | 2018 |
Yaratıcı dramanın üç boyutu T Üstündağ İstanbul Kültür Üniversitesi/Eğitim Fakültesi, 1996 | 86 | 1996 |
Enformasyon bilgi toplumu dosyası; bilgi toplumunda eğitim ve öğretmen İ Fındıkçı Bilgi ve Toplum Dergisi 1 (4), 83, 1998 | 82 | 1998 |
Çalışan anne ve çocuğu Y Aktaş İstanbul Kültür Üniversitesi/Eğitim Fakültesi, 1994 | 75 | 1994 |
Nasıl bir fen eğitimi istiyoruz H Durmaz Yaşadıkça Eğitim Dergisi 83 (84), 38-40, 2004 | 62 | 2004 |
Yaşam kalitesinin yordayıcıları olarak psikolojik iyi oluş ve yaşam doyumu R Demir, A Tanhan, İ Çiçek, İ Yerlikaya, SÇ Kurt, B Ünverdi Yaşadıkça Eğitim 35 (1), 192-206, 2021 | 61 | 2021 |
Okulöncesi eğitimde okul-aile işbirliği N Seçkin, G Koç İstanbul Kültür Üniversitesi/Eğitim Fakültesi, 1997 | 58 | 1997 |
Okul öncesinde fen eğitimi B Akman, E ALABAY, G UYANIK BALAT, T GÜLER YILDIZ, M ÜNAL, ... Pegem, 2011 | 53 | 2011 |
Çocuklara problem çözme becerisi nasıl kazandırılır? N S Ülküer İstanbul Kültür Üniversitesi/Eğitim Fakültesi, 1988 | 53 | 1988 |
Aktif Öğrenme Yaklaşiminin Fen Bilgisi Dersindeki Akademik Başari Ve Kaliciliğa Etkisi1 MN Aydede, F Matyar Kastamonu Eğitim Dergisi 17 (1), 137-152, 2009 | 52 | 2009 |
Fatih projesi ile eğitimde bilişim teknolojilerinin kullanımı: ne kadar yol alındı? K Bozkuş | 50 | 2019 |
Yaşadıkça eğitim İ Fındıkçı Hayat, 2004 | 50 | 2004 |
Yaşadıkça eğitim İ Fındıkçı Hayat, 2004 | 50 | 2004 |
Okula aile katılımı İ Pehlivan İstanbul Kültür Üniversitesi/Eğitim Fakültesi, 1997 | 50 | 1997 |
Ortaöğretimde görev yapan öğretmen ve okul yöneticilerinin okul güvenliğine ilişkin algı ve beklentileri B Dönmez, M Güven Yaşadıkça Eğitim, 2002 | 49 | 2002 |
6 yaş grubu anasınıfı öğrencilerinin problem çözme becerilerininin karşılaştırmalı olarak incelenmesi BS Tavli Sosyal Bilimler Enstitüsü, 6 | 49 | 6 |